Bekijk volle/desktop versie : Veroordelingen voor terrorisme in Marokko



Pagina's : [1] 2

08-01-2010, 08:37

Citaat door Truebeauty..:
RABAT - Een Marokkaanse rechtbank heeft veertien personen veroordeeld tot celstraffen van vier tot vijftien jaar voor het voorbereiden van aanslagen op toeristische doelen en overheidsgebouwen. Volgens de Marokkaanse autoriteiten waren de veroordeelden betrokken bij de terreurorganisatie Fath al-Andalus.

Dat hebben Marokkaanse juridische bronnen vrijdag laten weten. De aanklagers stelden dat de veertien voorbereidingen hadden getroffen voor het plegen van aanslagen op onder meer toeristische doelen in de zuidelijke stad Agadir. Ook zouden de veroordeelden militaire doelen hebben willen treffen. Politiefunctionarissen lieten weten dat de groep beschikte over chemicaliën en elektronica voor het maken van bommen.

De naam Fath al-Andalus verwijst naar de verovering van de laatste islamitische centra door de christenen in de Zuid-Spaanse regio Andalusië. Moslimrijken heersten in de Middeleeuwen in grote delen van Spanje.

BRON
.

08-01-2010, 10:10


Knap werk van Marokko

08-01-2010, 10:18
goeie zaak. als toerisme uitblijft zal dat een hard gelag zijn voor de lokale economie

08-01-2010, 10:30
Jaja goed werk van Marokko


Ik geloof Marokko wat dit betreft voor geen ene moer, elke maand rollen ze wel zogenaamd een heel netwerk op. Marokko danst naar de pijpen van de VS, in de hoop dat de VS hun steunt inzake de Polisario situatie en de 2 Spaanse enclaves (Ceuta en Mellillia) die Marokko dolgraag terug wil.

08-01-2010, 10:32



Citaat door Truebeauty..:
RABAT - Een Marokkaanse rechtbank heeft veertien personen veroordeeld tot celstraffen van vier tot vijftien jaar voor het voorbereiden van aanslagen op toeristische doelen en overheidsgebouwen. Volgens de Marokkaanse autoriteiten waren de veroordeelden betrokken bij de terreurorganisatie Fath al-Andalus.

Dat hebben Marokkaanse juridische bronnen vrijdag laten weten. De aanklagers stelden dat de veertien voorbereidingen hadden getroffen voor het plegen van aanslagen op onder meer toeristische doelen in de zuidelijke stad Agadir. Ook zouden de veroordeelden militaire doelen hebben willen treffen. Politiefunctionarissen lieten weten dat de groep beschikte over chemicaliën en elektronica voor het maken van bommen.

De naam Fath al-Andalus verwijst naar de verovering van de laatste islamitische centra door de christenen in de Zuid-Spaanse regio Andalusië. Moslimrijken heersten in de Middeleeuwen in grote delen van Spanje.

BRON


Bin Laden had het ook al over het Andalusiche trauma

het trauma is wederzijds

nog nooit zoveel anti-islamitische uitspraken gehoord
als uit de monden van de mensen die daar wonen

08-01-2010, 11:05
goed van marokko heeeeel goed laat ze maar die bokkebaarden eens voor altijd uitroeien

12-01-2010, 00:39
het is een good job voor marokkanse regering , laat die sukkels opsluiten , we hebben een mooi en veilig land

12-01-2010, 00:43

Citaat door younes1978:
het is een good job voor marokkanse regering , laat die sukkels opsluiten , we hebben een mooi en veilig land

Mooi veilige land?
Waar vrouwen hun lichaam verkopen voor 5 euro?
Ben je daar nu echt zo trots op schaam je man..

12-01-2010, 00:57

Citaat door ReleasePeace2th:
Mooi veilige land?
Waar vrouwen hun lichaam verkopen voor 5 euro?
Ben je daar nu echt zo trots op schaam je man..

prostutie komt in elk land voor en niemand is daar trots op

12-01-2010, 00:59

Citaat door ainkadous_10:
prostutie komt in elk land voor en niemand is daar trots op

Wat probeer je nou te zeggen dat er geen Marokkanen in Europa zijn die daar misbruik van maken en dat de regering heel wat tegen doet, maar dat ze er niks tegen kunnen doen. Maakt mij niet uit je houd jezelf voor de gek niemand anders en hoe komt het dat er in marokko zoveel aanhoudingen zijn ivm terrorisme ik snap dat niet.

