Bekijk volle/desktop versie : Ik wist dat er hier op los werd gedate, maar ik wist niet dat ...



Pagina's : [1] 2 3

09-01-2010, 22:49
Ook getrouwde mensen dit gebruikten om vreemd te gaan.. Vandaag ving ik een gesprek op in de metro van een Marokkaanse meisje.. & dame sorry dat k het hierop zet, maar k vond het nogal lachwekkend..[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=2]Het meisje; "Spreek k met het zusje van Tarik..? Oww het is je man..? Uhh, wat is zijn nick dan..? Zijn marokko.nl-account.. Oww jah, nu weet k het weer.. Ja, we hadden contact via marokko.nl. Jah, je hbt gelijk.. Jah, k begrijp je volkomen.. Nee, ik heb nooit geweten dat hij getrouwd was. Jah, we hadden inderdaad contact, maar ik heb nooit geweten dat hij getrouwd was. Nee, k hb zijn nr niet, hij belde mij altijd.. Ja, je hbt volkomen gelijk, maar ik wist het echt niet. Meid, k zal eerlijk tegen je zijn, hij had wel de intentie om af te spreken, daar hbben we het wel over gehad"[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=2]HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dus dames, hou je man ver van marokko.nl..!!

09-01-2010, 22:51


hahaha. ja dat kan.

Zou die man zich niet doodschamen ofzo dan, ik zou nooit meer naar huis gaan als ik zoiets zou doen (wat ik niet zou doen) en ermee gepakt werd

09-01-2010, 22:52
pfff vreemdgaan en dan ook nog eens met een marokkaanse meid. dan vraag je er ook gewoon om

09-01-2010, 22:53

Citaat door Mokeraar:
hahaha. ja dat kan.

Zou die man zich niet doodschamen ofzo dan, ik zou nooit meer naar huis gaan als ik zoiets zou doen (wat ik niet zou doen) en ermee gepakt werd


HAHAHHAHAHA jah wallah k hb echt hard gelachen.. OMG je zal maar thuiskomen.. Zegt je vrouw opeens.. "Nigesh shek, wat doe je de hele dag op marokko.nl" of "Hey jij, k hb vandaag zonnetje, sexy-chick & berber-zina van marokko.nl gesproken & k begreep dat jij als Mokeraar bekend stond met daten"

09-01-2010, 22:55


Pfff egt he... egt een marokkaan weer hee

09-01-2010, 22:55
Omg


Wtf moet een getrouwde man op M.nl

09-01-2010, 22:56
Ik begrijp niet veel van je tekst.

09-01-2010, 22:56
vreemdgaan via internet, echt een loser, be3da als die het doet en toch gepakt wordt, kan die het beter doen o straat daar iemand aanspreken!!!!

mannen die vreemd gaan zijn gewoon losers,

09-01-2010, 22:56
zoiets zal je nooit onder controle hebben als vrouw, Hij kan ook altijd nog op werk m.nl-en of gewoon via zijn BlackBerry of zijn Nokia

09-01-2010, 22:56

Citaat door BLABLAA_:
Omg


Wtf moet een getrouwde man op M.nl


HAHAHAHHAHA dat dacht k dus ook.. HAHAHAHAHA k zie me vader al op marokko.nl Hard meisjes aan het werven

09-01-2010, 22:57
hahahaha strekkuhh 3la schande als je een man hebt die op marokko.nl zit!! als je getrouwd bent moet je dat achter je laten als man zijnde!

09-01-2010, 22:57

Citaat door __Esmaatje__:
Ik begrijp niet veel van je tekst.


Lezen doet wonderen.. Probeer het maar

09-01-2010, 22:58


Dit is nog niets weet ik jou te zeggen.

09-01-2010, 22:59

Citaat door Chaabi_girl:
Dit is nog niets weet ik jou te zeggen.


Hahaha vertel, wat is nog dramatischer dan je man die vreemdgaat via marokko.nl

09-01-2010, 23:04

Citaat door Yedjis_Nyemma:
Hahaha vertel, wat is nog dramatischer dan je man die vreemdgaat via marokko.nl


Een man die gedurende het huwelijk meer uit is dan thuis. Daarbij ook een andere meid zwanger maakt en jou zegt dat je het te accepteren hebt.

Beter wordt hier niet om gelachen, t kan een ieder overkomen. Geloof me, dan stort jouw wereldje in. Allah ye7feth oe saffi!!

Pagina's : [1] 2 3