Bekijk volle/desktop versie : Vrijgezellenfeest?!?!



12-01-2010, 11:12
Hay my ladys,

Wij organiseren een vrijgezellenfeest voor ons bruidje, we wouden eigenlijk met der naar de Chippendales maar zie nergens dat ze in Nl optreden ( mocht ik het verkeerd zien, spreek mij daar dan aub op aan)

Wie heeft er een id'tje voor ons, we weten echt niet wat we moeten gaan doen



Thnxxxxxx



12-01-2010, 11:14


wouden chippendales????????????

mischien kan je beter wat anders gaan doen denk je niet

12-01-2010, 11:31

Citaat door aman-a:
wouden chippendales????????????

mischien kan je beter wat anders gaan doen denk je niet



Jah dat wouden we jah, jij bent er dus ook bekend mee aangezien je dat als eerste uit het hele verhaal haalt

Heb je een id'tje voor me, graag
Zo niet, jammer
Maar ga alsjeblieft niet moeilijk lopen doen, hou daar niet van.

12-01-2010, 11:48
Nee heb er geen ervaring mee,en ieder moet doen wat hij of zij leuk vind

ik moest lachen om het woordje wouden,klinkt echt brabants

en ik zat te denken wat zal haar aanstaande ervan vinden dat ze daar zou zijn geweest.mannen zijn daar niet zo op gesteld als zijn vrouw of aanstaande daar zou zijn geweest,wat weer ruzie zou kunnen veroorzaken en ga zo door.

tenzij het hem niet uitmaakt natuurlijk.

verder dacht ik grappig idee,maar in werkelijkheid past dat niet binnen onze godsdienst.

hartstikke leuk dat je vrijgezellen feestje wilt geven maar er zijn zoveel leuke dingen die je zou kunnen doen.

Niet alleen de aanstaande bruid kan problemen krijgen met dit uitje maar ook de andere meiden of zeggen zij thuis ma we hebben een feestje straks voor .... en we gaan mannen bekijken die staan te dansen in hun ondergoed haha .dat begrijp je toch wel of zeg ik nu iets verkeerds

12-01-2010, 11:51



Citaat door Mievrouw4444:
Hay my ladys,

Wij organiseren een vrijgezellenfeest voor ons bruidje, we wouden eigenlijk met der naar de Chippendales maar zie nergens dat ze in Nl optreden ( mocht ik het verkeerd zien, spreek mij daar dan aub op aan)

Wie heeft er een id'tje voor ons, we weten echt niet wat we moeten gaan doen



Thnxxxxxx





ik heb ook een vrijgezellenfeestje georganiseerd maar bij ons word het meer een relaxdag.. dus om 1 uur naar een spa en daar blijven we gewoon heel de dag en savonds wat eten daarna wat drinken

12-01-2010, 11:55
lekker is dat zeg!! naar naakte mannen kijken, vooral als je kijkt wat het huwelijk inhoudt.. wat dachten jullie, laatste dag vrijgezel, ff verpesten of stoken en hopen dat haar huwelijk niet door gaat!!

waar is de islam gebleven, het huwelijk is zoiets goeds in de islam, de helft van je geloof en dat willen jullie voor de bruidje verpesten door naar naakte mannen te kijken

we zijn geen hollanderssssssssssssssss, zonder geloof

12-01-2010, 12:01
Het gaat niet om een marokaans meisje zij is ook niet gelovig, en haar aanstaande kwam met het id om naar een stripclub te gaan dus nee ze gaat ook geen problemen krijgen daarmee, jammer dat je gelijk zulke reacties krijgt van hoop dat het niet doorgaat enz enz.

Dat spa dagje lijkt me ook wel wat jah!

Meer mensen?

12-01-2010, 12:04

Citaat door 1411:
lekker is dat zeg!! naar naakte mannen kijken, vooral als je kijkt wat het huwelijk inhoudt.. wat dachten jullie, laatste dag vrijgezel, ff verpesten of stoken en hopen dat haar huwelijk niet door gaat!!

waar is de islam gebleven, het huwelijk is zoiets goeds in de islam, de helft van je geloof en dat willen jullie voor de bruidje verpesten door naar naakte mannen te kijken

we zijn geen hollanderssssssssssssssss, zonder geloof


Jawel, dat is wel het geval!

12-01-2010, 12:10
De meeste hier zijn marokkaans vandaar dat ik in ieder geval ervanuit ging dat het in jou geval ook zo was,

Ik heb niet gezegd ik hoop dat het niet doorgaat etc.

zulke plaatsen als striptenten en chippendales of andere uitgaans gelegenheden lijden tot nog meer rare gedragingen,ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.

Net over de grens in belgie kun je een prive zwembad afhuren met sauna,hapjes bubbelbad en evt masage.

kijk op google waarschijnlijk zijn ze ook hier in nl te vinden.

12-01-2010, 13:13

Citaat door aman-a:
De meeste hier zijn marokkaans vandaar dat ik in ieder geval ervanuit ging dat het in jou geval ook zo was,

Ik heb niet gezegd ik hoop dat het niet doorgaat etc.

zulke plaatsen als striptenten en chippendales of andere uitgaans gelegenheden lijden tot nog meer rare gedragingen,ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.

Net over de grens in belgie kun je een prive zwembad afhuren met sauna,hapjes bubbelbad en evt masage.

kijk op google waarschijnlijk zijn ze ook hier in nl te vinden.


Ben je hier ook welleens zelf heengeweest?

zo ja, hoe was het??