Bekijk volle/desktop versie : Ik hoop dat je bij me terug komt ....اتمنى ترجعين



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-01-2010, 23:23



salam aliekom

ik ben een geliefde kwijt (gescheiden) en dat heeft me pijn gedaan . ik heb er alleen geen kinderen aan over gehouden .

ik wil dit met jullie delen .


http://www.youtube.com/watch?v=0V-zZusLtTQ

05-01-2010, 23:37



Citaat door Jidjies_N_Asl:
It was meant to be...



het is niet zo makkelijk ...

06-01-2010, 09:41
Je bent niet zomaar gescheiden. Was vast een goede reden voor.

En als je echt niet wilde scheiden had je dit eerder aan haar kunnen aangeven.. Nu is het een beetje te laat.

06-01-2010, 09:53
precies just get over it!! is niet het einde vd wereld er zijn wel ergere dingen en je bent niet voor niets gescheiden!!

06-01-2010, 09:56


wat was de precieze reden?

06-01-2010, 10:04
je moet ook niet denken dat je vanaf de dag dat je gescheiden bent een deur achter je dicht kan trekken en het verleden niet meer bestaat. verwerken heeft nou eenmaal tijd nodig maar er komen altijd weer betere tijden insha Allah.

06-01-2010, 10:25

Citaat door ik-mis-je:



salam aliekom

ik ben een geliefde kwijt (gescheiden) en dat heeft me pijn gedaan . ik heb er alleen geen kinderen aan over gehouden .

ik wil dit met jullie delen .


http://www.youtube.com/watch?v=0V-zZusLtTQ




You don't know what you've got till it's GONE (waar of niet)

06-01-2010, 13:18

Citaat door ik-mis-je:



salam aliekom

ik ben een geliefde kwijt (gescheiden) en dat heeft me pijn gedaan . ik heb er alleen geen kinderen aan over gehouden .

ik wil dit met jullie delen .


http://www.youtube.com/watch?v=0V-zZusLtTQ



Dat is het leven, ik kan je zeggen, na regen komt zonneschijn : - ) .

06-01-2010, 14:23
ECht zielig clipp

Heb gewoon gehuild

06-01-2010, 20:13
Heeel veel sabr toegewenst, maar als een man van zijn vrouw is gescheiden mag hij haar niet meer terug nemen totdat zij getrouwd is geweest met een andere man, Soerat elbaqara: Fa in talaqaha fa la tahila lahoe heta tenkiha zawzen 3ajrah. Daarom moet men een scheiding zien als de laatste optie, En zoals een lid zei, het heeft vast een goede reden dat je bent gaan scheiden, Gair inshaALLAH fieha gair, Allah doet niet zomaar iets, Daar kom je oooit achter inshaALLAH

06-01-2010, 21:03

Citaat door El7amdoulilah:
Heeel veel sabr toegewenst, maar als een man van zijn vrouw is gescheiden mag hij haar niet meer terug nemen totdat zij getrouwd is geweest met een andere man, Soerat elbaqara: Fa in talaqaha fa la tahila lahoe heta tenkiha zawzen 3ajrah. Daarom moet men een scheiding zien als de laatste optie, En zoals een lid zei, het heeft vast een goede reden dat je bent gaan scheiden, Gair inshaALLAH fieha gair, Allah doet niet zomaar iets, Daar kom je oooit achter inshaALLAH



Dat is volgens mij alleen maar als het 3x is uitgesproken dat het bovenstaande van toepassing is. Wallahoe allem.
Dat is iets wat ik heb begrepen.

06-01-2010, 21:06
Wens je véél sterkte toe Broeder ..

06-01-2010, 23:41


Wat een stomme reacties met 'eigen schuld' en 'er zijn wel ergere dingen'.
Op het moment dat je met een tegenslag te maken krijgt dan doet het er niet toe dat er ergere dingen bestaan dan hetgeen wat jij meemaakt. Een tegenslag is altijd zwaar en dat moet je niet zachtzinnig opvatten met de uitspraak 'er bestaan ergere dingen'.
En dan de uitspraak 'eigen schuld'. Deze broeder heeft helemaal niets los gelaten over de reden van zijn scheiding. Geen ieder heeft dan het recht de schuld bij hem te zetten. Een verhaal komt altijd van twee kanten af.
Op het moment dat jullie en dergelijke situatie meemaken, zul je echt niet koeltjes reageren een de volgende dag weer doen alsof er niets is gebeurd. Verwerken is een proces van maanden en soms nog wel jaren. Dus die reacties zijn behoorlijk ongepast.

Veel sterke, succes en geduld toegewenst, broeder. Insha'Allah komt het allemaal goed.

07-01-2010, 13:11
[QUOTE=lallamaghribia;76212985]precies just get over it!! is niet het einde vd wereld er zijn wel ergere dingen en je bent niet voor niets gescheiden!![/QUOTE]


Waarom zo hard? Subhannallah ..

07-01-2010, 14:49
Sommige mensen weten echt niet waar ze het over hebben. Als jullie zelf ook in zo een situatie terechtkomen piepen jullie wel anders..

Pagina's : [1] 2 3 4 5