Bekijk volle/desktop versie : Moet je bij elke puf lwoddo verichtten?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-01-2010, 15:08
Het is zo koud en de tijden gaan zo snel, ik moet alweer loddo doen, omdat ik net wanneer ik wil bidden een signaal van vergassing krijg

10-01-2010, 15:09


Iwa ja, anders heeft het geen zin om te bidden hé. Yallah opstaan Allahi taqabel.

10-01-2010, 15:09
Geef de kou maar de schuld

10-01-2010, 15:10
Weet iemand wanneer je de grote wassing verricht of je iedere keer je haren met shampoo moet wassen? of is water voldoende?

10-01-2010, 15:11


lina grote wassing met water alleen is goed mits je het ook goed doet.

10-01-2010, 15:13

Citaat door _lina_:
Weet iemand wanneer je de grote wassing verricht of je iedere keer je haren met shampoo moet wassen? of is water voldoende?

Water is voldoende.

10-01-2010, 15:14
shoukran dames, ik twijfelde iedere keer enorm. Elke dag shampoo gebruiken is ook niet goed voor je haren.

10-01-2010, 15:15

Citaat door _lina_:
Weet iemand wanneer je de grote wassing verricht of je iedere keer je haren met shampoo moet wassen? of is water voldoende?

ik doe de grote wassing met shampoo etc de gehle volle bad alleen als ik gemeenschap heb gehad.

10-01-2010, 15:15
IK GA ASR BIDDEN toedoels

10-01-2010, 15:16
Het verbreekt je woedoe, maar je hoeft niet je van onder te wassen, dat alleen bij het bezoeken van toilet.

wassalaam

10-01-2010, 15:17

Citaat door _lina_:
Weet iemand wanneer je de grote wassing verricht of je iedere keer je haren met shampoo moet wassen? of is water voldoende?

Je kunt ook je haar vlechten en dan drie scheppen water over je hoofd heen gieten.

wassalaam

10-01-2010, 15:18

Citaat door hayatie:
Het verbreekt je woedoe, maar je hoeft niet je van onder te wassen, dat alleen bij het bezoeken van toilet.

wassalaam




Huh echt? ik was me iedere keer ook van beneden. Hoe doe je dan de woedeo, gewoon standaard alleen laat je de onderste gedeelte halverwege? Kun je aub uitleggen wat je precies ermee bedoeld en hoe je de grote wassing verricht, volgens mij doe ik het helemaal verkeerd.

10-01-2010, 15:19



Citaat door _lina_:
shoukran dames, ik twijfelde iedere keer enorm. Elke dag shampoo gebruiken is ook niet goed voor je haren.



Natuurlij hoef je geen shampoo te gebruiken.....of wou je langs deze weg laten zien dat je elké dag sex hebt?

10-01-2010, 15:22

Citaat door _lina_:
Huh echt? ik was me iedere keer ook van beneden. Hoe doe je dan de woedeo, gewoon standaard alleen laat je de onderste gedeelte halverwege? Kun je aub uitleggen wat je precies ermee bedoeld en hoe je de grote wassing verricht, volgens mij doe ik het helemaal verkeerd.



Als je een pufje laat hoef je je geslachtdelen niet te wassen, dat gedeelte sla je over en doe je gewone lodoe hoe je normaal doet.

10-01-2010, 15:23

Citaat door _lina_:
Huh echt? ik was me iedere keer ook van beneden. Hoe doe je dan de woedeo, gewoon standaard alleen laat je de onderste gedeelte halverwege? Kun je aub uitleggen wat je precies ermee bedoeld en hoe je de grote wassing verricht, volgens mij doe ik het helemaal verkeerd.


Als je windje laat verricht je al-woedoe, maar niet van ondere.

Het wassen van ondere doe je alleen als je van de toilet komt dus naar het doen van plassen/ontlasting.

Dus als je windje laat, dan begin je meteen bij je handen en zo gaat het door zoals gewoonlijk.

Als je naar de wc bent geweest dan begin je eerst van ondere en dan de rest.

hier lees je hoe je woedoe verricht.

http://www.soennah.com/content/view/771/41/


grote wassing dus Ghulls, zal ik effe voor je plaatsen inschAllaah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9