Bekijk volle/desktop versie : Wie mist zijn ouders nog geel erg



Pagina's : [1] 2 3 4

10-01-2010, 18:10
af entoe denk ik er niet aan , maar soms voel ik me heel schuldig dat ik ben getrouwd en niet meer met mijn ouders ben .
ik het voelt soms alsof ik ze in de steek heb gelaten.
ik heb het hamdoelilah goed in mijn huwlijk, maar mis toch mijn ouders soms heel erg
ze zeggen alles went zo voelt het soms ook maar soms lijkt het dan weer niet zo
mijn hart zit vol met liefde voor mn ouders soms zo erg dat het pijn doet
( mijn ouders wonen in ander land dan ik )

wie heeft dat ook nog altijd

maar Alhamdoelilah !

10-01-2010, 18:28


Dat gevoel ken ik op sommige momenten denk ik was ik maar nooit getrouwd bleef ik voor me ouders zorgen.

10-01-2010, 18:31

Citaat door Sweety_Esmae:
Dat gevoel ken ik op sommige momenten denk ik was ik maar nooit getrouwd bleef ik voor me ouders zorgen.




me too, helemaal als je in een rot huwelijk zit dan denk ik waarom was ik niet bij mijn ouders gebleven

10-01-2010, 18:33

Citaat door moorse-meisje:
af entoe denk ik er niet aan , maar soms voel ik me heel schuldig dat ik ben getrouwd en niet meer met mijn ouders ben .
ik het voelt soms alsof ik ze in de steek heb gelaten.
ik heb het hamdoelilah goed in mijn huwlijk, maar mis toch mijn ouders soms heel erg
ze zeggen alles went zo voelt het soms ook maar soms lijkt het dan weer niet zo
mijn hart zit vol met liefde voor mn ouders soms zo erg dat het pijn doet
( mijn ouders wonen in ander land dan ik )

wie heeft dat ook nog altijd

maar Alhamdoelilah !



Dat lijkt me inderdaad vervelend....maar waar woon jij en waar wonen jouw ouders dan? Ik bedoel...als je in Belgie, bijvoorbeeld, woont en jouw ouders in NL...dan valt het nog mee met de afstand....

En tja....dit is ook een van de punten waar men goed over na moet denken als men in het huwelijksbootje wil/gaat stappen.....

10-01-2010, 18:33


Mijn ouders wonen aan de overkant & als k ze een hele dag nie heb gezien dan flip k al en snak k naar mijn ouders

10-01-2010, 18:35

Citaat door Liefste_Mama:
Mijn ouders wonen aan de overkant & als k ze een hele dag nie heb gezien dan flip k al en snak k naar mijn ouders


Dan loop je toch even naar de overkant?

10-01-2010, 18:36

Citaat door Liefste_Mama:
Mijn ouders wonen aan de overkant & als k ze een hele dag nie heb gezien dan flip k al en snak k naar mijn ouders




Dan weet ik niet wat ik moet zeggen die aan de andere kant van nederland woont

10-01-2010, 18:37
Salaam TS. Labas A3liek?

Hoe gaat het met je mannetje?



Ontopic: Het gaat denk ik nooit wennen. Je ouders die zijn niet te vervangen en zolang ze zullen leven zul je altijd het gevoel hebben ze tekort te doen door getrouwd te zijn en niet dichtbij hen te zijn. Maar weet je.........je ouders hebben daar zeker begrip voor. Het is ook goed dat je ze mist en aan ze denkt, want zo zullen ze altijd wel bij je zijn.........Echter moet je je niet schuldig voelen.

10-01-2010, 18:37

Citaat door Sweety_Esmae:
Dat gevoel ken ik op sommige momenten denk ik was ik maar nooit getrouwd bleef ik voor me ouders zorgen.



jah ts raar he
ik weet dat dit is wat mn ouders willen dat je trouwd en gelukkig leeft maar dan denk ik woonde ik maar wat dichterbij

maar jah khair insah Allah...

10-01-2010, 18:37

Citaat door boschebolleke:
me too, helemaal als je in een rot huwelijk zit dan denk ik waarom was ik niet bij mijn ouders gebleven




Toch moeten we er het beste van maken we kunnen helaas niet alles hebben

10-01-2010, 18:39

Citaat door Respectvol_25:
Salaam TS. Labas A3liek?

Hoe gaat het met je mannetje?



Ontopic: Het gaat denk ik nooit wennen. Je ouders die zijn niet te vervangen en zolang ze zullen leven zul je altijd het gevoel hebben ze tekort te doen door getrouwd te zijn en niet dichtbij hen te zijn. Maar weet je.........je ouders hebben daar zeker begrip voor. Het is ook goed dat je ze mist en aan ze denkt, want zo zullen ze altijd wel bij je zijn.........Echter moet je je niet schuldig voelen.



mooi tekstje

10-01-2010, 18:39
jullie zijn mie raar...hoe oud zijn jullie?? ik kan niet wachten om weg te gaan!

10-01-2010, 18:40



Citaat door Nysha:
jullie zijn mie raar...hoe oud zijn jullie?? ik kan niet wachten om weg te gaan!



ahha temsjoent
wacht maar tot je weg bent je gaat heel veel missen


bijv zo rare dingen ( samen gtst kijken met je moeder )

10-01-2010, 18:43

Citaat door Sunshine_h:
Dan loop je toch even naar de overkant?

Helaas heb k nie alle tijd van de wereld [/SIZE][/FONT]

Citaat door Sweety_Esmae:
Dan weet ik niet wat ik moet zeggen die aan de andere kant van nederland woont

[FONT="Garamond"][SIZE="3"]Je had me eens moeten zien toen k afscheid van ze nam en op vakantie ging. K wou ze niet meer los laten, mijn man trok me los van ze

10-01-2010, 18:45
[QUOTE=Liefste_Mama;76444559]Helaas heb k nie alle tijd van de wereld [/SIZE][/FONT]

[FONT="Garamond"][SIZE="3"]Je had me eens moeten zien toen k afscheid van ze nam en op vakantie ging. K wou ze niet meer los laten, mijn man trok me los van ze [/QUOT



ik zie het al helemaal voor me

Pagina's : [1] 2 3 4