Bekijk volle/desktop versie : Frankrijk zet radicale imam het land uit



Pagina's : [1] 2

08-01-2010, 17:23

Citaat door Godfried_B:
Frankrijk zet een radicale imam het land uit. Hij wordt teruggestuurd naar Egypte. De imam wordt beschuldigd van het aanzetten van moskeebezoekers tot geweld tegen het Westen.

Het is sinds 2001 de 29e keer dat Frankrijk een imam het land uitzet. Hiermee probeert het land nieuwe ernstige rellen in buitenwijken te voorkomen.

Naast het uitzetten van de imam werkt Frankrijk ook aan een wetsvoorstel om moslima’s die hun gezicht bedekken een boete van 750 euro te geven.

Maar daar blijft het niet bij, ook de moslim-mannen die hun vrouw dwingen hun gezicht te bedekken moeten in het wetsvoorstel worden bestraft.

BRON:
.

08-01-2010, 17:25


Terrecht een imam behoort mij gods woord te vertalen in de context van het nu. en niet mij aan te moeten zetten tot haat. in de naam van god.

08-01-2010, 17:46
ik mag egyptenaren niet zo


maar nee hij mag dat niet doen nee
prettige reis.

08-01-2010, 18:07
Dus wij zijn het hier met elkaar eens! frankrijk heeft goed gehandeld!

08-01-2010, 18:08


Wat mij beangstigt is dat die Imams niet gevraagd worden maar gestuurd worden door Egypte, Saoedi-Arabië en Yemen.
Niet zo maar landen, maar landen die veel geld investeren in Moskeeën en Islamitische scholen in het Westen.
Als voorwaarde voor die steun eisen ze dat ze Imams en leraren mogen sturen.

Er zit dus de politieke Islam achter.

Het repressief terugsturen van mensen die over de schreef gaan is natuurlijk juist, maar liever had ik preventief beleid.

Een totaal inreisverbod uit deze landen.

08-01-2010, 18:14

Citaat door TatTwamAsi:
Wat mij beangstigt is dat die Imams niet gevraagd worden maar gestuurd worden door Egypte, Saoedi-Arabië en Yemen.
Niet zo maar landen, maar landen die veel geld investeren in Moskeeën en Islamitische scholen in het Westen.
Als voorwaarde voor die steun eisen ze dat ze Imams en leraren mogen sturen.

Er zit dus de politieke Islam achter.

Het repressief terugsturen van mensen die over de schreef gaan is natuurlijk juist, maar liever had ik preventief beleid.

Een totaal inreisverbod uit deze landen.

maak je geen zorgen wij marocs (berbers) zien hun gebouwen en hun politieke gejank niet.
de gemiddelde maroc hier die naar de moskee gaat snapt dat arabisch van hen toch niet.
de meeste willen daar gaan bidden met vrienden praten en klaar is kees.
dat dat gebouw daar door egypte betaald is kunnen we bijdeze aan hen vertellen dat het een slechte investering is.

08-01-2010, 19:32

Citaat door maroc_sweety:
Ach, uiteindelijk verliezen jullie toch.

we'll see !!!!


Verliezen? Winnen? Wat voor een wedstrijd wordt er dan gespeeld?

08-01-2010, 19:37

Citaat door maroc_sweety:
weer een atheist, dig your hole banana boy.


Ik? Krijg ik geen antwoord op mijn vraag?

08-01-2010, 20:45

Citaat door maroc_sweety:
Ach, uiteindelijk verliezen jullie toch.

we'll see !!!!

Ik gun de extreme Moslims dat ze eeuwig in hun eigen kleine intolerante wereldje mogen leven, zolang ze ons maar met rust laten.

Dat laatste is blijkbaar teveel gevraagd.

Dat is zoiets als een slapende beer wakker maken.
Een slapende beer doet niets, ziet niets, hoort niets en voelt niets.

Maar als je hem wakker maakt wordt dat anders.

Je hebt dhimmies en je hebt Wilders.
De slapende beer is wakker en gaat voorlopig niet meer slapen.

08-01-2010, 20:53

Citaat door maroc_sweety:
omdat je atheist bent.



Beste ms,
Ik ben geen atheïst hoor.
Dat dacht je vanmorgen namelijk ..

08-01-2010, 20:54

Citaat door maroc_sweety:
weer een atheist, dig your hole banana boy.


Het denigrerend praten over een levenshouding is respectloos en strafbaar.

08-01-2010, 20:56

Citaat door aplat:
Het denigrerend praten over een levenshouding is respectloos en strafbaar.

50 jaar geleden maakte dat nog indruk.

08-01-2010, 21:12


mijn broertje toen die 5 jaar oud was.
zat hij op een koran school die klootzak van een imam kon de discusie met hem niet aan! die klootzak van een imam dacht hem te temmen met een stok!
ik weet nog hoe ik mijn broertje tegen kwam uit de koran school en ik zat toen in de propagenda school van de stink arabieren.
ik was zoooooo kwaad en boos dat ik die imam alles wilde aan doen wat zijn god verboden heeft. maar ik speelde het slimmer.
samen met mijn moeder en de rest van de moeder met hun mannen ver van hun vandaan hebben die eikel de moskee uit gezet.
1 jaar later, kwam er een nieuwe en tot de dag van vandaag is het duidelijk daar in ons dorp ( al weet ik niet meer welke imam daar nu is) dat je alleen als leraar moet dienen en gods woord in je hart moet hebben om deze vertalen anders wisten wij de targends door je bulllshit door te prikken.
iman of niet. de koran uit je hoofd leren op lezen wil nog niet zeggen dat je begrijpt wat je leest laat staan dat jij mij het Allahs woord kan vertellen.
vooral als ik dagelijks zie hoe idioten in de naam van MIJN God Onschuldige mensen vermoorden twijvel ik aan de mens en zijn zogenaamde Imam of prister zijn. de een verneukt onze kinderen geestelijk de ander die zich christen noemt neukt ze letterlijk.

08-01-2010, 21:17

Citaat door maroc_sweety:
omdat je atheist bent.

gut gut, wat een misplaatste superioriteit

08-01-2010, 21:44

Citaat door maroc_sweety:
Ach, uiteindelijk verliezen jullie toch.

we'll see !!!!


Jij wint nooit

Pagina's : [1] 2