Bekijk volle/desktop versie : Een heel Sheet/bestand met jou afspraken, contracten endergelijke.



Pagina's : [1] 2

05-01-2010, 13:24
Beste meiden,

Allah iekemelkoem bigeer!
Ik ga ervan uit dat er velen aanstaande bruiden aanwezig en actief zijn in dit hoekje.
Ik ben er ook één .

We gaan allemaal een drukke periode tegemoet. De één studeert de ander werkt en sommige doen het beide. Ik zelf doe beide en daarnaast houd ik me bezig met het plannen van mijn henna en trouwdag.

Gelukkig heb ik een hele lieve man, die veel moeite en energie in het hele gebeuren steekt. Echter is hij iemand van mondelinge afspraken. Ik daar en tegen.

Ik wil elk lettertje op contract, zwart op wit! (Bang voor teleurstellingen achteraf.)

Ok, nu even 2 the point.

Deze topic is bedoelt om handige sheets te plaatsen, je kan denken aan een namenregister bestand, een afsprakenbestand etc..

Ook is het heel belangrijk voor de aanstaande bruiden om voor alles een contract te hebben/maken. Alleen hoe begin je daarmee?
Hoe & wat zet je in een contract die je met een negaffa, DJ endergelijke opstelt?

Komop dames, laten we elkaar helpen en elkaar de zekerheid geven dat alles goed en optijd zal verlopen.

Groetjes

Toeta.

05-01-2010, 13:25



Citaat door meiske19:
notif!


?

05-01-2010, 13:29
notificatie

nu staat deze topic in mijn hoekje

05-01-2010, 13:31
…………………. .& …………………& #8230;… komen hierbij overeen dat de volgende diensten geleverd zullen worden door catering……. Op 25/11/2008.
xonbeperkt thee en koffie
xluxe salade
xvleesschotel
xdecoratie
xserveerders/serveersters (je kunt eventueel het aantal noemen)
Dit alles voor 250 personen. De cateraar is hierbij om 13.00 uur aanwezig in zaal……………… om de zaal te decoreren en alles klaar te zetten. Vanaf 17.00 uur worden er gaster verwacht en dient alles in orde te zijn.
(Eventueel Het eten dient opgediend te worden om 20.00 uur)

Alle bovengenoemde diensten worden geleverd voor een bedrag van € 7000,-
Indien de cateraar verzuimt aan bovengenoemde afspraken worden er kosten in mindering gebracht.

Ondergetekenden gaan akkoord met de afspraken opgenoemd in dit contract.

Naam en handtekening bruid
Naam en handtekening cateraar

05-01-2010, 13:32


Contractant 1_________________________________
Roepnaam & achternaam: ___________________
Organisatie: (catering.et)
Adres:_______________________________
Postcode & Woonplaats:__________________ Telefoonnummer:_______________________

Contractant 2:
Roepnaam & achternaam:____________________ Adres:____________________________________
Postcode & Woonplaats:_____________________ Telefoonnummer:__________________________
Datum feest: ____________
Tijden feest: ____________
Adres feest:_____________
Plaats feest:_____________
Afspraken die er gemaakt zijn:
-
-
-
-
Totaalprijs: .... inclusief reiskosten: Aanbetaling: .... datum aanbetaling: Restant: .... te betalen op:
Handtekening contractant 1:
_______________________________
Handtekening contractant 2:
_____________________________

05-01-2010, 13:32
je kan ook een trouwdagboekje bijhouden.

langs welke neggafa's je wilt gaan, je top 5 zeg maar.
dat doe je bij elke dienst, daar schrijf je je vragen en de antwoorden eronder. zo is het makkelijk een keuze maken en een leuke herinnering. wat je welke dag hebt gedaan en ervaren met betrekking tot je huwelijksfeest. je kan er alles in vermelden.

ik heb er pas in gekeken, en alle herinneringen kwamen weer omhoog, ik ben heel blij dat ik het zo heb aangepakt, nu heb ik het voor altijd bij me

