Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Te dik haar wat kan ik er aan doen?



10-01-2010, 19:26
Ik heb te veel haar en wordt er gek van. Dik haar is mooi maar te dik weer niet.

Ik kan er niks mee doen. Als ik het los heb lijkt het ontploft. Heb geen kleine krullen maar grote lossere dus doe ik het meestal in een staart. Voorheen steilde ik het dan was het juist mooi dat het zo vol was met een stijltang maar dat wil ik niet meer doen omdat mijn haar achteruit ging.

Heb gehoord dat je kunt uitdunnen bij de kapper maar dat het niet goed is voor krullend droog haar. Heeft iemand daar ervaringen mee? Of andere oplossingen.

10-01-2010, 20:46


huilen van geluk! da moet je doen..

10-01-2010, 20:51
hahaha tbarkAllah dat je dik haar hebt meid.
Dat had ik vroeger ook liet het dan uitsnijden verdunnen als het ware.
Nu heb ik stukken dun haar en wenste ik dat ik weer dik haar had als 13 jaar terug maar helaas.

Ik zou het lekker zo laten meid en niks aan doen.

10-01-2010, 20:52
Heb ook hetzelfde probleem. Er werd me hier toen ook afgeraden om het uit te dunnen/snijden. Nog steeds nog oplossing gevonden, helaas.

10-01-2010, 20:55



Citaat door PaRaSoNiCa:
Heb ook hetzelfde probleem. Er werd me hier toen ook afgeraden om het uit te dunnen/snijden. Nog steeds nog oplossing gevonden, helaas.



ik ken meiden die da hebben gdn en hebben nu echt spijt.
En je moet oppassen als je da bij een belg laat doen want die verdunnen echt hard...

10-01-2010, 20:56

Citaat door insaf18:
ik ken meiden die da hebben gdn en hebben nu echt spijt.
En je moet oppassen als je da bij een belg laat doen want die verdunnen echt hard...


Ja, had hier toen ook een topic geopend en toen werd het mij afgeraden.

Aha, maar ik woon in Nederland, dus zal niet snel in een kapsalon belanden waar Belgen werken.

10-01-2010, 20:58

Citaat door PaRaSoNiCa:
Ja, had hier toen ook een topic geopend en toen werd het mij afgeraden.

Aha, maar ik woon in Nederland, dus zal niet snel in een kapsalon belanden waar Belgen werken.



heb het over iromyen.. Die verdunnen hun haar allemaal snap niet waarom ze dat doen..
Dus mss ook hollanders..

10-01-2010, 20:59

Citaat door insaf18:
heb het over iromyen.. Die verdunnen hun haar allemaal snap niet waarom ze dat doen..
Dus mss ook hollanders..


Oh, haha, ik ga standaard naar een Turks kapsalon. Je kan namelijk boven zitten en er komen eigenlijk nooit mannen daar. Dus wel handig als je een hoofddoek draagt.

10-01-2010, 21:00

Citaat door PaRaSoNiCa:
Oh, haha, ik ga standaard naar een Turks kapsalon. Je kan namelijk boven zitten en er komen eigenlijk nooit mannen daar. Dus wel handig als je een hoofddoek draagt.



aah das wel goe, ik ga bij een marokkaanse thuis (zolder )

10-01-2010, 21:08

Citaat door saloua88:
Ik heb te veel haar en wordt er gek van. Dik haar is mooi maar te dik weer niet.

Ik kan er niks mee doen. Als ik het los heb lijkt het ontploft. Heb geen kleine krullen maar grote lossere dus doe ik het meestal in een staart. Voorheen steilde ik het dan was het juist mooi dat het zo vol was met een stijltang maar dat wil ik niet meer doen omdat mijn haar achteruit ging.

Heb gehoord dat je kunt uitdunnen bij de kapper maar dat het niet goed is voor krullend droog haar. Heeft iemand daar ervaringen mee? Of andere oplossingen.


Bij mij is het zo dik, ik liet me haren een keer stijlfohnen bij de kapper.. Wallah ze gingen met z'n 2en me haar stijlen en fohnen en nog duurde het 3 uurtjes.. En thuis stijlen duurt een hele avond. Echt een ramp.

10-01-2010, 21:12

Citaat door Flower__:
Bij mij is het zo dik, ik liet me haren een keer stijlfohnen bij de kapper.. Wallah ze gingen met z'n 2en me haar stijlen en fohnen en nog duurde het 3 uurtjes.. En thuis stijlen duurt een hele avond. Echt een ramp.



wallah bij mij duurt knippen en brochen 20min. zonder zwanzen

15-11-2010, 00:04
Ik ga mijn haar binnenkort verdunnen. Ben mijn te dikke haren ook spuugzat. Als ik het gedoucht heb zit mijn haar nog prima in model. Dag later nadat ik gekamd ontploft mijn kapsel.