Bekijk volle/desktop versie : Haar uit je mond...



Pagina's : [1] 2 3

12-01-2010, 14:19
Wat betekent het als je droomt dat je haar uit je mond trekt?

Er is onlangs rokia bij mij gedaan en die dag daarop droomde ik dat ik haar uit mijn trok.. zwart haar..

12-01-2010, 14:20


wat is rokia?

12-01-2010, 14:23

Citaat door koekje21:
wat is rokia?



nieuwste nokia heet rokia

Nee geintje, ze heeft het over ruqqiyah, islamitische geneeswijze met Quran.

12-01-2010, 14:24

Citaat door koekje21:
wat is rokia?


roqia, het citeren van Koran op mensen die bezeten zijn, ziek zijn of boze ogen hebben etc...

12-01-2010, 14:25



Citaat door OemShaheed:
nieuwste nokia heet rokia

Nee geintje, ze heeft het over ruqqiyah, islamitische geneeswijze met Quran.




12-01-2010, 14:30
Ik droomde dat ik beviel van een zoontje..terwijl ik niet zwanger ben...

yosrina ik hoop dat je het niet erg vind dat ik me droom hier neer zet anders haal ik em wel weg..

12-01-2010, 14:32
Ooooooooooooh jakkes haar uit je mond trekken de gedachte alleen al laat mijn maag 360 gr draaien.

12-01-2010, 14:40

Citaat door fatosaaa:
Ik droomde dat ik beviel van een zoontje..terwijl ik niet zwanger ben...

yosrina ik hoop dat je het niet erg vind dat ik me droom hier neer zet anders haal ik em wel weg..



nee joh! Natuurlijk vind ikhet niet erg.

Marhbabiek! Die droom heb ik trouwens ook vaak geahd terwijl ik niet zwanger was. Ik heb in een dromenboekje bij mij thuis gelezen dat een jongetje baren symbolisch staat voor problemen?? Allah wa3laam

12-01-2010, 14:41

Citaat door Friefra:
Ooooooooooooh jakkes haar uit je mond trekken de gedachte alleen al laat mijn maag 360 gr draaien.



ja erg he? En geloof ik kan echt niet tegen haar in mijn mond, al is het mijn eigen haar! Dan moet ik echt gewoon kotsen!

12-01-2010, 14:47
je moet er niet teveel mee bezig zijn, al is dat soms moeilijk dat begrijp ik..

misschien dat je het bij de eerst volgende roqya sessie aan de raqi kan vragen..
alleen is er eigenlijk niemand die echt dromen kan uitleggen, dat moet je niet vergeten.

wat heel toepasselijk zou zijn, is dat je misschien si7r hebt gegeten wa llahoe a3lam..

het beste is om je der gewoon net zo mee bezig te houden.

12-01-2010, 14:50
misschien was het geen echte ruqya

12-01-2010, 14:51

Citaat door greeneyedbeauty:
je moet er niet teveel mee bezig zijn, al is dat soms moeilijk dat begrijp ik..

misschien dat je het bij de eerst volgende roqya sessie aan de raqi kan vragen..
alleen is er eigenlijk niemand die echt dromen kan uitleggen, dat moet je niet vergeten.

wat heel toepasselijk zou zijn, is dat je misschien si7r hebt gegeten wa llahoe a3lam..

het beste is om je der gewoon net zo mee bezig te houden.



Het klopt wat jij zegt, maar toch wil ik weten wat mij precies mankeert zodat ik daar de juiste behandelingen voor kan doen.

Is het trouwens haram om je daarmee bezig te houden?? weet iemand dit?

12-01-2010, 14:52



Citaat door Shinny:
misschien was het geen echte ruqya



Hoe bedoel je?

12-01-2010, 14:58

Citaat door yosrina:
Het klopt wat jij zegt, maar toch wil ik weten wat mij precies mankeert zodat ik daar de juiste behandelingen voor kan doen.

Is het trouwens haram om je daarmee bezig te houden?? weet iemand dit?



ik begrijp wat je bedoelt meis, ik heb het ook..
maar roqya is zoiezo juist voor wat je ook mag hebben.

12-01-2010, 15:00
Hmm, zou niet weten wat dat betekent: haar uit je mond. Als je uitleg hiervan hebt gekregen, dan wil misschien desbetreffende persoon me ook uitleggen wat een droom inhoudt waarin ik achtervolgd word door een spin en die me dan bijt. En uit die wond groeit een mooie plant

Pagina's : [1] 2 3