Bekijk volle/desktop versie : Gezellige restaurants utrecht??



11-01-2010, 13:09
Salaam dames,

Dit is wellicht niet de juiste forum maar ik ben op zoek naar een gezellig leuk restaurantje in utrecht waar je lekker kan eten , waar je als vrouw zijnde gewoon normaal kan zitten zonder vieze mannen om je heen.

Ik hoor van jullie

Alvast bedankt

11-01-2010, 13:15


restaurant salaam in kanaalstraat

11-01-2010, 13:44
Aub geen kanaal straat , in zulke restaurants hangen alleen mannen rond

11-01-2010, 13:45

Citaat door misz_sihem:
Aub geen kanaal straat , in zulke restaurants hangen alleen mannen rond



het is een hele rustige restaurant je zult niet last hebben van de vieze mannen

11-01-2010, 13:48


Ken je ook andere restaurant, in de buurt van de stad?

11-01-2010, 13:54
Hahaha helaas niet nee.

Me schoonzusje en ik, willen wat leuks doen morgen dus we zijn op zoek naar leuke en nette eettenten

11-01-2010, 13:56
ja maar daar heb je alleen van die lounge restaurants, niks voor ons

11-01-2010, 13:57
Ik ben hier ook niet bekend, den haag waslekker makkelijk en vertrouwt haha

11-01-2010, 19:09
Bij restaurant wok de mallejan kun je lekker eten. Ik weet niet of je daar van houdt?

11-01-2010, 19:18
je kan beter naar de bazaar gaan in adam of rotterdam daar heb je pas lekkere eten

11-01-2010, 19:19
hey meid

ik kom niet van utrecht, maar ik ben met vriendinnen vaak geweest in royal in de kanaalstraat, echt is lekker eten, en heel gezellig..je wordt daar echt niet lastig gevallen door mannen...het zit in een hoekje in de kanaalstraat, het valt echt op...

zou daar heen gaan, me vriendinnen waren vaak negatief, maar toen ze dit zagen waren ze echt tevereden er komen ook heel vaak stelletjes

veel plezier morgen

11-01-2010, 19:20

Citaat door serveerelwardat:
je kan beter naar de bazaar gaan in adam of rotterdam daar heb je pas lekkere eten


bazaar in adam is overdreven duur, en zooo gezellig valt wel mee,

het is wel leuk voor een keer maar heb daar echt veel geld moeten neerleggen voor eten dat wel mee valt,

11-01-2010, 20:41



Citaat door ouafaetoen:
bazaar in adam is overdreven duur, en zooo gezellig valt wel mee,

het is wel leuk voor een keer maar heb daar echt veel geld moeten neerleggen voor eten dat wel mee valt,


ik vind het wel gezellig en duur was het niet licht er aan wat je had denk ik, we waren in de avond gegaan toen was het echt vol leuke sfeer

14-01-2010, 12:49

Citaat door ouafaetoen:
hey meid

ik kom niet van utrecht, maar ik ben met vriendinnen vaak geweest in royal in de kanaalstraat, echt is lekker eten, en heel gezellig..je wordt daar echt niet lastig gevallen door mannen...het zit in een hoekje in de kanaalstraat, het valt echt op...

zou daar heen gaan, me vriendinnen waren vaak negatief, maar toen ze dit zagen waren ze echt tevereden er komen ook heel vaak stelletjes

veel plezier morgen


Daar zijn echt alleen maar jongens en mannen, zelfs als je met je man bent wordt je aangekeken en versierd