Bekijk volle/desktop versie : Zwanger en bloeden?



10-01-2010, 15:28
Ik heb het gevoel zwanger te zijn, maar ik weet het niet echt zeker. Ik wil met de kou niet naar buiten, dus dat wordt morgen een test halen.

Maar kan je bloeden tijdens een zwangerschap? Dus het lijkt alsof het je menstruatie is, terwijl je meschien zwanger kan zijn?

10-01-2010, 15:41


Ja, dat kan wel.
Google eens op zwanger en ongesteld.

InshAllah ben je zwanger meid.

10-01-2010, 15:42

Citaat door Tafeltje:
Ja, dat kan wel.
Google eens op zwanger en ongesteld.

InshAllah ben je zwanger meid.


Inschallah.

10-01-2010, 15:45
maar bloed je dan?

en hoelang ben je overtijd?

10-01-2010, 15:51



Citaat door jebliatje26:
maar bloed je dan?

en hoelang ben je overtijd?


1 maand overtijd, maar dat is wel eens meer gebeurd en dan bleek ik niet zwanger te zijn.

Maar ik denk dat dit geen menstruatiebloed is, want mijn menstruatie duurt een week lang, terwijl ik nu slechts 3 dagen licht gebloed heb.

Ik durf echt geen testje te kopen. Ik haat die teleurstellingen

10-01-2010, 15:57
soebhanaAllah ik zit in hetelfde situatie. Ik moest deze week ongi worden maar heb alleen drie dagen licht roze/rode bloedverlies gehad. Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan maar allebei negatief. Ik vraag me echt af wat het is???

10-01-2010, 16:02

Citaat door Niet_juist:
1 maand overtijd, maar dat is wel eens meer gebeurd en dan bleek ik niet zwanger te zijn.

Maar ik denk dat dit geen menstruatiebloed is, want mijn menstruatie duurt een week lang, terwijl ik nu slechts 3 dagen licht gebloed heb.

Ik durf echt geen testje te kopen. Ik haat die teleurstellingen


maar je zegt dat je je gevoel zegt dat je wel zwanger bent. Vanwaar komt je gevoel dan vandaan?

1 maand overtijd:
dat betekend dat je al 8 weken zwanger kan zijn, maar heb je dan helemaal geen zere borsten, misselijkheid kortom: zwangerschapsverschijnselen.

je kan beter morgen een testje doen, dan weet je waaraan je toe bent schat....deze onzekerheid en getwijfel maakt je ook maar gek...