Bekijk volle/desktop versie : Volledige voogdij...



07-01-2010, 12:07
Ik heb inschrijfpapieren voor de basisschool en er staat dat beide ouders een handtekening moeten zetten, maar ik heb volledige voogdij en mijn ex vraagt nog niet eens om info e.d moet ik als nog die handtekening van hem hebben? Nee toch?

07-01-2010, 12:08


Volgens mij niet hoor. Is gewoon iets wat standaard op zo een formulier staat.

07-01-2010, 12:09
zet alleen je eigen handtekening en een kopie van de beschikking.

07-01-2010, 12:09

Citaat door Gypsymeid:
Ik heb inschrijfpapieren voor de basisschool en er staat dat beide ouders een handtekening moeten zetten, maar ik heb volledige voogdij en mijn ex vraagt nog niet eens om info e.d moet ik als nog die handtekening van hem hebben? Nee toch?


Bij volledige voogdij niet, in dat geval heb je zijn handtekening niet nodig.

07-01-2010, 12:10



Citaat door fatna:
zet alleen je eigen handtekening en een kopie van de beschikking.



beschikking gaat ze niks aan, ze heeft volledige voogdij dus nvt invullen

07-01-2010, 12:12
Okeee mooi, en als ik de beschikking kwijt ben? althans, met de verhuizing zijn wat papieren door elkaar geraakt en ik kan het zo 1 2 3 niet vinden, moet ik het dan via mijn advocaat opnieuw opvragen of kan ik dat zelf rechtstreeks doen?

07-01-2010, 12:21

Citaat door Gypsymeid:
Okeee mooi, en als ik de beschikking kwijt ben? althans, met de verhuizing zijn wat papieren door elkaar geraakt en ik kan het zo 1 2 3 niet vinden, moet ik het dan via mijn advocaat opnieuw opvragen of kan ik dat zelf rechtstreeks doen?


Je bent niet verplicht de beschikking van de voogdij mee te sturen.
Zet alleen jou handtekening en bij partner n.v.t. vermelden.
Mochten ze je daar over aanspreken, geef je aan gescheiden te zijn en de volledige voogdij te hebben over je kind. Mochten ze toch bewijs willen zien kan je een uitreksel van je kind halen bij de gemeente daar staat het namelijk ook op vermeld.

07-01-2010, 12:23
Ok bedankt.

07-01-2010, 12:26
inderdaad, zoals een lid hiervoor al melde

succes meid