Bekijk volle/desktop versie : Trage schildklier (hypothyreoidie)..



Pagina's : [1] 2

12-01-2010, 15:15
Salaam dames,

Wie van de dames heeft dit ook? En welke klachten hebben jullie allemaal?

12-01-2010, 16:54


Ik had juist het tegenovergestelde, hypothyreoide. Bij mij was het versnelde hartslag, zweten, veel afvallen, enz enz. Ik had het altijd koud en was ontzettend moe. Maar het is vreemd genoeg vanzelf over gegaan.

12-01-2010, 17:05
Oh meid ik ben hier zo kapot van mijn schildklier werkt veelste snel ik heb medicijnen hiervoor gekregen Carbimazol en Thiamazol maar helaas krijg ik hele erge hartkloppingen van deze medicijnen en erge bijwerkingen dat ik er mee moest stoppen. Ik ben hier helemaal kapot van ik eet de hele dag door net een stofzuiger maar ik kom geen gram aan ik zou zo graag willen bij komen maar helaas lukt het mij niet..

Hier heb ik altijd last van
oververmoeid
soms last van ogen
ontregelde menstruatie
snel zweten
voel me altijd gejaagd
Mijn spieren voelen soms zwak aan
kortademig

Maar ik weet niet of deze klachten ook voor komen bij een trage schildklier

12-01-2010, 18:10

Citaat door Zoetedadel:
Oh meid ik ben hier zo kapot van mijn schildklier werkt veelste snel ik heb medicijnen hiervoor gekregen Carbimazol en Thiamazol maar helaas krijg ik hele erge hartkloppingen van deze medicijnen en erge bijwerkingen dat ik er mee moest stoppen. Ik ben hier helemaal kapot van ik eet de hele dag door net een stofzuiger maar ik kom geen gram aan ik zou zo graag willen bij komen maar helaas lukt het mij niet..

Hier heb ik altijd last van
oververmoeid
soms last van ogen
ontregelde menstruatie
snel zweten
voel me altijd gejaagd
Mijn spieren voelen soms zwak aan
kortademig

Maar ik weet niet of deze klachten ook voor komen bij een trage schildklier


Ach lieverd toch, er moet toch een oplossing voor je zijn?
Vreselijk al die klachten! Ik hoop incha'allah dat je er gauw vanaf komt. Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik heb totaal geen eetlust maar blijf maar aankomen en val geen gram af. Erg frustrerend, ik wordt er gek van.
Ik heb de volgende klachten:
-moe
-hele erge tintelingen in armen en benen
-altijd koud
-voel me ook gauw gejaagd en heb weinig kracht.

Wat wordt de volgende behandelplan dan bij jou?

12-01-2010, 18:12



Citaat door nuriye:
Ik had juist het tegenovergestelde, hypothyreoide. Bij mij was het versnelde hartslag, zweten, veel afvallen, enz enz. Ik had het altijd koud en was ontzettend moe. Maar het is vreemd genoeg vanzelf over gegaan.



Je bedoeld hyper.
Wat goed zeg dat het vanzelf is overgegaan. Alhamdoulah! waarschijnlijk was je schildklier iets versneld maar niet extreem?
Soms denk ik van had ik maar het tegenovergestelde dan zou ik heel veel afvallen, volgens mij is dat ook weer heel vervelend.

12-01-2010, 18:21
Nou momenteel slik ik geen medicijnen meer ik probeer er zo goed mogelijk mee om te gaan..

12-01-2010, 21:13

Citaat door Zoetedadel:
Nou momenteel slik ik geen medicijnen meer ik probeer er zo goed mogelijk mee om te gaan..



Ooh okee, dus de artsen kunnen niks meer?

13-01-2010, 03:20

Citaat door Tazia20:

Je bedoeld hyper.
Wat goed zeg dat het vanzelf is overgegaan. Alhamdoulah! waarschijnlijk was je schildklier iets versneld maar niet extreem?
Soms denk ik van had ik maar het tegenovergestelde dan zou ik heel veel afvallen, volgens mij is dat ook weer heel vervelend.


Hahaha, ja, ik word een beetje gek van de hypers en de hypo´s in m´n lijf. Hyperthyreoide, hypermobiel, hypoglycemie

13-01-2010, 08:24
Ik, hier kun je mijn ervaring lezen.

Een_Rotterdamse was mijn andere nick.

http://zorgvoorjeouders.marokko.nl/index.php?nav=discussies&discussie=2427198

13-01-2010, 11:27

Citaat door HoneyBee:
Ik, hier kun je mijn ervaring lezen.

Een_Rotterdamse was mijn andere nick.

http://zorgvoorjeouders.marokko.nl/index.php?nav=discussies&discussie=2427198



Ik heb het gelezen, Heftig! Dus jij moet echt de rest van je leven aan de medicijnen? vervelend, maar ja als je dan geen klachten hebt is het de moeite waard, want die klachten zijn behoorlijk vervelend. Ik ben blij dat het nu alhmdl goed met je gaat..

13-01-2010, 11:30

Citaat door nuriye:
Hahaha, ja, ik word een beetje gek van de hypers en de hypo´s in m´n lijf. Hyperthyreoide, hypermobiel, hypoglycemie



hahah ja al die benameingen die op elkaar lijken.. Ben je hypermobiel?

13-01-2010, 19:48

Citaat door Tazia20:
hahah ja al die benameingen die op elkaar lijken.. Ben je hypermobiel?


Ja, ik ben hypermobiel3, komt door mijn bindweefselaandoening.

13-01-2010, 19:50


Mijn zus had schildklierkanker, het was kwaadaardig en die hebben ze verwijderd. Ze had idd ook die symptomen. Ze moet medicatie blijven slikken. Soms gaat het op en af maar tot nu toe gaat het el hamdulilah goed met haar.

13-01-2010, 20:50

Citaat door ProtectedPearl:
Mijn zus had schildklierkanker, het was kwaadaardig en die hebben ze verwijderd. Ze had idd ook die symptomen. Ze moet medicatie blijven slikken. Soms gaat het op en af maar tot nu toe gaat het el hamdulilah goed met haar.



Ach meskina, wat vreselijk voor haar. Blij om te horen dat het nu goed met haar gaat alhmdl. Incha'allah blijft het zo.

13-01-2010, 20:51

Citaat door nuriye:
Ja, ik ben hypermobiel3, komt door mijn bindweefselaandoening.



Ik hoop niet dat je er heel veel last van hebt, wordt je er heel erg door belemmerd in het dagelijkse leven?

Pagina's : [1] 2