Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen



Pagina's : [1] 2 3

12-01-2010, 13:06
Ik ben juist veranderd van job. Nu toen ik ging solliciteren heb ik een beetje gelogen op mijn CV. Ik heb een job dat ik heb gedaan niet op mijn CV gezet. Ik heb vorig jaar op 2 verschillende jobs gewerkt en zij denken dat ik maar 1 job heb gedaan. Nu vragen ze achter mijn vakanatie attesten.
Ik kan ze ofwel geven en dan gaan ze dat misschien weten maar die mevrouw van receptie zei dat ze dat gewoon gaat opsturen naar sociaal secreteriaat voor mijn vakantie dagen dus dan denk ik dat de bazen dit niet zullen zien maar als ze het wel zien dan weten ze dat ik gelogen heb.
Ofwel kan ik ze niet afgeven en dan heb ik wel geen betaald verlof
Wat zou ik doen.
Geven of gewoon geen verlof? pfffffffff
Zou ik het risico nemen?

12-01-2010, 13:08


wat je in het vervolg moet doen is niet liegen

12-01-2010, 13:09

Citaat door OemShaheed:
wat je in het vervolg moet doen is niet liegen



I know Maar ben zo vaak van werk veranderd dat ik echt een klein aanpassing moest doen

12-01-2010, 13:24
gewoon geven en zeggen dat je dacht dat het er wel opstond, dus weer een leugen!

12-01-2010, 13:39


Huh, wat vragen ze ??

12-01-2010, 13:55
"Ookal is een leugen nog zo klein, de waarheid achterhaalt hem wel'.
Ik zou gewoon geven en dan doen alsof je neus bloedt.

12-01-2010, 14:31

Citaat door MoneyMonster:
"Ookal is een leugen nog zo klein, de waarheid achterhaalt hem wel'.
Ik zou gewoon geven en dan doen alsof je neus bloedt.

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel




12-01-2010, 14:38
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt HET wel

12-01-2010, 14:52

Citaat door koraaltje:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel






Dat klopt. Dat is correcte gezegde. Maar ik bedoelde echt klein (mijn eigen creatie). TS dacht op haar CV een hele klein leugentje te vertellen en zie waar dit in heeft geresulteerd.

12-01-2010, 14:58
Kan iemand mij uitleggen wat ze precies hebben gevraagd?

12-01-2010, 15:06
Ik snap er niets van... het enige wat ik uit het verhaal kon halen is dat TS heeft gelogen...

12-01-2010, 15:07
NOOIT LIEGEN!!!!!!!! VOOR NIEMAND NIET EN TEGEN NIEMAND, alles komt uit

12-01-2010, 15:11



Citaat door CocaCola_chick:
Ik snap er niets van... het enige wat ik uit het verhaal kon halen is dat TS heeft gelogen...



Ik zal het even goed uitleggen. Toen ik ging solliciteren heb ik mijn CV aangepast. Ik had bij mijn vorige werkgeven maar zes maand gewerkt en zes maand in een andere firma. Ik heb deze laatste firma niet op mijn CV gezet maar gewoon er op gezet dat ik heel het jaar bij die laatste firma heb gewerkt. Nu vragen ze mij mijn vakantie attesten van mijn vorige werkgever zodat ze mijn vakantiedagen kunnen berekenen maar aangezien ik vorig jaar op 2 verschillende plaatsen heb gewerkt (wat zij niet weten) moet ik 2 vakantie attesten van 2 verschillende ex werkgevers afgeven zodat zij mijn vakantie dagen kunnen berekenen.
Als ik deze vakantie attesten niet afgeef dan heb ik dit jaar geen betaald verlof
en als ik ze afgeef dan kan het zijn dat mijn baas ze ziet en ook zal zien dat ik gelogen heb op mijn CV.

12-01-2010, 15:22

Citaat door Nous27:
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt HET wel

Dat is van NIET klopt

12-01-2010, 15:25

Citaat door MoneyMonster:
Dat klopt. Dat is correcte gezegde. Maar ik bedoelde echt klein (mijn eigen creatie). TS dacht op haar CV een hele klein leugentje te vertellen en zie waar dit in heeft geresulteerd.



je hebt helemaal gelijk honey

Pagina's : [1] 2 3