Bekijk volle/desktop versie : Hopeloos verliefd en kopzorgen van jongens



09-01-2010, 20:04
hey ik ben verliefd op een lieve marokaanse, ik zou graag iets serieus met hem willen en daarmee bedoel ik niet trouwen maar een serieuze relatie

mijn probleem zit zo

ten eerste heb ik veel contacten met andere jongens voor ik hem leerde kenne
ten tweede heb ik onze eerste date verkloot waardoor hij geen vertrouwen nog in me heeft, terwijl ik nooit zo stom ben geweest en pure toeval was

ten derden schaam ik mij om hem terug te zien en te vertelle dat hij gelijk had en ik ongelijk

ik hoop dat een beetje hulp van jullie kan krijgen d.m.v tips ofzo

liefst geen mannelijke pms want ben hopeloos verlieft

alvast bedankt
xx

09-01-2010, 20:05


Nog zo een dom wicht

09-01-2010, 20:08

Citaat door Mokeraar:
Nog zo een dom wicht

chokran a roya
we kennen mekaar precies aangezien je me dom vind

09-01-2010, 20:10

Citaat door TIYW:
Jij bent ook Marokkaans?

ja niet zomaar eentje,, een trotse

09-01-2010, 20:11


tis weer ne belg zeeeeeeeee

09-01-2010, 20:14

Citaat door karim_be:
tis weer ne belg zeeeeeeeee

kan je dat ruiken of zo??

09-01-2010, 20:15

Citaat door zitona:
kan je dat ruiken of zo??


huh nee ben ook ne Flaman

09-01-2010, 20:16

Citaat door karim_be:
huh nee ben ook ne Flaman

ah op die fiets

09-01-2010, 20:20
kijk zuster ik zou hem gwn de waarheid vertellen, hem vertellen wat je voor hem voelt gwn eerlijk zijn voor het te laat is!! want stel hij heeft een ander vriendin dan ga je er de rest van je leven spijt van hebben en ga je zeggen wrm heb ik hem de waarheid nie verteld!! wees gwn eerlijk met hem en dan zien wat er van komt en als het misloopt dan heb je tenminste geprobeerd en loop je niet met schuldgevoelens rond!! ik heb ook zoiets meegemaakt maar ik was zo dom dat ik gwn niks heb gezegd en nu is het te laat en ik heb er spijt van ik loop hier al 9 maanden met schuldgevoelens!!! :d:d

09-01-2010, 20:26
Hoe heb je je date dan verkloot?

09-01-2010, 20:33
mijn verhaal is niet hetzelfde gelijk die van jouw maar het is door mij dat het mis is gelopen

09-01-2010, 20:36

Citaat door fai:
kijk zuster ik zou hem gwn de waarheid vertellen, hem vertellen wat je voor hem voelt gwn eerlijk zijn voor het te laat is!! want stel hij heeft een ander vriendin dan ga je er de rest van je leven spijt van hebben en ga je zeggen wrm heb ik hem de waarheid nie verteld!! wees gwn eerlijk met hem en dan zien wat er van komt en als het misloopt dan heb je tenminste geprobeerd en loop je niet met schuldgevoelens rond!! ik heb ook zoiets meegemaakt maar ik was zo dom dat ik gwn niks heb gezegd en nu is het te laat en ik heb er spijt van ik loop hier al 9 maanden met schuldgevoelens!!! :d:d




ooh meskiena, misschien is toch niet te laat,, je kan nog met hem praten alleen weet ik niet hoe want zit zelf met die vraag


ooh ja dankje voor je tip ik hoop da ik genoeg ballen aan me lijf ga hebbe omdat te kunnen doen

09-01-2010, 20:37



Citaat door fai:
mijn verhaal is niet hetzelfde gelijk die van jouw maar het is door mij dat het mis is gelopen

nu heb je me beetje nieuwsgierig gemaakt,, mag ik weten hoe je ervoor hebt gezorgd dat alles mis is gelope???

09-01-2010, 20:57

Citaat door zitona:
ooh meskiena, misschien is toch niet te laat,, je kan nog met hem praten alleen weet ik niet hoe want zit zelf met die vraag


ooh ja dankje voor je tip ik hoop da ik genoeg ballen aan me lijf ga hebbe omdat te kunnen doen



nee voor mij is het echt te laat ik wil je wel mijn levensverhaal vertellen maar ik wil dat niet doen waar iedereen dat kan lezen

09-01-2010, 20:59

Citaat door fai:
nee voor mij is het echt te laat ik wil je wel mijn levensverhaal vertellen maar ik wil dat niet doen waar iedereen dat kan lezen

ooh jazeker

pm me je msn dan prate wel even