Bekijk volle/desktop versie : chineese eten



11-01-2010, 20:42
hoi dames, ik wilde vragen over chineese eten. was zo lekker maar weet het recept niet,mischien weet een van jullie dat dat was met rijst en saus met stukjes ananas .ik wil graag weten hoe je die saus kan maken. ik hoop dat iemand weet ik heb daar echt zin in

11-01-2010, 20:45


sorry,. ik weet het niet.

MAAR ik vind chinees eten echt vies.

12-01-2010, 08:49
ik denk dat je zoetzure saus bedoelt

12-01-2010, 17:28

Citaat door abusafwan:
hoi dames, ik wilde vragen over chineese eten. was zo lekker maar weet het recept niet,mischien weet een van jullie dat dat was met rijst en saus met stukjes ananas .ik wil graag weten hoe je die saus kan maken. ik hoop dat iemand weet ik heb daar echt zin in


Dat is gewoon zoetzure saus

De naam zegt het al combinatie met zoet en zuur....

Je neemt gewoon tomatensaus, geen puree dat is te sterk.. Je moet het wel verdunnen met water dus kan je best de helft van de pot doen doe je daar ketchup en bruine suiker (palmsuiker gebruiken ze is nog lekkerder) en daar doe je dus wat citroensap in en blokjes ananas etc etc...

12-01-2010, 17:37



Citaat door widad200:
Dat is gewoon zoetzure saus

De naam zegt het al combinatie met zoet en zuur....

Je neemt gewoon tomatensaus, geen puree dat is te sterk.. Je moet het wel verdunnen met water dus kan je best de helft van de pot doen doe je daar ketchup en bruine suiker (palmsuiker gebruiken ze is nog lekkerder) en daar doe je dus wat citroensap in en blokjes ananas etc etc...

maar kan je die saus ook kopen of niet.bedankt dames

12-01-2010, 19:42

Citaat door abusafwan:
maar kan je die saus ook kopen of niet.bedankt dames



Je kan die ook kant en klaar kopen bij de aziatische producten staat het...
je hebt verschillende van conimex of inproba

12-01-2010, 20:15

Citaat door widad200:
Je kan die ook kant en klaar kopen bij de aziatische producten staat het...
je hebt verschillende van conimex of inproba

ik zal dat proberen.dank je wel:goedzo
--------------------------------------------------------------------------------

:
--------------------------------------------------------------------------------

13-01-2010, 10:50

Citaat door abusafwan:
ik zal dat proberen.dank je wel

13-01-2010, 13:48
ga bij de thoko winkel die hebben het vast en zeker ook hebben ze vaak hala saus