Bekijk volle/desktop versie : HELP!ik hou van mijn man maar wanneer hij thuis is voel ik me niet goed



11-01-2010, 05:44

Citaat door moslima-moslima:
Salaamou alaikoum zuster,

ik ben nu zo een jaar getrouwd en heb zelf voor mn man gekozen dus ben niet uitgehuwelijkt of wat dan ook ik weet dat ik heel veel van hem hou in het begin liep alles oke maar sinds een paar maanden merk ik veel dingen in mij dat niet helemaal oke is me man die werkt overdag maar wanneer het bijna tijd is dat hij thuis binnen komt begin ik me niet lekker te voelen ik heb van zo iets hij mag nog langer weg blijven net als of ik hekel aan hem heb en zodra hij thuis is zoek ik van de kleinste redenen op om met hem ruzie te maken zodat hij misschien weer naaar buiten gaat of hij in een kamer en ik in een kamer....ik weet eigelijk ook niet waarom ik dit doe of waarom ik hem graag niet naast me wil hebben terwijl ik weet dat ik veel van hem hou.
nu begint hij dit zat te worden en ik merk dat hij zo ongelukkig van is (Logisch)
laatst zei hij wat over mijn gedrag van mocht ik zo door gaan dat hij dit leventje niet altijd kan volhouden en ieder zn eigen weg op moet gaan en daarna zag ik dat hij tranen van kreeg. ik heb hem nooit zo gezien.
En nu ben ik bang dat ons huwelijk op een dag kapot gaat Allah yaster door mij ik heb geprobeerd om normaal te doen maar het gaat na een half uurtje tot max uurtje weer mis maar het rare in de ochtend of middag mis ik hem en bel m vaker op of stuur hem ook leuke smsjes maar ik kan alleen normaal met hem praten en lief zijn door de telefoon ik kan me zelf niet begrijpen waarom ik dit doe of waarom ik dit niet kan veranderen het zit in mn gevoel dat ik hem niet naast me wil ik kan wel blijven acteren maar het gaat om wat er binnen zich afspeelt.
nu doe ik hem pijn terwijl ik alhamdou lilah niks tekort kom
hij probeert er alles voor te doen om mij gelukkig te zien en wat ik maar van hem maar vraag geeft hij mij dus eerlijk gezegt ik geeft eerlijken hard toe dat ik de gene ben die verkeerd zit maar waarom krijg ik dit soort ook haat gevoel dan nu heb zijn er nog meer vrouwen die getrouwd zijn net als ik pleas help mij ik wil niet dat onze realatie kapot gaat. wie wil me sereus helpen je zal een huwelijk redden. je kan me beter PM moslima.2010@hotmail.com
.

11-01-2010, 06:02


hhhhhhhhhhh sorry maar heb je wel eens gehoord van kommas en spaties jalatief ik space van jou verhaal

11-01-2010, 08:39

Citaat door saarog:
hhhhhhhhhhh sorry maar heb je wel eens gehoord van kommas en spaties jalatief ik space van jou verhaal


11-01-2010, 09:34

Soebhan'Allaah!

Ik heb ook zo'n zuster gekend en nu zijn ze spijtig genoeg gescheiden. Ghair insha'Allaah!

Koran = Genezing


11-01-2010, 11:38


check je mail, lieve zuster