Bekijk volle/desktop versie : Daten



Pagina's : [1] 2 3

08-01-2010, 11:38
Ik zie en hoor veel van hier. Veel leden hebben hier een date gehad of gaan nog daten. Ben eigelijk wel nieuwsgierg. Ik zou ook wel een date willen hebben, lijkt me spannend.


Wil geen date waar we wat gaan drinken of een date van een uurtje of dergelijke... wil een date met sex. Is toch niet veel gevraagd

08-01-2010, 11:55



Citaat door Zzonnebril:
Ik zie en hoor veel van hier. Veel leden hebben hier een date gehad of gaan nog daten. Ben eigelijk wel nieuwsgierg. Ik zou ook wel een date willen hebben, lijkt me spannend.


Wil geen date waar we wat gaan drinken of een date van een uurtje of dergelijke... wil een date met sex. Is toch niet veel gevraagd


Als je je foto weghaalt niet nee.

08-01-2010, 11:56

Citaat door TYGER:
Als je je foto weghaalt niet nee.

Dat ben ik niet, is gewoon een foto van internet

08-01-2010, 11:57

Citaat door Zzonnebril:
Dat ben ik niet, is gewoon een foto van internet


Zeg ik dan dat jij het bent? Ik snap die reactie niet.

08-01-2010, 11:58


Freak.

08-01-2010, 11:59
Deze topic is om zoveeeel redenen te grappig

08-01-2010, 12:02

Citaat door tanger_lover:
Deze topic is om zoveeeel redenen te grappig

Dat is toch leuk, kan je tenminste een keer lachen. Elke keer dat haat en blabla topics

08-01-2010, 12:03

Citaat door TYGER:
Als je je foto weghaalt niet nee.


jij bent denk ik heel sexy.

08-01-2010, 12:04

Citaat door Zzonnebril:
Dat is toch leuk, kan je tenminste een keer lachen. Elke keer dat haat en blabla topics

Nou om dat soort topics kan ik ook helemaal losgaan hoor

08-01-2010, 12:06

Citaat door SannaeSannae:
jij bent denk ik heel sexy.

Nee.

08-01-2010, 12:07

Citaat door tanger_lover:
Nou om dat soort topics kan ik ook helemaal losgaan hoor

ik ag altijd los, ik neem hier niks serieus

08-01-2010, 12:08

Citaat door Zzonnebril:
Ik zie en hoor veel van hier. Veel leden hebben hier een date gehad of gaan nog daten. Ben eigelijk wel nieuwsgierg. Ik zou ook wel een date willen hebben, lijkt me spannend.


Wil geen date waar we wat gaan drinken of een date van een uurtje of dergelijke... wil een date met sex. Is toch niet veel gevraagd



Ik heb een mannelijke collega voor je in de aanbieding.

08-01-2010, 12:09



Citaat door batata2009:
Ik heb een mannelijke collega voor je in de aanbieding.

Vuile flikkar

08-01-2010, 12:09

Citaat door Zzonnebril:
Ik zie en hoor veel van hier. Veel leden hebben hier een date gehad of gaan nog daten. Ben eigelijk wel nieuwsgierg. Ik zou ook wel een date willen hebben, lijkt me spannend.


Wil geen date waar we wat gaan drinken of een date van een uurtje of dergelijke... wil een date met sex. Is toch niet veel gevraagd



geloof mij die wijven ier zijn nog maagdjes!

08-01-2010, 12:10

Citaat door Zzonnebril:
Ik zie en hoor veel van hier. Veel leden hebben hier een date gehad of gaan nog daten. Ben eigelijk wel nieuwsgierg. Ik zou ook wel een date willen hebben, lijkt me spannend.


Wil geen date waar we wat gaan drinken of een date van een uurtje of dergelijke... wil een date met sex. Is toch niet veel gevraagd


dat gebeurt automatisch...denk je dat er gedate wordt voor een toekomst

Pagina's : [1] 2 3