Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen een menu samen te stellen??



12-01-2010, 11:09
Haaaai Ladies.....



Ik ga over 2 weken een etentje geven voor familie.. echter niet hier in nederland maar in maroc, en wil dus wat spulletjes mee nemen van nederland.

Ik vind het in marokko so saai eerst marokkaanse salade dan kip of vlees en dan fruit.

Dus dacht ik oke hoofgerecht wort dan wel kip of vlees maar ik wil daar iets spanneds aan toevoegen en hoop op jullie medewerking qua fantasie,

Dus

Ik wil beginnen met een salade




En dan doorsnee kip en vlees met iets spannend...



en dan toetje...





en met de thee wil ik een taatje nemen, ik ga nu werken, insha allah als thuis ben ben ik benieuwd naar jullie mede gedachtes. thanxx

miem


ps. pleaseeeeeeeeee help meeeeeee...
oww jaaaa ps ik ga kapot van de zenuwen,

kus,
m

12-01-2010, 11:11


waarom maak je geen kipbastilla.
Dan bestel je de bastillavellen bij de bakker/ of zo;n kookvrouwtje.
En de rest kan je allemaal daar krijgen

of je koopt de vellen bij Marjane.

Je kan ook visbastilla maken, heb ik vorig jaar ook gedaan, en ze waren er GEK op.

Vlees en kip is afgezaagd..dat doen ze daar altijd.

12-01-2010, 14:17
ahahahh zo ik zou ook zenuwachtig zijn ahahah
mischien kun je tiramisu maken ?
mhencha van vis?
del3a uit de oven met gestoomde groentjes doet het ook altijd wel goed?

12-01-2010, 23:22
owwww ladies, thanx voor de berichtjes. Heb vandaag de hele tijd op mijn werk zitten denken. De schouder uit de over vind ik een geweldig idee neemt ook niet veel tijd in beslag
tiramisu goed idee, maar dat kennen ze daar nie en is geweldig zoet.

Vis bestilla lijkt me zo duur in maroc

het isnamelijk zoo ik ga mijn huwelijk voltrekken en ik wil het dus eigenlijk heeeel simpel houden met max 20 mensen

oeeeeee spannend weetje,

ik zat te denken aan een

Salade iets met abrikoos en annanas en dan iets zoutigs, aarappeltjes met augurken en appel, en iets van vis , en advocado met gevulde garnaal.


hoofdgerecht miss schouder,

en nagerecht??

ik weeet het niet heeelppp

02-02-2010, 15:36


hihi ik ben terug en etentje was geweldig het is salade geworden met kip en daarna vlees hihihih toch standaard en fruit en met de koffie heb ik een taart gemaakt thanks voor de hulp voor als nog