Bekijk volle/desktop versie : wie weet dit?



Pagina's : [1] 2

11-01-2010, 21:40
Helpp aub!!!

Ik ben bij woningnet uitgeschreven omdat ik het niet verlengd heb.. Kan ik dat alsnog ongedaan maken want ik sta al 2 jaar ingeschreven???? Ik ben hier echt van geschrokken ik heb op een oude emailadres een mail van ze gehad dat ik mijn contract met ze moest verlengen anders wordt je uitgeschreven en dat hebben ze nu gedaan

11-01-2010, 21:41


Je moet even vermelden om welke stad het gaat, wellicht dat mensen je dan beter kunnen helpen.

11-01-2010, 21:46
bij ons is het zo, ook al ben je het vergeten, je kan het niet meer ongedaan maken... sta zelf al 8 jaar ingeschreven, heb nooit gereageerd of zo, wij wonen hier prima maar je weet maar nooit. bij de brieven die wij van de woningbouw krijgen staat duidelijk vermeld, NIET VERLENGEN IS AUTOMATISCH UITGESCHREVEN, ook al ben je het vergeten.

11-01-2010, 21:52
ik heb het in november moeten verlengen maar het is echt een domme fout geweeest weet je zeker dat je het niet ongedaan kan maken?

11-01-2010, 21:52


sorry hoor ik sta nu 6 ,5 jaar ingeschreven, maar heb nooit verlengd je betaald gewoon eenmalig, ( regio adam) ik snap het niet ...

11-01-2010, 21:56

Citaat door TemsoenT:
sorry hoor ik sta nu 6 ,5 jaar ingeschreven, maar heb nooit verlengd je betaald gewoon eenmalig, ( regio adam) ik snap het niet ...



Jawel moet elk jaar dmv een geldbedrag

11-01-2010, 22:02

Citaat door TemsoenT:
sorry hoor ik sta nu 6 ,5 jaar ingeschreven, maar heb nooit verlengd je betaald gewoon eenmalig, ( regio adam) ik snap het niet ...



Ja, ik ook..Ik heb toendertijd een bedrag van 50,- betaald en dat is ook alweer 6 jaar terug en heb nooit iets moeten verlengen, denk dat er per regio andere regels gelden.

11-01-2010, 22:10
Gewoon even bellen, dan weet je het zeker.

11-01-2010, 22:10
ik ben ooit 's uitgeschreven geweest, had ik niet verzocht en zij gooiden het ook op ja je hebt niet verlengd bla bla. Ze hebben mij toen een brief laten schrijven en ik was weer ingeschreven en kreeg ook mijn oude nr. terug. Ik zou zeggen bellen en daarna schrijven dat je alsnog wilt verlengen.

11-01-2010, 22:10
Ik zou niet weten of je het ongedaan kunt maken. Ik zou zeggen bel ze en Inshallah kan het ongedaan worden gemaakt anders is het wel erg zonde van al die jaren... Succes!

11-01-2010, 22:11
en oh ja gewoon automatische incasso nemen. Bij mij incasseren ze elk jaar € 9 voor het verlengen kan je het ook nooit vergeten. (Regio Utrecht)

11-01-2010, 22:12
meid gewoon bellen en je situatie uitleggen.

Heb het laatst meegemaakt en had de brief niet gezien. Gelukkig konden ze het toch terugdraaien.
Sommige regio's moet je jaarlijks een bedrag betalen anders schrijven ze je uit

11-01-2010, 22:13



Citaat door roumaisa:
ik ben ooit 's uitgeschreven geweest, had ik niet verzocht en zij gooiden het ook op ja je hebt niet verlengd bla bla. Ze hebben mij toen een brief laten schrijven en ik was weer ingeschreven en kreeg ook mijn oude nr. terug. Ik zou zeggen bellen en daarna schrijven dat je alsnog wilt verlengen.



bij ons kan dit dus echt niet, mijn schoonzus stond 7 jaar ingeschreven en ben echt met haar daarnaartoe geweest en we hebben het erop gegooid dat de brief nooit is aangekomen maar helaas, dat geloofde ze niet en zij heeft zich opnieuw moeten inschrijven.

bij ons kun je tegenwoordig online verlengen en moet je jaarlijks 10 euro betalen.

11-01-2010, 22:17

Citaat door RedRoses:
bij ons kan dit dus echt niet, mijn schoonzus stond 7 jaar ingeschreven en ben echt met haar daarnaartoe geweest en we hebben het erop gegooid dat de brief nooit is aangekomen maar helaas, dat geloofde ze niet en zij heeft zich opnieuw moeten inschrijven.

bij ons kun je tegenwoordig online verlengen en moet je jaarlijks 10 euro betalen.


het verschilt denk ik ook per regio. Het terugdraaien van mijn inschrijving is nu denk ik 3 jaar geleden.

11-01-2010, 22:18

Citaat door DramaQueentje:
Jawel moet elk jaar dmv een geldbedrag



bij mij echt niet, ik reageer nu gewoon elke 2 weken en heb nooit iets moeten betalen behalve de 1e eenmalige kosten dan

Pagina's : [1] 2