Bekijk volle/desktop versie : Komt dit gebed je bekend voor?



Pagina's : [1] 2

07-01-2010, 14:52

[CENTER]

[/CENTER]

07-01-2010, 14:53


komt me heel bekend voor.

07-01-2010, 14:54
echt erg he! Sommige dingen die ik normaal vergeet schieten met bidden binnen. Stagfirou Allah

07-01-2010, 14:54
helaas wel....erg he...want allah ouwa3lam, zijn die gebeden dan niet door allah geaccepteerd.

07-01-2010, 14:55


Ja heel bekend

07-01-2010, 14:56
Sorry, moest ff lachen....


Allah i3foena osaffie, wallah gebeurt wel vaker.. Moge Allah ons genadig zijn..Amien..

07-01-2010, 14:56
nou maar niet over gtst en santa barbera, kijk bijna geen tv.

maar inderdaad andere dingen schieten dan altijd weer naar boven, ik denk dat het komt omdat ik dan even een rustig moment heb voor mezelf.

07-01-2010, 14:57
Helaas hebben we geen ghusuu3 tijdens het gebed.

Als het goed is, was er ook een hadieth waarin de profeet zei dat er tijdens het gebed een duivel naar je toe komt(ben de naam even vergeten) die jou alles doet herrineren wat je vergeten was.

Zo was er een keer tijdens het leven van imaam ibn hanbal een man die hem vergezelde en iets kwijt was. Waarop de imaam zei; Ga 2 raka3aat verrichten en je zult het je weer herinneren. De man deed het, en na het gebed wist hij waar het lag.

Daarom is het van extra belang dat we echt serieus aan onze ghusuu3 moeten werken.

Moge Allaah ghusuu3 en taqwa in onze harten doen inboezemen, ameen.

07-01-2010, 14:57


Echt het werk van Shaytaan dat we juist tijdens ons gebed denken aan wereldse zaken, zaken die niets met het gebed te maken hebben...

07-01-2010, 14:58

Citaat door Bullit_:
Helaas hebben we geen ghusuu3 tijdens het gebed.

Als het goed is, was er ook een hadieth waarin de profeet zei dat er tijdens het gebed een duivel naar je toe komt(ben de naam even vergeten) die jou alles doet herrineren wat je vergeten was.

Zo was er een keer tijdens het leven van imaam ibn hanbal een man die hem vergezelde en iets kwijt was. Waarop de imaam zei; Ga 2 raka3aat verrichten en je zult het je weer herinneren. De man deed het, en na het gebed wist hij waar het lag.

Daarom is het van extra belang dat we echt serieus aan onze ghusuu3 moeten werken.

Moge Allaah ghusuu3 en taqwa in onze harten doen inboezemen, ameen.



is echt zo, tijdens het gebed komen de raarste dingen na boven

07-01-2010, 14:58
Yep. klopt hier als een bus!

Ik heb ook vaak bij het afsluiten van het gebed---> heb ik nou 4 of 3 rakaát gebeden)


Schandalig!

07-01-2010, 14:58

Citaat door Bullit_:
Helaas hebben we geen ghusuu3 tijdens het gebed.

Als het goed is, was er ook een hadieth waarin de profeet zei dat er tijdens het gebed een duivel naar je toe komt(ben de naam even vergeten) die jou alles doet herrineren wat je vergeten was.

Zo was er een keer tijdens het leven van imaam ibn hanbal een man die hem vergezelde en iets kwijt was. Waarop de imaam zei; Ga 2 raka3aat verrichten en je zult het je weer herinneren. De man deed het, en na het gebed wist hij waar het lag.

Daarom is het van extra belang dat we echt serieus aan onze ghusuu3 moeten werken.

Moge Allaah ghusuu3 en taqwa in onze harten doen inboezemen, ameen.




07-01-2010, 14:59


je wilt niet weten hoe vaak ik denk:

Concentreren niet aan andere dingen
concentreren tootoo7.

07-01-2010, 15:05
Nu ik er bij kom, ik las eens iets over de voordelen van het gebd. En daar stond bij, wanneer men bid kan men zich veel meer herinneren.

En ik dacht nog... ehm.. dat is toch niet de bedoeling?

07-01-2010, 15:06
Pfffffffffffffffffffffffffff juist op het moment dat ik voor el qiblah staat komt er opeens van alles in me op

Pagina's : [1] 2