Bekijk volle/desktop versie : Waar zijn de echte heren?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

07-01-2010, 20:51
De jonge mannen, die serieus aan een toekomst werken, en niet alleen denken aan hoeveel meiden ze kunnen.......... De jongens die niet uitgaan. Heren die niet bezig zijn met dit soort onzin. Hoe komt het dat er ongetrouwde dames boven de 26 jaar zijn? Er zijn simpelweg geen goede mannen! Ben zelf ook bijna overdatum met m'n 19 jaar. Wilde altijd al jong trouwen, maar het gaat er denk ik niet inzitten.

En voor degene die denken dat ik wanhopig ben of iets dergelijks.. Jullie zijn gewoon triest dat jullie niet denken aan de toekomst. Ik heb altijd al een bepaald beeld voor ogen gezien, sommige mensen doen dat nou eenmaal.

Hou het netjes.

07-01-2010, 20:52


Die zijn hun tijd nuttig aan het besteden, in ieder geval niet hier op m.nl

07-01-2010, 20:52
Ergens ver van deze dames hier.

07-01-2010, 20:54

Citaat door Onopvallend:
De jonge mannen, die serieus aan een toekomst werken, en niet alleen denken aan hoeveel meiden ze kunnen.......... De jongens die niet uitgaan. Heren die niet bezig zijn met dit soort onzin. Hoe komt het dat er ongetrouwde dames boven de 26 jaar zijn? Er zijn simpelweg geen goede mannen! Ben zelf ook bijna overdatum met m'n 19 jaar. Wilde altijd al jong trouwen, maar het gaat er denk ik niet inzitten.

En voor degene die denken dat ik wanhopig ben of iets dergelijks.. Jullie zijn gewoon triest dat jullie niet denken aan de toekomst. Ik heb altijd al een bepaald beeld voor ogen gezien, sommige mensen doen dat nou eenmaal.

Hou het netjes.


waar denk je zelf?

07-01-2010, 20:55


Ergens ver verstopt.. Alles is geschreven zo zal je op een of andere manier je echte ware man ontmoeten op een bijzondere manier waarmee je gaat trouwen
dus loop niet te zoeken en depri te gaan van ik wil nu nu nu trouwen
Want allah heeft jouw dagje gekozen en allah heeft jouw toekomst bepaalt

07-01-2010, 20:55

Citaat door Onopvallend:
De jonge mannen, die serieus aan een toekomst werken, en niet alleen denken aan hoeveel meiden ze kunnen.......... De jongens die niet uitgaan. Heren die niet bezig zijn met dit soort onzin. Hoe komt het dat er ongetrouwde dames boven de 26 jaar zijn? Er zijn simpelweg geen goede mannen! Ben zelf ook bijna overdatum met m'n 19 jaar. Wilde altijd al jong trouwen, maar het gaat er denk ik niet inzitten.

En voor degene die denken dat ik wanhopig ben of iets dergelijks.. Jullie zijn gewoon triest dat jullie niet denken aan de toekomst. Ik heb altijd al een bepaald beeld voor ogen gezien, sommige mensen doen dat nou eenmaal.

Hou het netjes.


Vindt jij dat jouw houdbaarheidsdatum verlopen is Dit is lachwekkend.

07-01-2010, 20:55

Citaat door Onopvallend:
De jonge mannen, die serieus aan een toekomst werken, en niet alleen denken aan hoeveel meiden ze kunnen.......... De jongens die niet uitgaan. Heren die niet bezig zijn met dit soort onzin. Hoe komt het dat er ongetrouwde dames boven de 26 jaar zijn? Er zijn simpelweg geen goede mannen! Ben zelf ook bijna overdatum met m'n 19 jaar. Wilde altijd al jong trouwen, maar het gaat er denk ik niet inzitten.

En voor degene die denken dat ik wanhopig ben of iets dergelijks.. Jullie zijn gewoon triest dat jullie niet denken aan de toekomst. Ik heb altijd al een bepaald beeld voor ogen gezien, sommige mensen doen dat nou eenmaal.

Hou het netjes.


Wat schrijf jij een hoop bullshit bij elkaar zeg.
19jaar en nu al over datum? Jij wilt een geschikte partner vinden toch... dan moet je niet zoveel eisen stellen.
Verwacht je van een persoon van 22/23 dat hij zaterdagavond heel de avond met je aan de lijn blijft?
Wordt wakker aub!

07-01-2010, 20:56

Citaat door MarOcciia__:
Vindt jij dat jouw houdbaarheidsdatum verlopen is Dit is lachwekkend.



Ik zeg, bijna.

07-01-2010, 20:57

Citaat door Hottie_87:
Ergens ver verstopt.. Alles is geschreven zo zal je op een of andere manier je echte ware man ontmoeten op een bijzondere manier waarmee je gaat trouwen
dus loop niet te zoeken en depri te gaan van ik wil nu nu nu trouwen
Want allah heeft jouw dagje gekozen en allah heeft jouw toekomst bepaalt


Precies. Waarom willen die dames altijd zo snel trouwen.

Wat missen jullie??

07-01-2010, 20:57

Citaat door LittleStar:
Die zijn hun tijd nuttig aan het besteden, in ieder geval niet hier op m.nl



Dat geloof ik best.

07-01-2010, 20:57
Jij moet echt normaal gaan doen met je 19 jaar..

07-01-2010, 20:57

Citaat door Onopvallend:
Ik zeg, bijna.


denk je dat de mannen geen moeite hebben om naar 'goede' vrouwen te zoeken ofzo?..

07-01-2010, 20:58



Citaat door karim_be:
waar denk je zelf?



Thuis met paps en mams?

07-01-2010, 20:58

Citaat door MarOcciia__:
Precies. Waarom willen die dames altijd zo snel trouwen.

Wat missen jullie??

Ze zijn al bijna over datum.... binnenkort zal de schimmel zich onthullen.

07-01-2010, 20:58

Citaat door Onopvallend:
Ik zeg, bijna.


Jij bent hartstikke jong. Geniet van het leven zover het nog kan. De man klopt wel aan je deur als de tijd rijp is

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12