Bekijk volle/desktop versie : verschil tussen cabriofix en sps?



Pagina's : [1] 2

08-01-2010, 16:48
Wat is het verschil tussen de maxi cosi cabriofix en de maxi cosi SPS? Ik zie geen ENKEL verschil buiten het prijsverschil?? Of is de zonnekap anders want die staat niet afgebeeld?

08-01-2010, 16:53


ik weet wel dat die cabriofix super is zo licht als een veertje!! heb zo n spijt dat ik die niet heb gehaald

08-01-2010, 16:54

Citaat door Louwelieh:
ik weet wel dat die cabriofix super is zo licht als een veertje!! heb zo n spijt dat ik die niet heb gehaald


Welke heb je dan?

08-01-2010, 16:55

Citaat door ProtectedPearl:
Welke heb je dan?

bugaboo autostoel , verschrikkelijk ding loodzwaar en lomp gatver en niemand die m wil overnemen

08-01-2010, 17:00



Citaat door Louwelieh:
bugaboo autostoel , verschrikkelijk ding loodzwaar en lomp gatver en niemand die m wil overnemen

Oh zo'n ding, pfff die dingen zijn megagroot Toen ik mijn vriendin ermee zag had ik ook zoiets van "ECHT NIETS VOOR MIJ" dan is een maxi cosi idd héél licht voor jou

08-01-2010, 17:01












geen geduld tot morgen? om aan de verkoopster van Premaman te vragen

08-01-2010, 17:01
Ah ik denk iets met die zonnekap. De één heeft een ingeboude zonnekap en de ander niet, die is los en moet je er zelf aan vastplakken als je die wil gebruiken. Ja ik herinner me de nog uitleg van die dame, op zich zijn de maxi cosi's hetzelfde maar qua prijs is die ene met ingebouwde zinnekap duurder. Ik weet nog dat ik in de winkel het verschil ook niet zag en dat die dame dan met die uitleg kwam.

08-01-2010, 17:03
Moehim als we het be3da over dezelfde maxi cosi's hebben

08-01-2010, 17:03

Citaat door blauwe_hemel:
Ah ik denk iets met die zonnekap. De één heeft een ingeboude zonnekap en de ander niet, die is los en moet je er zelf aan vastplakken als je die wil gebruiken. Ja ik herinner me de nog uitleg van die dame, op zich zijn de maxi cosi's hetzelfde maar qua prijs is die ene met ingebouwde zinnekap duurder. Ik weet nog dat ik in de winkel het verschil ook niet zag en dat die dame dan met die uitleg kwam.


Zie je ! Ik wist het ! Wist zeker dat het dan aan die kap lag. Die kappen zijn oerlelijk, dan ga ik maar voor de cabriofix. Wel stom zeg

Rrrrrrr nee heb geen geduld, je wil niet weten

08-01-2010, 17:04

Citaat door blauwe_hemel:
Moehim als we het be3da over dezelfde maxi cosi's hebben

Ja denk het wel hoor, er is ook nog een Pebble maar die verschil ken ik al.
Die is nog mooier, maar duurder dan de cabriofix weer.

08-01-2010, 17:07

Citaat door ProtectedPearl:
Zie je ! Ik wist het ! Wist zeker dat het dan aan die kap lag. Die kappen zijn oerlelijk, dan ga ik maar voor de cabriofix. Wel stom zeg

Rrrrrrr nee heb geen geduld, je wil niet weten


Ja voila, zo dacht ik ook Ze zoeken wel altijd iets om ze nog duurder te kunnen maken. Tis maar wat je mooi vindt

08-01-2010, 17:21
Ik heb de cabrio fix en de kap is los die kan er op en er af.

08-01-2010, 17:23


als het voor je kinderen is bedoeld, niet kopen, want dat ding maakt een kind super agressief en ongeduldig

game shit moet gewoon verboden worden

mijn broertje heeft een psp en wat is hij agressief geworden!!! terwijl hij dat nooit was

08-01-2010, 17:27

Citaat door elhobgataar:
als het voor je kinderen is bedoeld, niet kopen, want dat ding maakt een kind super agressief en ongeduldig

game shit moet gewoon verboden worden

mijn broertje heeft een psp en wat is hij agressief geworden!!! terwijl hij dat nooit was





08-01-2010, 17:29

Citaat door elhobgataar:
als het voor je kinderen is bedoeld, niet kopen, want dat ding maakt een kind super agressief en ongeduldig

game shit moet gewoon verboden worden

mijn broertje heeft een psp en wat is hij agressief geworden!!! terwijl hij dat nooit was


Ze hebben het over baby autostoelen niet over games.

Pagina's : [1] 2