Bekijk volle/desktop versie : Super irritant



Pagina's : [1] 2 3 4

07-01-2010, 12:19
Irritant die Jehova getuigen. Wij moslims gaan toch ook niet langs de deur om mensen te bekeren!

En ze zijn nog brutaal ook. Er werd aangebeld en ik was boven (en hoogzwanger dus lopen gaat niet zo snel) en ik loop dus naar beneden en doe de deur open. Zegt 1 van die mannen: Zo wat was je aan het doen? Dat duurde lang? Was je aan de telefoon ofzo?

Ik zeg: Zo en sinds wanneer moet ik me verantwoorden over waarom ik zo laat opendoe? Trouwens jullie zijn Jehova's he. Als ik dat had geweten had ik niet eens de moeite genomen om de deur open te doen! Fijne dag verder en heb de deur voor ze dichtgegooid!

Losers!

07-01-2010, 12:20


hahahhaha da's een goeie

07-01-2010, 12:22
Ik doe nooit de deur open overdag voor niemand. Ik denk, als het belangrijk is doen ze wel een briefje in de bus.

07-01-2010, 12:22
Er heeft net ook 1 aan mijn huis gebeld...

07-01-2010, 12:22


Ik vind ze onwijs leuk, heb ze vaak in huis gehaalt, alleen is het triest dat ze totaal geen kennis hebben over hun eigen relegie.

07-01-2010, 12:23

Citaat door oranginaaa:
Irritant die Jehova getuigen. Wij moslims gaan toch ook niet langs de deur om mensen te bekeren!

Waarom eigenlijk niet...is toch een hele directe manier van da'wah? Vroeger gingen de moslims er ook op uit om mensen uit te nodigen naar de islam.

Wel brutaal dat ze je vroegen wat je deed ja.

07-01-2010, 12:23

Citaat door cherinaa:
hahahhaha da's een goeie


Ja ik was echt kwaad man. Helemaal naar beneden waggelen voor HUN!


Citaat door HoneyBee:
Ik doe nooit de deur open overdag voor niemand. Ik denk, als het belangrijk is doen ze wel een briefje in de bus.

En wat als het je schoonma is?

07-01-2010, 12:24

Citaat door hayatie:
Ik vind ze onwijs leuk, heb ze vaak in huis gehaalt, alleen is het triest dat ze totaal geen kennis hebben over hun eigen relegie.




IN HUIS ?

07-01-2010, 12:25
Ik heb ze een keer voor de deur gehad. Ze begonnen met goedemorgen en ik allah ou akbar.. Mevrouw begrijpt u nederlands?? Allah ou akbar en zo ging ik maar door.
Tot ze het opgaven heb ze sindsdien niet meer gezien.

07-01-2010, 12:26

Citaat door klaagmuur:
IN HUIS ?

Yep, geef ze lekker Na3Na3 thee met bord koekje.

07-01-2010, 12:26
Als je je eigen religie en die van hun goed genoeg kent, én je kan goed praten, dan kan het wel nuttig zijn om met ze in gesprek te gaan. Je moet ze trouwens geen "jehovah's" noemen, dat is net zo gek als dat ze moslims "Allah's" zouden noemen.

07-01-2010, 12:26

Citaat door oranginaaa:
Ja ik was echt kwaad man. Helemaal naar beneden waggelen voor HUN!


En wat als het je schoonma is?


Mijn schoonma woont in Marokko en als ze er is, zoals nu dan is ze bij mij in huis.

Verder geen familie die spontaan langs kan komen want niemand woont in de buurt.

07-01-2010, 12:26



Citaat door _Ought_Aicha_:
Ik vind ze altijd wel lollig, je kunt ze lekker weerleggen. Laatst heb ik nog een 45 minuten met ze voor de deur gestaan. Bij het afscheid ga ik ze een bonbonnetje mee voor onderweg




Ja man je moet dan ook een bijbel in huis hebben dan hun uitleg vragen

07-01-2010, 12:27

Citaat door hayatie:
Yep, geef ze lekker Na3Na3 thee met bord koekje.


Mag dat wel als vrouwzijnde mannen in huis halen?

07-01-2010, 12:28

Citaat door HoneyBee:
Mag dat wel als vrouwzijnde mannen in huis halen?

hun gaan ook vaak mannen en vrouwen apart langs de deuren hoor, en misschien is haar man er wel bij ofzo

Pagina's : [1] 2 3 4