Bekijk volle/desktop versie : ##$$ Jij & je Buren $$##



Pagina's : [1] 2 3 4

05-01-2010, 12:12
[Hoe is het contact tussen jou en je buren? Je hebt namelijk van die mensen die bij elkaar de deur plat lopen en eieren van elkaar lenen en brood nog even en ze lenen elkaars echtgenoot.]

05-01-2010, 12:16


Wij zijn net verhuisd en ik woon nu alleen tussen de Nederlanders, hartstikke leuke buren. We maken altijd een praatje met ze, en ze zijn enorm behulpzaam en vriendelijk.

heb onlangs nog van alle buren een kerstkaartje gekregen!

05-01-2010, 12:17
Mn nederlandse bejaarde buurman kan ik alles bij lenen en hij bij mij, praten altijd gezellig met elkaar en soms maak ik een lekker kommetje soep voor hem


mn marokkaanse buurvrouw is sociaal maar haar man is zo iemand die liever geen contact wil en ik ben ook iemand die liever niet wil dat mensen dag en nacht aankloppen.
ben nog nooit bij hun binnen geweest , maar zij komt wel af en toe binnen en dat op eid of soms zo voor haar kinderen als ze bij mij zijn ofzo.. voor de rest leen ik nooit wat van hun of iets..


Ik heb altijd goed contact met mn buren, klinkt gek maar vooral de nederlandse buren. marokkanen zijn uiteindelijk meestal zo mashakil.

05-01-2010, 12:18
Kerstkaartje is nu al standaard bij mijn ouders sinds ´91 van de Hollandse buren. Van de Marokkanen krijg je altijd de nieuwste roddels

05-01-2010, 12:20


ik heb geen contact met de buren hier wonen alleen oudjes die je in de gaten houden net als bigbrother

05-01-2010, 12:20
ik woon in een flat met allemaal oude opa's en oma's

de ene oude buurman en buurvrouw zijn heel lief.. toen ik bevallen was kwamen ze meteen ff kijken en bos bloemen brengen..

de overige buren ken ik niet, en hoeft ik ook niet te kennen

05-01-2010, 12:20

Citaat door Galopea:
Kerstkaartje is nu al standaard bij mijn ouders sinds ´91 van de Hollandse buren. Van de Marokkanen krijg je altijd de nieuwste roddels



Woulah i la

05-01-2010, 12:21

Citaat door Galopea:
Kerstkaartje is nu al standaard bij mijn ouders sinds ´91 van de Hollandse buren. Van de Marokkanen krijg je altijd de nieuwste roddels

hahaha jaa idd. mijn ouders krijgen er ook jaarlijks een kaartje, meestal geeft ze er ook 1tje terug

de 1e keer dat ik en mn man het huis met de makelaar kwamen bezichtigen werd ik meteen gekuffeld door mn (toen nog buurvrouw to be) buurvrouw, vond dat echt superlief!

05-01-2010, 12:24
Ik stuur ook altijd kerstkaartje (jihadies kom maar op) mn man koopt altijd een kaartje voor de buurman, hij zegt altijd, we willen dat ze onze godsdienst respecteren nou dan moeten wij dat ook andersom doen.


Onze vorige buren hebben letterlijk gejankt toen we gingen verhuizen
(hollanders he)

05-01-2010, 12:25
Wij sturen ook altijd een kaartje terug

05-01-2010, 12:27

Citaat door Peacefull_Tamza:
Wij zijn net verhuisd en ik woon nu alleen tussen de Nederlanders, hartstikke leuke buren. We maken altijd een praatje met ze, en ze zijn enorm behulpzaam en vriendelijk.

heb onlangs nog van alle buren een kerstkaartje gekregen!



kerstkaartjes geven doen ze hier ook

05-01-2010, 12:27

Citaat door klaagmuur:
Ik stuur ook altijd kerstkaartje (jihadies kom maar op) mn man koopt altijd een kaartje voor de buurman, hij zegt altijd, we willen dat ze onze godsdienst respecteren nou dan moeten wij dat ook andersom doen.


Onze vorige buren hebben letterlijk gejankt toen we gingen verhuizen
(hollanders he)



ik zat er inderdaad ook al op te wachten

05-01-2010, 12:30



Citaat door -Bubbels-:
kerstkaartjes geven doen ze hier ook



weet je, zo hoort het ook, wie goed is voor een ander zal ook goed benaderd en behandeld worden. Die van mij geven mn planten in de voortuin ook altijd water enzo in de zomer, ik wist dat niet eens, gewoon uit hunzelf. En wij halen af en toe de containter voor de terug nadat de vuilnisman is geweest.

al met al het hoeft niet veel of groot te zijn als je maar respect voor je buren/naaste hebt. Ik woon hier goed en ben echt blij en gelukkig. Hoop dat jullie dat ook zijn

05-01-2010, 12:33

Citaat door Peacefull_Tamza:
weet je, zo hoort het ook, wie goed is voor een ander zal ook goed benaderd en behandeld worden. Die van mij geven mn planten in de voortuin ook altijd water enzo in de zomer, ik wist dat niet eens, gewoon uit hunzelf. En wij halen af en toe de containter voor de terug nadat de vuilnisman is geweest.

al met al het hoeft niet veel of groot te zijn als je maar respect voor je buren/naaste hebt. Ik woon hier goed en ben echt blij en gelukkig. Hoop dat jullie dat ook zijn



leuk

maak wel altijd praatje met de buurman, maar meer ook niet zo.. hou ook altijd rekening dat ik geen overlast maak voor de buren..

maar gelukkig heeft zo ver ik weet niemand hier problemen met elkaar

05-01-2010, 12:35

Citaat door Peacefull_Tamza:
ik zat er inderdaad ook al op te wachten






Pagina's : [1] 2 3 4