Bekijk volle/desktop versie : Vliegtuig vliegt uit de bocht.



08-01-2010, 09:54
Soort van.

SCHIPHOL (ANP) – Een vliegtuig van Martinair is vrijdagochtend van de baan gegleden op weg naar de proefdraaiplaats op Schiphol– Oost. Het toestel had geen passagiers aan boord en ook geen vlucht gemaakt. Het incident, waarbij het vliegtuig met drie banden in het gras kwam te staan, heeft geen gevolgen voor het verkeer op luchthaven Schiphol, aldus een woordvoerder.

Volgens de woordvoerder van Schiphol is het nog te vroeg om te speculeren over de oorzaak maar „zou het goed kunnen" dat gladheid een rol speelt.

Bronnetje..

08-01-2010, 09:56



Citaat door Whut:
Soort van.

SCHIPHOL (ANP) – Een vliegtuig van Martinair is vrijdagochtend van de baan gegleden op weg naar de proefdraaiplaats op Schiphol– Oost. Het toestel had geen passagiers aan boord en ook geen vlucht gemaakt. Het incident, waarbij het vliegtuig met drie banden in het gras kwam te staan, heeft geen gevolgen voor het verkeer op luchthaven Schiphol, aldus een woordvoerder.

Volgens de woordvoerder van Schiphol is het nog te vroeg om te speculeren over de oorzaak maar „zou het goed kunnen" dat gladheid een rol speelt.

Bronnetje..


Joh.., zou het glad zijn?

08-01-2010, 09:57

Citaat door Hominid:
Joh.., zou het glad zijn?


Ik denk dat hij te veel snelheid had, en dat er teveel mensen in zaten. Combinatie van die 2 zorgen ervoor dat je remmen het niet goed doen waardoor je de macht over de vleugels verliest.

Of het was glad ja..

08-01-2010, 10:08
hihihih uit de bocht vliegen?? een lucht bocht?

08-01-2010, 11:22


Moet vast een spektakel zijn geweest, zo uit een Bond film.

08-01-2010, 11:26
ik vind dat ze moeten strooien in de lucht

08-01-2010, 11:27

Citaat door jammerdan:
ik vind dat ze moeten strooien in de lucht



08-01-2010, 11:28

Citaat door jammerdan:
ik vind dat ze moeten strooien in de lucht


De zout is op!