12-01-2010, 01:03

Citaat door ReleasePeace2th:
Wat probeer je nou te zeggen dat er geen Marokkanen in Europa zijn die daar misbruik van maken en dat de regering heel wat tegen doet, maar dat ze er niks tegen kunnen doen. Maakt mij niet uit je houd jezelf voor de gek niemand anders en hoe komt het dat er in marokko zoveel aanhoudingen zijn ivm terrorisme ik snap dat niet.

jij hebt het over prostutie ben je in marokko geweest is jou land beter je hebt zeker alleen maagden in jou land drinken zeker geen alchohol als je dat denkt dan geloof je nog in sprookjes noem mij maar een land waar het niet gebeurd

12-01-2010, 01:10

Citaat door ainkadous_10:
jij hebt het over prostutie ben je in marokko geweest is jou land beter je hebt zeker alleen maagden in jou land drinken zeker geen alchohol als je dat denkt dan geloof je nog in sprookjes noem mij maar een land waar het niet gebeurd

Heb ik dat gezegd lees mijn bericht goed ik zei de overheid doet er weinig aan daar gaat het mij om en je hoort als een moslim niet trots te zijn op een land waar mensen drinken feesten en politiek de kuffars steunt.
Jij gelooft in sprookjes of kan je mij duidelijk maken wat marokko nou heeft om er trots op te zijn geld en??

12-01-2010, 18:13



Citaat door ReleasePeace2th:
Heb ik dat gezegd lees mijn bericht goed ik zei de overheid doet er weinig aan daar gaat het mij om en je hoort als een moslim niet trots te zijn op een land waar mensen drinken feesten en politiek de kuffars steunt.
Jij gelooft in sprookjes of kan je mij duidelijk maken wat marokko nou heeft om er trots op te zijn geld en??

jij hebt niks om op trots te zijn gozer pakistan is helemaal naar de klote en ik heb nergens gezegd dat ik trots op de prostutie dat maak jij er van je praat als een kip zonder kop ben jij in marokko geweest om te bepalen dat iedereen aan het drinken en het naaien de informatie wat jij hebt is van je toekomstloze riffascistische vriendjes van jou wij hebbben tenminste de oudste islam universiteit waar je de leer van de islam kan leren ik ben niet zoals jullie gozer ik heb een toekomst en een baan en verdien eerlijk mijn geld ik heb een huis in marokko en ik heb straks cash om terug te gaan naar mijn land jullie gaan 1 keer per jaar naar je land stoer doen met je geleasde auto ga eens keer van de straat af en word volwassen en ga werken voor je geld

12-01-2010, 18:16

Citaat door ReleasePeace2th:
Heb ik dat gezegd lees mijn bericht goed ik zei de overheid doet er weinig aan daar gaat het mij om en je hoort als een moslim niet trots te zijn op een land waar mensen drinken feesten en politiek de kuffars steunt.
Jij gelooft in sprookjes of kan je mij duidelijk maken wat marokko nou heeft om er trots op te zijn geld en??

ik hou me niet met zulke mensen bezig hoeren pooiers drugsdealers politieke zakvullers ik heb mijn handen vol aan om eigen toekomst te bouwen

17-01-2010, 18:25

Citaat door ReleasePeace2th:
Wat probeer je nou te zeggen dat er geen Marokkanen in Europa zijn die daar misbruik van maken en dat de regering heel wat tegen doet, maar dat ze er niks tegen kunnen doen. Maakt mij niet uit je houd jezelf voor de gek niemand anders en hoe komt het dat er in marokko zoveel aanhoudingen zijn ivm terrorisme ik snap dat niet.


.....dat het gewoon overal voorkomt.....al HEEL erg lang en dat het niets te maken heeft met andere zaken zoals terrorisme.

Pagina's : [1] 2