Bekijk volle/desktop versie : Mannen en booschappen doen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-01-2010, 13:58


Alles wat op het boodschappenlijstje staat zit niet in de tas of het verkeerde product.

Daarom doe ik altijd zelf mijn boodschappen van de supermarkt en markt. Slager is zijn ding. Als ik daar sta weet ik niet wat ik moet halen.

07-01-2010, 13:59




Of als je zegt: Koop olie.
dan komen ze thuis met ALLEEEEEEEEEEEN olie.Niks meer en niks minder.
dan denk ik: je kan toch ook andere lekkere dingen kopen? of een kado voor moi?


daarom doe ik liever zelf boodschappen

07-01-2010, 14:02
dan ben ik geprezen met mijn man !!

hij doet meestal de boodschappen of we doen het samen.. hij kan heel goed boodschappen doen en denkt dan ook echt aan alles, zelfs aan mijn melk met smaak

07-01-2010, 14:02
de mijne is een ramp met boodschappen doen, hij belt mij dan echt 10x op terwijl ik een boodschappenlijst meegegeven heb en alsnog haalt hij alles wat niet op het lijstje staat. Vaak stuur ik hem ook terug, wat hij nooit vergeet te halen is snoep en chips dat staat in zijn geheugen geschrift

07-01-2010, 14:03



Citaat door missy_chanel:
de mijne is een ramp met boodschappen doen, hij belt mij dan echt 10x op terwijl ik een boodschappenlijst meegegeven heb en alsnog haalt hij alles wat niet op het lijstje staat. Vaak stuur ik hem ook terug, wat hij nooit vergeet te halen is snoep en chips dat staat in zijn geheugen geschrift

k ook soms


1x vroeg ik hem loempia saus te halen
komt ie aan met tomatensaus voor macaroni

07-01-2010, 14:03
Mijn pa houdt van boodschappen doen. Hij doet het echt met alle plezier.

07-01-2010, 14:04

Citaat door verhaalmaakster:


Of als je zegt: Koop olie.
dan komen ze thuis met ALLEEEEEEEEEEEN olie.Niks meer en niks minder.
dan denk ik: je kan toch ook andere lekkere dingen kopen? of een kado voor moi?


daarom doe ik liever zelf boodschappen


Haha, wollah, exact de mijne. Je moet er echt specifiek bij zeggen dat hij ook nog wat anders mee moet nemen anders doet ie het niet.


Citaat door 1411:
dan ben ik geprezen met mijn man !!

hij doet meestal de boodschappen of we doen het samen.. hij kan heel goed boodschappen doen en denkt dan ook echt aan alles, zelfs aan mijn melk met smaak


Se3datek.


Citaat door missy_chanel:
de mijne is een ramp met boodschappen doen, hij belt mij dan echt 10x op terwijl ik een boodschappenlijst meegegeven heb en alsnog haalt hij alles wat niet op het lijstje staat. Vaak stuur ik hem ook terug, wat hij nooit vergeet te halen is snoep en chips dat staat in zijn geheugen geschrift


Snoep en chips? Is hij een snoeperd dan?

Mijne heeft totaal niets met zoettigheid. Geef hem maar de marmita gevallen enzo en dan is hij tevreden.

07-01-2010, 14:05
Wij doen eigenlijk altijd samen boodschappen. Vorige week heb ik alleen boodschappen gedaan en ik voelde me zo zielig alleen, de cassiere was ook zo bijdehand tegen me en ik had veel te veel gekocht om alleen te dragen.

07-01-2010, 14:05

Citaat door verhaalmaakster:


Of als je zegt: Koop olie.
dan komen ze thuis met ALLEEEEEEEEEEEN olie.Niks meer en niks minder.
dan denk ik: je kan toch ook andere lekkere dingen kopen? of een kado voor moi?


daarom doe ik liever zelf boodschappen



Zegt mevrouw die aan het afvallen is.

07-01-2010, 14:06

Citaat door HoneyBee:
Haha, wollah, exact de mijne. Je moet er echt specifiek bij zeggen dat hij ook nog wat anders mee moet nemen anders doet ie het niet.




indd.
vaak zeg ik dan ook na het kijken in de plastic zak. Saf is dit alles

dan zegt ie: het is ook nooit goed met jullie vrouwen

07-01-2010, 14:06
De mijne is ook een ramp soms belt hij uit de winkel en moet ik hem navigeren tot het juiste rek en dan staat het pal voor zijn neus en roept hij een winkelbediende erbij soms geeft hij mij die aan de telefoon zo van hier vraag het zelf maar ik weet niet waar het ligt

07-01-2010, 14:07

Citaat door Bogossa.:
Zegt mevrouw die aan het afvallen is.



Ja gezonde danoontjes, of lekkere aardbeien, of een heerlijke meloen, of verse volkoren croisantjes zijn ook HEERLIJK

07-01-2010, 14:08


Oh nee hoor mijn man is echt heel goed in boodschappen doen

HIj doet altijd de boodschappen. Ik neem alleen melk mee omdat ze dat niet hebben waar ik woon

Maar voor de rest, heb sinds ik getrouwd ben maar 2x alleen boodschappen gedaan. En een paar keer samen met hem.

07-01-2010, 14:09
ja hij snoept echt veel, kan zo 2 zakjes drop achter mekaar eten of 2 zakken chips. Hou mijn hart vast als hij gaat stoppen met sporten

07-01-2010, 14:10

Citaat door verhaalmaakster:


Ja gezonde danoontjes, of lekkere aardbeien, of een heerlijke meloen, of verse volkoren croisantjes zijn ook HEERLIJK



Ik dacht dacht dat je vettige happen bedoelde.

Dan is het goed. Behalve die volkoren croissantje.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6