Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid aangezichtsverlamming



Pagina's : [1] 2

06-01-2010, 05:02
salam ailikum allemaal

Hoi, ik heb sinds ca. 9 maanden last van de aandoening genaamd Bell's palsy. Een eenzijdige gezichtsverlamming

Graag wil ik in contact komen met lotgenoten en of mensen die ervaring hebben met aangezichtsverlamming.

gelukkig bi idniallah ben ik hiervan bijna genezen.

Dus als er mensen zijn die het er met mij over willen hebben. heel graag.want ik zit er nog wel mee eigenlijk.

moehim soekran ,een mocro

06-01-2010, 20:49


Wa aleikom salaam,

Ik heb het ook gehad.. Alhamdoelilah ben ik er helemaal van genezen!
Ik heb het zelf ongeveer 1 maand gehad dus ik schrik ervan om te horen dat je het 9 maanden hebt gehad!

Hoe gaat het nu?

06-01-2010, 23:30
Wat is het precies?

06-01-2010, 23:43

Citaat door Khalid_M:
Wat is het precies?

[I]Dat ie verlamt is aan 1 kant van zijn gezicht
dus geen gevoel daar heeft[/I]

07-01-2010, 00:07


Allahi shafie lzamie3!!

07-01-2010, 00:15

Citaat door Khalid_M:
Allahi shafie lzamie3!!

Amien...

07-01-2010, 00:20
hey mijn man heeft dat gehad, hij heeft een tekenbeet gehad en als gevolg daarvan een hersenvliesontsteking, (ziekte van lyme) en een gezichtsverlamming, maar het was bij hem een kwestie van maanden en alles was weg alsof het nooit geweest is hamdoulilah
insha allah bij jou ook
laychafiek

07-01-2010, 00:25
een aangezicht verlamming is idd dat 1 kant van je gezicht tijdelijk verlamd raakt,en dat komt doordat je 7de hersen zenuw die van uit je oor naar het gezicht loopt opzwelt in je oor en bekneld raakt zeg maar.en dit kan weer komen door verschillende oorzaken ,zoals tocht ,ooronsteking,etc... maar echt duidelijke oorzaak kunnen de artsen niet echt geven.

Symtomen hiervan zijn ,hangende mond niet kunnen knipperen met een oog,en gewoon dat de ene helft van je gezicht gewoon hangt en niet kunt bewegen.

Zoals ik al eerder aangaf , het is alhamdoelilah tijdelijk en ik ben er voor bijna honderd procent van genezen.

overigens leilabeauty, je hebt er wel gevoel

07-01-2010, 00:36
ah bij mijn man was er geen hangende mond, alleen als hij lachte zag je dat die kant ni echt mee ging en die oog traande veel omdat t knipperen geen automatisme meer was

07-01-2010, 00:37

Citaat door mocro79:
een aangezicht verlamming is idd dat 1 kant van je gezicht tijdelijk verlamd raakt,en dat komt doordat je 7de hersen zenuw die van uit je oor naar het gezicht loopt opzwelt in je oor en bekneld raakt zeg maar.en dit kan weer komen door verschillende oorzaken ,zoals tocht ,ooronsteking,etc... maar echt duidelijke oorzaak kunnen de artsen niet echt geven.

Symtomen hiervan zijn ,hangende mond niet kunnen knipperen met een oog,en gewoon dat de ene helft van je gezicht gewoon hangt en niet kunt bewegen.

Zoals ik al eerder aangaf , het is alhamdoelilah tijdelijk en ik ben er voor bijna honderd procent van genezen.

overigens leilabeauty, je hebt er wel gevoel


Ah ok!! Allah ishafik broeder, gelukkig dat je dr bijna van bent genezen.

07-01-2010, 04:06
salam ailikum


Bedankt allemaal voor jullie reacties beste mensen.

