Bekijk volle/desktop versie : Mooie toekomst?



Pagina's : [1] 2 3 4

12-01-2010, 10:42
Samen met je man een eigen bedrijfje opstarten.

Slim of niet?

12-01-2010, 10:43


Domste wat je kunt doen gegarandeerd een scheiding

12-01-2010, 10:43
Ja, hoezo dan?

12-01-2010, 10:44
Neuhh, begin liever iets voor mezelf.. Mijn eigen garage

12-01-2010, 10:45


Garage? Je houd van vieze handen.

12-01-2010, 10:45
Ik ken persoonlijk een koppel binnen mijn familie die dat hebben gedaan. De vrouw heeft er nu wel een beetje spijt van. De gehele boekhouding, marketing en daarbovenop het huishuden ( ze heeft namelijk onverwacht een tweeling gekregen) rust volledig op haar schouders.

Iemand inhuren is momenteel niet echt een optie aangezien ze nog maar net gestart zijn.

Het hangt volledig van de situatie af.

12-01-2010, 10:47

Citaat door Nayla:
Ik ken persoonlijk een koppel binnen mijn familie die dat hebben gedaan. De vrouw heeft er nu wel een beetje spijt van. De gehele boekhouding, marketing en daarbovenop het huishuden ( ze heeft namelijk onverwacht een tweeling gekregen) rust volledig op haar schouders.

Iemand inhuren is momenteel niet echt een optie aangezien ze nog maar net gestart zijn.

Het hangt volledig van de situatie af.


Ja, dat is inderdaad wel heel pittig, vooral met een 2ling.
Maar het lijkt me ook heel moeilijk te doen ja..

12-01-2010, 10:48
Neeee, neeee ik heb MOOIE handen, zo z8 als wat... Kverzorg ze goed anders inderdaad nasty handen

12-01-2010, 10:49
Alleen een hotel.

12-01-2010, 10:49
bakkerijj! is owk leuk!

12-01-2010, 10:50

Citaat door PareltJe_Nr1:
Neeee, neeee ik heb MOOIE handen, zo z8 als wat... Kverzorg ze goed anders inderdaad nasty handen


Ja, ja volgens mij heb je zwarte nagels.


Citaat door SFYE:
Alleen een hotel.


Hoezo een hotel?

12-01-2010, 10:51

Citaat door Vanilla:
Ja, dat is inderdaad wel heel pittig, vooral met een 2ling.
Maar het lijkt me ook heel moeilijk te doen ja..


Het is inderdaad heel moeilijk. Maar als ik naar hun situatie kijk, dan denk ik wel dat ze later een mooie toekomst tegemoet gaan. Ze hebben bewust gekozen om niet meteen na hun huwelijk te starten met hun zaak. Ze hebben elkaar eerst heel goed leren kennen, zodat ze nu in moeilijkheden niet meteen opgeven.

Momenteel heeft de vrouw in kwestie het echt heel druk maar ondanks alles blijven ze het volhouden. Zoals ze altijd zelf zegt; succes moet je zelf creeren.



Ik zou het daarentegen nooit doen

12-01-2010, 10:52


Nee man ben je gekk... Hallo ik sta niet Lil O Nhar fe garage... Vaak s'avonds en in it weekends..

12-01-2010, 11:00

Citaat door Nayla:
Het is inderdaad heel moeilijk. Maar als ik naar hun situatie kijk, dan denk ik wel dat ze later een mooie toekomst tegemoet gaan. Ze hebben bewust gekozen om niet meteen na hun huwelijk te starten met hun zaak. Ze hebben elkaar eerst heel goed leren kennen, zodat ze nu in moeilijkheden niet meteen opgeven.

Momenteel heeft de vrouw in kwestie het echt heel druk maar ondanks alles blijven ze het volhouden. Zoals ze altijd zelf zegt; succes moet je zelf creeren.



Ik zou het daarentegen nooit doen

Ik lees je verhaal en ik word er moe van! Ze is wel een sterke vrouw!


Citaat door Pr0ud_:
bakkerijj! is owk leuk!

Dan moeten we 3 uur 's nachts opst, pff nee nee.

Citaat door PareltJe_Nr1:
Nee man ben je gekk... Hallo ik sta niet Lil O Nhar fe garage... Vaak s'avonds en in it weekends..


Echt?

12-01-2010, 11:02
Yepp, ewa j moet toch wat doen.. en ja kben niet het type die heel de avond thuis voor de buis kan/wil zitten... En jaa geld blijft dan rollen he

Pagina's : [1] 2 3 4