Bekijk volle/desktop versie : Islam We zijn Zwak al denken we soms De Shit te Zijn..



06-01-2010, 01:45
[Daar zit ik dan. Gister nog zo sterk als een beer, maar vandaag zo zwak als een Bejaarde man. Het is de ziekte die je toch weer doet beseffen dat je maar een Mens bent, en een dag zal sterven!

Het laat je weer inzien dat je geen macht hebt over jouw gezondheid, nee dat is en blijft het werk van Allah(Soebhana Wa Ta'ala) de Almachtige, de gever en de nemer. Hij gaf mij het leven En hij zal het weer van me nemen!

Ogen zwak door de neef van de dood, ze voelen zo zwaar aan het voelt alsof Hercules me oogleden naar beneden aan het trekken is. Aan de ene kant denk ik laat ik ze sluiten en kijken wat er gebeurd, aan de andere kant denk ik wat een ergernis.

Ik ga denk ik toch maar mijn ogen Sluiten, In de hoop dat ik de volgende Dag gezond wakker wordt en weer lekker kan wandelen en genieten van de natuur daar buiten.

Als ik toch niet wakker word en mijn ziel mijn lichaam zal verlaten, dan hoop ik dat ik geen schulden bij anderen heb achtergelaten.

Ik hoop dat dit voor vele een wijze les kan zijn, Je kan denken ach je bent maar een beetje ziek en het gaat wel over, Je Vergist je! De dood kan na een ziekte zo Dichtbij Jou zijn!

©2009 Mo War-G. ]


Lees het aub & laat een reactie achter, zowel positieve als negatieve zijn welkom.
Zoals jullie zien is het niet door mij geschreven, maar door een broeder.

Zie ook: De Vrouw Die mijn hart Stal.

Salaam Alaikoum Zustertje.

12-01-2010, 15:55



Citaat door Puur_Marokaan:
prachig Maa' saa 'ALLAH


Djazaaki Allahoe Khairan voor je reactie [L]. Check ook Zie ook: De Vrouw Die mijn hart Stal.
xxSalaam Alaikoum

14-01-2010, 21:45

Aselamoalaikom,
dees gedicht raakt..
niet zozeer door het poetische kanten maar eerder door de inhoud..
Ik denk dat vele mensen zich in die situatie kunne inleven..
Het is sowiso een beetje een taboe onderwerp, een onderwerp waar mensen niet graag over spreken.
En daar ben ik zelf ook eentje van..
Word er gwn droevig van..
Maar Allah swt is de aller machtigste


16-01-2010, 00:35

Citaat door marmeisje:

Aselamoalaikom,
dees gedicht raakt..
niet zozeer door het poetische kanten maar eerder door de inhoud..
Ik denk dat vele mensen zich in die situatie kunne inleven..
Het is sowiso een beetje een taboe onderwerp, een onderwerp waar mensen niet graag over spreken.
En daar ben ik zelf ook eentje van..
Word er gwn droevig van..
Maar Allah swt is de aller machtigste



Alaikoum Salaam wa Rahamtoelaah,

Dankjewel voor je mooi reactie. Je hebt helemaal gelijk, het is een soort 'taboe' onderwerp. Iedereen heeft al planningen voor morgen, maar wat als er nooit een morgen zal zijn voor diegene?

Zoals je zei Allah is de Almachige & er is geen kracht of macht naast die van Hem.

xSalaam Alaikoum & nogmaals Bedankt.

16-01-2010, 01:11


Masha'Allah.

20-01-2010, 19:37

Citaat door Forgiveme_:
Masha'Allah.


Baraka Allah fieki voor je reactie

CHeck je hoekje & kijk ook bij: http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=76208756#post76208756

xZustertje