Rach hoe is het nu met jou man en die lyme ?bij jou man hebben ze wel een oorzaak gevonden.is hij er helemaal van af? ik zelf ben ook getest op lyme maar daar kwam niets uit,bij mij hebben ze helemaal geen duidelijke oorzaak kunnen vinden(wat het nog lastiger maakt).

Zelf vraag ik me ook af of er mensen zijn die weten hoe dit komt?
Kan het ook aan stress liggen mischien(die ik wel veel had op dat moment)?
ook heb ik van mensen gehoord dat een djin je klap heeft verkocht ,weet iemand wat hier waar van kan zijn.

Wie kan mij hier meer over vertellen?
alvast bedankt.

07-01-2010, 18:14

Citaat door mocro79:
salam ailikum


Bedankt allemaal voor jullie reacties beste mensen.

Rach hoe is het nu met jou man en die lyme ?bij jou man hebben ze wel een oorzaak gevonden.is hij er helemaal van af? ik zelf ben ook getest op lyme maar daar kwam niets uit,bij mij hebben ze helemaal geen duidelijke oorzaak kunnen vinden(wat het nog lastiger maakt).

Zelf vraag ik me ook af of er mensen zijn die weten hoe dit komt?
Kan het ook aan stress liggen mischien(die ik wel veel had op dat moment)?
ook heb ik van mensen gehoord dat een djin je klap heeft verkocht ,weet iemand wat hier waar van kan zijn.

Wie kan mij hier meer over vertellen?
alvast bedankt.

jah hij is er hamdoulilah weer helemaal overheen.. het was wel ernstig toendertijd, als ze er nie op tijd bij waren was hy er missch nu niet geweest want de dokter bleef em naar huis sturen met pijnstillers, je hebt gewoon een griepjezei hij, maar mijn man kon gewoon niet meer normaal functioneren door de pijn en toen hij op een ochtend wakker werd met die gezichtsverlamming werd t eindelijk duidelijk dat dit geen gewone griep was
maar ja het is wel helemaal weg

ik snap wel dat t bij jou lastig is niet te weten wat de oorzaak is en het kan idd vanalles zijn en als het gepaard ging met stress dan is dat denk ik wel de oorzaak in jouw geval, stress ki qtel, laatstaan dit dus het kan zeker, maar ja kijk als het de stress was die dit heeft veroorzaakt dan dien je misschien eens goed te ontstressen, ga eens op vakantie en zet je verstand op nul, pak een sauna en doe eens minder, rust uit en ontspan je zoveel mogelijk , kan niet slecht zijn.


nogmaals laychafiek

07-01-2010, 23:37


Salam mensen,

Degene bij wie het bijna genezen is, hoe is dat gegaan? Hebben jullie therapie gehad of is het gewoon vanzelf overgegaan.

Ik heb het zelf gehad. Helaas kan je tot de dag van vandaag nog zien dat mijn gezicht niet helemaal de oude is.

Ik heb dit gehad toen ik in groep 8 zat, dats nu alweer 7 jaar geleden ofzo.

Ik heb er al die tijd meegezeten en schaamde me ervoor.
Maar nu heb ik zoiets van, het is iets wat ik van Allah heb gekregen. Ik accepteer het en bi idni Allah zal het op een gegeven moment overgaan.

Sterkte dermee,

Mocht je wat willen vragen, vraag maar raak zou ik zeggen

Ma3a asalama

07-01-2010, 23:59
Kan ook door een lichte hersenverlamming.

08-01-2010, 11:35
Ik heb het ook gehad maar bij mij was het binnen een maand over. Ik had een onvolledige aangezichtsverlamming gehad. Het kan door stress komen aangezien ik daarvoor een emotionele heftige periode had gehad.
Ook bij mij werd er tegen mij gezegt dat je een klap heb gehad van een djinn, brachten ze me overal en nergens naar toe echt een hele heisa.
Terwijl ik al zelf merkte dat het elke dag wel weer wat gevoel kreeg, door dat ik het voelde tintelen.

Bij mij was het vanzelf overgegaan.

Pagina's : [1] 2