Bekijk volle/desktop versie : 'Marokkaans-Molukse delegatie moet slachtoffers bezoeken'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

11-01-2010, 09:33
Een delegatie van Marokkanen en Molukkers moet de families in Terweijde bezoeken die door het geweld zijn getroffen.

Dat voorstel doet oud-politicus Mohamed Rabbae. ,,Samen moeten we hen ter verzoening met een bloemetje excuses aanbieden'', zegt hij.

Woordvoerder Baboyo Persiso van de Molukse gemeenschap staat sympathiek tegenover het voorstel van het oud-Kamerlid van GroenLinks. Hij zal het met zijn achterban bespreken.

Rabba hield vrijdagavond als prominente Marokkaan een gloedvol betoog voor de Culemborgse Marokkaanse gemeenschap, aldus gelderlander.nl.

''De Molukkers zijn geen vijanden, maar juist onze vrienden, onze broers en onze zusters. Schouder aan schouder hebben we gestreden voor rechten van Molukkers, Marokkanen, Surinamers, Turken en woonwagenbewoners. Daarom mogen wij bijvoorbeeld stemmen'', benadrukte hij in de bomvolle kantine van voetbalclub Fairplay in Culemborg.

Het oud-Kamerlid van GroenLinks maakt zich grote zorgen over de situatie in Terweijde en de positie van de Marokkanen in Nederland. De geweldsincidenten in Culemborg brengen de toch al niet beste reputatie van Marokkanen opnieuw zware schade toe. ,,Of de Marokkanen nu hoofdschuldigen zijn of niet. Zorg dat onze kinderen niet meer in de problemen komen."

Rabbae waarschuwde de aanwezigen voor 'de racist Wilders'. ,,Wilders is gebaat bij de onrust. Hij zal tegenstellingen verder willen uitbuiten.''

Rabbae riep de Marakkonen op om te gaan stemmen in maart bij de gemeenteraadsverkiezingen. '' Neem je vrouw mee en je 18-jarige zoon en dochter. Ga stemmen.''

11-01-2010, 10:00


"Het oud-Kamerlid van GroenLinks maakt zich grote zorgen over de situatie in Terweijde en de positie van de Marokkanen in Nederland. De geweldsincidenten in Culemborg brengen de toch al niet beste reputatie van Marokkanen opnieuw zware schade toe. ,,Of de Marokkanen nu hoofdschuldigen zijn of niet. Zorg dat onze kinderen niet meer in de problemen komen."


Ik zou liever zien dat Rabbae zegt "zorg dat onze kinderen geen problemen meer veroorzaken."

11-01-2010, 16:51

Citaat door Redactie:
Een delegatie van Marokkanen en Molukkers moet de families in Terweijde bezoeken die door het geweld zijn getroffen.

Dat voorstel doet oud-politicus Mohamed Rabbae. ,,Samen moeten we hen ter verzoening met een bloemetje excuses aanbieden'', zegt hij.

Woordvoerder Baboyo Persiso van de Molukse gemeenschap staat sympathiek tegenover het voorstel van het oud-Kamerlid van GroenLinks. Hij zal het met zijn achterban bespreken.

Rabba hield vrijdagavond als prominente Marokkaan een gloedvol betoog voor de Culemborgse Marokkaanse gemeenschap, aldus gelderlander.nl.

''De Molukkers zijn geen vijanden, maar juist onze vrienden, onze broers en onze zusters. Schouder aan schouder hebben we gestreden voor rechten van Molukkers, Marokkanen, Surinamers, Turken en woonwagenbewoners. Daarom mogen wij bijvoorbeeld stemmen'', benadrukte hij in de bomvolle kantine van voetbalclub Fairplay in Culemborg.

Het oud-Kamerlid van GroenLinks maakt zich grote zorgen over de situatie in Terweijde en de positie van de Marokkanen in Nederland. De geweldsincidenten in Culemborg brengen de toch al niet beste reputatie van Marokkanen opnieuw zware schade toe. ,,Of de Marokkanen nu hoofdschuldigen zijn of niet. Zorg dat onze kinderen niet meer in de problemen komen."

Rabbae waarschuwde de aanwezigen voor 'de racist Wilders'. ,,Wilders is gebaat bij de onrust. Hij zal tegenstellingen verder willen uitbuiten.''

Rabbae riep de Marakkonen op om te gaan stemmen in maart bij de gemeenteraadsverkiezingen. '' Neem je vrouw mee en je 18-jarige zoon en dochter. Ga stemmen.''


Heeft men moeten strijden voor het stemrecht?

11-01-2010, 17:42
Marokkanen moeten zich indd niks aan trekken van de media.
En weer zijn wij het die alles hebben veroorzaakt, triest !

