Bekijk volle/desktop versie : Studie Stage Maatchappelijk Werk en Dienstverlening 3de jaars.



06-01-2010, 16:25
Hallo mensen,

In juli ben ik aangenomen bij Slachtofferhulp Nederland en ben daar op 2 september begonnen. Het was de bedoeling dat ik daar stage zou lopen tot 1 juli 2010.
Helaas kon dit niet doorgaan, omdat in de zomerv akantie een niewe teamleidster werd aangenomen die niet in staat was mij te begeleiden. Het gevolg hiervan was dat ik net na mijn eerste beoordelingsgesprek waar ik wel een 8 voor had elhamdoulilah werd overgeplaatst naar Gorinchem. Dit zou voor mij betekenen dat ik drie uur op een dag zou moeten reizen en per week in praktijk 55 uur bezig zou zijn met school en stage.

Ik bedankte hiervoor en zit nu al 3 weken zonder stage en ben daarom dringend op zoek naar een maatschappelijke HBO stage in Rotterdam of omgeving.
Weten jullie wat of kunnen jullie me helpen dan hoor ik het graag inshAllah.

Groetjes,

Rokana

07-01-2010, 15:08


hoi meid,
ik studeer ook de opleiding sociaal maatschappelijk dienstverlener alleen wel op mbo niveau 4. ik loop nu stage bij een uitzenbureau. ik heb het hier wel naar me zin gehad en veel geleerd ontvang ook vergoeding dus dat is mooi meegenomen. ze zijn regelmatig opzoek naar stagers dus misschien kan je dat proberen. Tempo-Team bijvoorbeeld. succes
Ik moet ook echt dringend een stege hebben van begin ferbruarie tot volgende jaar febrauri, alleen kan ik ook niks geschikt vinden het liefst ontvang ik natuurlijk stagevergoeding maar als het een goeie instelling is zou ik het ook doen en het liefst omgeving leiden. mocht iemand wat weten. let me know

07-01-2010, 21:05

Citaat door Rokana:
up


Misschien bij Stichting MEE?

Of Steady?