Bekijk volle/desktop versie : ik heb een vraag over henna avond (video verslag ) moet je alles flimen ja nee



11-01-2010, 10:58
Hoi ik ben een begnnen cameraman en ben net begonnen als cameraman maar heb nog geen ervaring in het maken van henna avond en marokaanse huwelijke.
Moet je de hele avond flimen ook als ze danssen of alleen de belangrijkste feiten in beeld brengen.
Soms is me kwailteit slecht verband met mijn camera, maar nu heb ik een heel goede sony camera gekocht en op dit moment de beste kwailteit camera met goede verlichting en enz.
Maar vraag aan de cameramenssen om me tips te geven hoe je dat in beeld brengen de henna avond.
Hoop gauw iets van u te horen

11-01-2010, 17:16


Ik film meestal gemiddeld 4 a 5 uur waaronder zowel de belangrijke momenten als dansmomenten. Thuis kan je het dan zodanig bewerken en zorgt dat je rond de 3 uur op dvd zet. En voor geboortefeesten kan je wat minder omdat je dan meestal alleen dans en eten heb.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat wel van jou.

Groetjes Soumya

18-01-2010, 19:04
Gewoon alle mooie momenten waarvan je zou denken ja dat is mooi als herinnering!! en je kunt gewoon je klanten vragen wat ze het liefst gefilmd willen hebben

18-01-2010, 20:01
als u feest heeft mail me maar