11-01-2010, 17:53



Citaat door Sala7dinne:
Marokkanen moeten meer naar de moskee gaan en zich niet zo laten naaien door de media door precies dat geen te doen wat de kufaar media van ze verlangt...



Ga toch alstjeblieft ergens anders je haat verkondigen. Zowat elke topic kom jij met je onzinverhalen.

Islam is een vredig en goed geloof.
Door idioten zoals jou krijgen die tatta allemaal een verdraaid beeld van de moslims.


11-01-2010, 17:56

Citaat door Huis-vrouw:
Marokkanen moeten zich indd niks aan trekken van de media.
En weer zijn wij het die alles hebben veroorzaakt, triest !



Waar haal jij dat uit het stukje? Misschien lees ik er wel overheen?
Maar kan er niet uit opmaken dat 'wij' marokanen alles hebben veroorzaakt.

Dank.


11-01-2010, 17:57
Waarschijnlijk is de Mossad geinfiltreerd in Culemborg.

11-01-2010, 18:00

Citaat door LadyBerkania:

Waar haal jij dat uit het stukje? Misschien lees ik er wel overheen?
Maar kan er niet uit opmaken dat 'wij' marokanen alles hebben veroorzaakt.

Dank.




Dit is niet het enige wat ik er over lees en hoor.
Heb zo wel meerdere bronnen

11-01-2010, 18:05

Citaat door Huis-vrouw:
Dit is niet het enige wat ik er over lees en hoor.
Heb zo wel meerdere bronnen



Oh ok.

Vind het nu wel weer meevallen. Juist in dit stukje gaat marokannen en molukkers samen werken om het goed te maken zover het lukt.


11-01-2010, 18:07

Citaat door LadyBerkania:

Oh ok.

Vind het nu wel weer meevallen. Juist in dit stukje gaat marokannen en molukkers samen werken om het goed te maken zover het lukt.




Begint me ook op te merken ja, het begint zich een beetje te kalmeren.
Wat uiteraard goed nieuws is.

11-01-2010, 18:10
Kortom .. Mohamed Rabbae stelt voor dat je je op basis van afkomst gaat identificeren met mensen precies zoals mensen ook al deden toen het tot narigheid kwam ... apart, vuur met vuur bevechtenb

Ik stel voor dat mensen ophouden zich aangesproken te voelen omdat iemand van dezelfde afkomst, hetzelfde geloof, dezelfde voorkeur iets overkomt ... daar zal onze samenleving heel veel mee opschieten.

11-01-2010, 18:21

Citaat door Anne33:
Kortom .. Mohamed Rabbae stelt voor dat je je op basis van afkomst gaat identificeren met mensen precies zoals mensen ook al deden toen het tot narigheid kwam ... apart, vuur met vuur bevechtenb

Ik stel voor dat mensen ophouden zich aangesproken te voelen omdat iemand van dezelfde afkomst, hetzelfde geloof, dezelfde voorkeur iets overkomt ... daar zal onze samenleving heel veel mee opschieten.



Mohamed Rabbae is lid van de Vijfde Colonne. Die neem ik sowieso niet serieus.

11-01-2010, 18:48



Citaat door Anne33:
Kortom .. Mohamed Rabbae stelt voor dat je je op basis van afkomst gaat identificeren met mensen precies zoals mensen ook al deden toen het tot narigheid kwam ... apart, vuur met vuur bevechtenb

Ik stel voor dat mensen ophouden zich aangesproken te voelen omdat iemand van dezelfde afkomst, hetzelfde geloof, dezelfde voorkeur iets overkomt ... daar zal onze samenleving heel veel mee opschieten.



"schouder aan schouder moeten wij allochtonen de laffe kaaskoppen bevechten en zo veel mogelijk leegtrekken" is wat Rabbae eigenlijk probeert te zeggen.

Kut voor hem dat Molukkers helemaal geen allochtonen zijn.

11-01-2010, 18:55

Citaat door Mamalou:
"schouder aan schouder moeten wij allochtonen de laffe kaaskoppen bevechten en zo veel mogelijk leegtrekken" is wat Rabbae eigenlijk probeert te zeggen.

Kut voor hem dat Molukkers helemaal geen allochtonen zijn.

kwestie van tijd

de bloedzuigende, parasiterende moslim marokkanen nemen beetje bij beetje NL over. je moeder en dochter lopen over 10 jaar met een hoofddoek jij moet een baard en je vrouw mag geen dame van plezier meer uithangen in de plaatselijk kroeg. amiennnnnnnn

11-01-2010, 18:56

Citaat door Huis-vrouw:
Dit is niet het enige wat ik er over lees en hoor.
Heb zo wel meerdere bronnen


Ik ook. En ik zie ook niet echt dat marokkanen de schuld krijgen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7