Bekijk volle/desktop versie : Barcelona-speler aangeboden bij Madrid



10-01-2010, 15:54
Meerdere spelers maakten weleens de onmogelijke overstap


Aankomende 30 juni zal de Catalaan Joan Laporta aftreden als voorzitter van FC Barcelona. Dit zaait onzekerheid bij vele mensen binnen de club. Het lijkt een chaos te worden, waarin niemand weet waar hij staat. Vooral de jeugd van Barcelona heeft daar op dit moment onder te leiden. Zo zijn er jeugdspelers (Thiago Alcántara, Jonathan dos Santos, Gail Yigal en Jeffren), welke al eens zijn geselecteerd voor het eerste team van Barcelona, die vanaf nu vrij zijn om te onderhandelen met iedere club van hun keuze, omdat hun contracten aflopen.

Dit veroorzaakt dat ook andere spelers uit de jeugd van Barcelona het gevoel hebben dat niemand meer om hun toekomst geeft. De contractverlengingen laten op zich wachten en dit stelt vele die wat meer zekerheid willen ontevreden. Dit heeft ervoor gezorgd dat verdediger Marc Bartra, speler die op 15 januari 19 jaar zal worden en basisspeler is in het team van Barcelona Atlètic (coach Luis Enrique) de afgelopen dagen aangeboden werd bij Real Madrid.

Het voorstel de speler over te nemen werd gedaan bij Ramón Martínez, directeur jeugdopleiding bij Madrid. Ramón gaf aan geïnteresseerd te zijn, maar met de voorwaarde dat de speler toestemming heeft van de club te onderhandelen. Ramón wil geen problemen met de club van Josep Guardiola, maar hij was zeer gecharmeerd van het voorstel en is in afwachting van de laatste ontwikkelingen. Het contract van Bartra zal eindigen op 30 juni 2011, maar hij lijkt dichterbij een overstap zoals eerder Schuster, Laudrup of Milla die maakte.


Geplaatst door: Rafael Arenas
Bron: elConfidencial.com


10-01-2010, 15:55


wollah ik dacht

''barcelona speler aangeboden op marktplaats''

10-01-2010, 16:06

Citaat door Maroc98:
wollah ik dacht

''barcelona speler aangeboden op marktplaats''



10-01-2010, 16:09

Citaat door Maroc98:
wollah ik dacht

''barcelona speler aangeboden op marktplaats''