05-01-2010, 13:33
wat handig is om een draaiboekje te hebben

dat is hoe laat alles moet gebeuren

hoe laat de thee moet geserveerd worden, hoe laat de gasten aanwezig zijn ect, hoe laat het eten, hoe laat de bruid met haar lebsa binnen komt

05-01-2010, 13:34

Citaat door meiske19:
notificatie

nu staat deze topic in mijn hoekje



O dat is het dus. Heb het wel eens vaker gelezen

05-01-2010, 13:36

Citaat door 1411:
je kan ook een trouwdagboekje bijhouden.

langs welke neggafa's je wilt gaan, je top 5 zeg maar.
dat doe je bij elke dienst, daar schrijf je je vragen en de antwoorden eronder. zo is het makkelijk een keuze maken en een leuke herinnering. wat je welke dag hebt gedaan en ervaren met betrekking tot je huwelijksfeest. je kan er alles in vermelden.

ik heb er pas in gekeken, en alle herinneringen kwamen weer omhoog, ik ben heel blij dat ik het zo heb aangepakt, nu heb ik het voor altijd bij me



O wat leuk! Hoe gaat dat in zijn werk. Ik weet echt niet hoe ik me dat voor moet stellen!

05-01-2010, 13:36

Citaat door serveerelwardat:
wat handig is om een draaiboekje te hebben

dat is hoe laat alles moet gebeuren

hoe laat de thee moet geserveerd worden, hoe laat de gasten aanwezig zijn ect, hoe laat het eten, hoe laat de bruid met haar lebsa binnen komt



Ja dat wil ik ook graag hebben.

Hoe kom ik daaraan dan?

05-01-2010, 13:37

Citaat door serveerelwardat:
wat handig is om een draaiboekje te hebben

dat is hoe laat alles moet gebeuren

hoe laat de thee moet geserveerd worden, hoe laat de gasten aanwezig zijn ect, hoe laat het eten, hoe laat de bruid met haar lebsa binnen komt




05-01-2010, 13:38

Citaat door meiske19:



je bent me al weer voor

05-01-2010, 13:40



Citaat door serveerelwardat:
je bent me al weer voor

hahahahaha jij was mij eerder voor!

05-01-2010, 13:40

Citaat door Toeta-Froeta:
O wat leuk! Hoe gaat dat in zijn werk. Ik weet echt niet hoe ik me dat voor moet stellen!

ik had zelf een lerenspierwitte boekje gekocht.
daar zette ik alles wat ik nodig had.

dus voor elke onderwerp, hield ik 2 of 4 pagina's leeg.
zo vulde ik die pagina's met de de contactgegevens van de diensten.
wat mijn wensen zijn en wat ik allemaal nodig heb. ik plakte er ook van alles in, zoals de visite kaartjes, voorbeeld van de uitnoding etc. alles wat ik had dat met de bruiloft te maken had, plakte ik in mijn boekje. ik had m altijd bij me, en noteerde ook de afspraken die ik gemaakt had en wat ik ervan vond, dus een soort dagboekje, alleen met meer inhoud.

ook een to do lijst, dus wat mij allemaal nog te wachten staat, zodat ik het niet vergeet, ik ben een persoon met korte termijn geheugen, ik vergeet gewoon letterlijk alles. door mijn leuke boekje, ben ik helemaal niks vergeten.. haha deed ik dat maar ook met school!!

05-01-2010, 13:41
Maar je gaat de koekjes toch niet serveren als de bruid in de zaal zit? Zo is alle aandacht voor de bruid weg.

Ik vind het persoonlijk niet netjes, men wil foto's maken etc. En als er intussen koekjes worden geserveert dan loopt iedereen elkaar over de voeten en de aandacht voor de bruid is weg. Zonde

Ik zou de koekjes en thee serveren net voordat de bruid binnenkomt.

Pagina's : [1] 2