Bekijk volle/desktop versie : nog 9 dagen tot einde.............



07-01-2010, 21:19
Hey dames

Nog 9 dagen tot 16 januari en dan loopt onze aktie af voor decoratie

bij zelf ophalen, decoreren en weer terugbrengen krijg je bij ons volledig gedecoreerde tafels voor 12.50 euro p.t.

Meer info: voordeeldecoratie@hotmail.com


Groetjes

07-01-2010, 21:21


kan je ook reserveren voor in april voor die prijs??

07-01-2010, 21:25
Alleen is die borg belachelijk hoog.

Zodra er wat kapot is kost het je niet zo goedkoop maar zo duurkoop

07-01-2010, 21:27
zou je mij foto's kunnen pmen? Geld de actie ook als je verhuurt voor in Maart?

Alvast bedankt

08-01-2010, 21:21



Citaat door 3labla:
kan je ook reserveren voor in april voor die prijs??


Dat kan natuurlijk ook maar dan wel voor de 16e reserveren


Citaat door Mientje88:
Alleen is die borg belachelijk hoog.

Zodra er wat kapot is kost het je niet zo goedkoop maar zo duurkoop


Lieve meid je kan vinden dat de borg te hoog is...
Kijk in het verleden verhuurde ik mijn spullen zonder borg te vragen... het is voorgekomen dat ik mijn spullen niet meer heb teruggehad
sindsdien heb ik gezegd dat ik borg vraag en zodra ik mijn spullen in goede staat heb terug ontvangen dan krijgt het bruidspaar hun borg terug...

Kijk als er bijv een 2 a 3 glazen breken, dan doe ik daar totaal niet moeilijk over omdat dat mij ook overkomt als ik met mijn serveersters aan het werk ben, maar als er zeker meer dan 10 glazen ontbreken tjah dan zal er wel een bedrag van de borg afgaan maar zeker geen hoog bedrag.....
dit geldt alleen als ik bijv mijn stoelhoezen en tafellakens niet terugkrijg wat jammer genoeg in het verleden is voorgekomen

Ghair Insa Allah


Citaat door hijaab_dragende:
zou je mij foto's kunnen pmen? Geld de actie ook als je verhuurt voor in Maart?

Alvast bedankt



Actie geldt ook voor in maart als je voor de 16e januari boekt
als je mij je mailadres pmt dan zal ik je de fotos mailen

11-01-2010, 00:16
We willen graag iemand die dat zelf decoreerd want we hebben zelf geen tijd om het op te halen en zelf te decoreren.

Kus

11-01-2010, 01:06
dat je daar nog op ingaat kijken als ik bij haar thuis kom en ik de t.v. van haar kapot trap of zij mij dan zomaar de deur uit zal laten gaan.

het probleem bij ons marokanen is dat wij niet met andermans spullen om kunnen gaan. als ik mijn decoratie verhuur aan turken of hollanders dan vraag ik nooit een borg want wat ik meegeef komt ook weer terug

11-01-2010, 01:15
[QUOTE=voordeeldeco;76346768]Dat kan natuurlijk ook maar dan wel voor de 16e reserveren



Lieve meid je kan vinden dat de borg te hoog is...
Kijk in het verleden verhuurde ik mijn spullen zonder borg te vragen... het is voorgekomen dat ik mijn spullen niet meer heb teruggehad
sindsdien heb ik gezegd dat ik borg vraag en zodra ik mijn spullen in goede staat heb terug ontvangen dan krijgt het bruidspaar hun borg terug...

Kijk als er bijv een 2 a 3 glazen breken, dan doe ik daar totaal niet moeilijk over omdat dat mij ook overkomt als ik met mijn serveersters aan het werk ben, maar als er zeker meer dan 10 glazen ontbreken tjah dan zal er wel een bedrag van de borg afgaan maar zeker geen hoog bedrag.....
dit geldt alleen als ik bijv mijn stoelhoezen en tafellakens niet terugkrijg wat jammer genoeg in het verleden is voorgekomen

Ghair Insa Allah


Je hebt gelijk meid. Mensen moeten normaal om kunnen gaan met andermans spullen. En als dat alleen lukt door borg te vragen dan moet je het gwn doen... Bij onze marokanen is dat nogal moeilijk voor ze. Overal huppelende kids in de keukenn..

gayr inshaa allah

Heb je gepmd

11-01-2010, 01:32
Kan je mij de foto's toesturen per pm?

11-01-2010, 10:29

Citaat door angel21:
We willen graag iemand die dat zelf decoreerd want we hebben zelf geen tijd om het op te halen en zelf te decoreren.

Kus


Dit kan natuurlijk ook maar de prijs wordt wel hoger aangezien ik mijn personeel ook moet uitbetalen voor decoreren, inladen, uitladen enz enz


Citaat door drajie:
dat je daar nog op ingaat kijken als ik bij haar thuis kom en ik de t.v. van haar kapot trap of zij mij dan zomaar de deur uit zal laten gaan.

het probleem bij ons marokanen is dat wij niet met andermans spullen om kunnen gaan. als ik mijn decoratie verhuur aan turken of hollanders dan vraag ik nooit een borg want wat ik meegeef komt ook weer terug
Dit klopt helemaal, maar ik dacht laat ik haar toch uitleggen waarvoor ik borg vraag Moge Allah je helpen bij je werk insa Allah
Ghayr Insa Allah


Citaat door hijaab_dragende:
[QUOTE=voordeeldeco;76346768]Dat kan natuurlijk ook maar dan wel voor de 16e reserveren

Lieve meid je kan vinden dat de borg te hoog is...
Kijk in het verleden verhuurde ik mijn spullen zonder borg te vragen... het is voorgekomen dat ik mijn spullen niet meer heb teruggehad
sindsdien heb ik gezegd dat ik borg vraag en zodra ik mijn spullen in goede staat heb terug ontvangen dan krijgt het bruidspaar hun borg terug...

Kijk als er bijv een 2 a 3 glazen breken, dan doe ik daar totaal niet moeilijk over omdat dat mij ook overkomt als ik met mijn serveersters aan het werk ben, maar als er zeker meer dan 10 glazen ontbreken tjah dan zal er wel een bedrag van de borg afgaan maar zeker geen hoog bedrag.....
dit geldt alleen als ik bijv mijn stoelhoezen en tafellakens niet terugkrijg wat jammer genoeg in het verleden is voorgekomen

Ghair Insa Allah


Je hebt gelijk meid. Mensen moeten normaal om kunnen gaan met andermans spullen. En als dat alleen lukt door borg te vragen dan moet je het gwn doen... Bij onze marokanen is dat nogal moeilijk voor ze. Overal huppelende kids in de keukenn..

gayr inshaa allah

Heb je gepmd


Het gaat niet zozeer om het breken van 2 a 3 glazen want dat overkomt mij ook als ik met mijn serveersters ergens aan het werk ben maar soms breken ze meer dan 20 glazen en dan moet ik dit weer uit eigen zak vergoeden terwijl het helemaal niet nodig is om 20 glazen te breken begrijp je

Ik heb je terug gepmd en gemaild

Citaat door Inea:
Kan je mij de foto's toesturen per pm?


als je mij je mail pmt dan kan ik je de fotos mailen

11-01-2010, 10:30
Alle pm's zijn beantwoord en alle mailtjes ook

11-01-2010, 13:36
Kun je mij dan de prijzen mailen hoeveel het kost als jullie het decoreren.

Kus

11-01-2010, 21:55


kan ik ook alleen stoelhoezen van je huren(30) en wat kost het en waar vandaan