Bekijk volle/desktop versie : ik wordt gek van thomas de stoomlocomotief



Pagina's : [1] 2

05-01-2010, 15:26
ik heb de dvd nu al voor de 2e keer aangezet . Mijn zoontje wil de hele tijd thomas kijken, wiens zoontje is ook gek van thomas?

05-01-2010, 15:29



Citaat door ikwilafstuderen:
ik heb de dvd nu al voor de 2e keer aangezet . Mijn zoontje wil de hele tijd thomas kijken, wiens zoontje is ook gek van thomas?



thomas is leuk

05-01-2010, 15:36
zet je toch wat anders op

05-01-2010, 15:40
de mijne is er ook gek op. ik ken zowat de hele liedje uit me kop en zing het ook als hij aan het kijken is. ahhaha

05-01-2010, 15:43



Citaat door saartje80:
zet je toch wat anders op


Als ik oorlog wil dan zet ik iets anders op, wil ik vrede dan moet ik die irritante stem van erik de zwart nog even aanhoren..................

05-01-2010, 15:47
ik wordt zonder dt aub

05-01-2010, 15:50
Hahahaha die van mij wil letterlijk vanaf 06.00 uur Bumba zien en dit tot 17.00 uur in de middag

05-01-2010, 15:52
de mijne is weg van de teletubbies-bumba-kleine rode tractor-spongebob...........aaaaaaahhhhhh ik wordt gek

05-01-2010, 15:56
hier nog 1..
me dochtertje is gek op In de droomtuin..
en ze kent ze allemaal bij naam..maar dan in haar eigen taal ze is 2 en 1/2 jaar oud.
ooit hebben wij teletubbies voor haar opgenomen op tv, en nu als we op visitie zijn dan denkt ze dat ze ook allemaal teletubbies hebben op tv dan hamert ze de hele tijd dat ik teletubbies moet toveren op tv..so not done!!!
nu heb ik het maar gewist..
en nu heeft ze weer in de droomtuin ontdekt, met haar upsie daisy, makka pakka, toemliboes...

trouwen thomas is leukkkk...

05-01-2010, 16:04

Citaat door RomaysaRayyan:
hier nog 1..
me dochtertje is gek op In de droomtuin..
en ze kent ze allemaal bij naam..maar dan in haar eigen taal ze is 2 en 1/2 jaar oud.
ooit hebben wij teletubbies voor haar opgenomen op tv, en nu als we op visitie zijn dan denkt ze dat ze ook allemaal teletubbies hebben op tv dan hamert ze de hele tijd dat ik teletubbies moet toveren op tv..so not done!!!
nu heb ik het maar gewist..
en nu heeft ze weer in de droomtuin ontdekt, met haar upsie daisy, makka pakka, toemliboes...

trouwen thomas is leukkkk...



, dit herken ik ook. Ik maak vaak kopieen van dvd en die neem ik mee naar mijn moeder. Maar ik ging een keer in de middag naar mijn tante en toevallig waren de teletubbies op tv, maar toen ze waren afgelopen bleef mijn zoontje huilen en nog een keer roepen. maar dat kon niet want ze waren op tv en niet op de dvd. toen heb ik via youtube teletubbies voor hem opgezocht.

05-01-2010, 16:06

Citaat door ikwilafstuderen:
, dit herken ik ook. Ik maak vaak kopieen van dvd en die neem ik mee naar mijn moeder. Maar ik ging een keer in de middag naar mijn tante en toevallig waren de teletubbies op tv, maar toen ze waren afgelopen bleef mijn zoontje huilen en nog een keer roepen. maar dat kon niet want ze waren op tv en niet op de dvd. toen heb ik via youtube teletubbies voor hem opgezocht.


ahahahah heel erg herkenbaar dit..
ik werd zo gek van haar elke keer als ze een tv zag moest ze teletubbies kijken... meskiena ze dacht iedereen heeft teletubbies opgenomen op hun eigen tv.. ik heb alles gewist.. werd echt moe van haar en heb nu dvd voor haar..
nu zeurt ze ook gelukkig niet meer

05-01-2010, 16:07
mijn zoontje was gek op thomas, nu niet meer. hij is helemaal weg van in de droomtuin. vooral op eagle peagle, die met dat doekje. want hij loopt ook altijd met een doekje rond en slaapt ook met een doekje, dus hij vond het geweldig dat eagle peagle ook met dat doekje rondloopt hahaha.

05-01-2010, 16:09



Citaat door cherinaa:
mijn zoontje was gek op thomas, nu niet meer. hij is helemaal weg van in de droomtuin. vooral op eagle peagle, die met dat doekje. want hij loopt ook altijd met een doekje rond en slaapt ook met een doekje, dus hij vond het geweldig dat eagle peagle ook met dat doekje rondloopt hahaha.



iggle piggle, nankienonk, mekka pekka, tiddling toes, upsie daysie


05-01-2010, 16:14

Citaat door Ome_Hassan:
iggle piggle, nankienonk, mekka pekka, tiddling toes, upsie daysie



05-01-2010, 16:18

Citaat door cherinaa:



hoe heten die kleine ventjes ook al weer ? Die familie met 7 kinderen ofzo

Pagina's : [1] 2