Bekijk volle/desktop versie : Fitness schema!!!!



05-01-2010, 10:34
Hallo, wat vinden jullie van deze schema? Is dit goed voor massatraining?

Maandag: Biceps – borst – buik

Dinsdag: Voetbaltrainen

Woensdag: Benen – triceps – rug – buik

Donderdag: Voetbaltrainen

Vrijdag: Biceps – borst - buik

Zaterdag rust

Zondag voetbalwedstrijd


Ik heb voor deze schema gekozen omdat ik extra aandacht wil besteden aan me biceps en borst/buik.

Ik doe sets van 3, 12-10-8 herhalingen.

Iemand tips, adviezen?

Groet Mo

05-01-2010, 13:56


Je moet je triceps vaker trainen, dan groeien je biceps automatisch sneller.

05-01-2010, 13:57
Dat ik dan me triceps extra bij de maandag train?

05-01-2010, 13:58
Trainen is ook rusten!!

05-01-2010, 14:06



Citaat door House_Mocro:
Dat ik dan me triceps extra bij de maandag train?



Yepz. Maar niet te hard trainen anders heeft 't geen effect.

05-01-2010, 15:14

Citaat door Trissintie:
Trainen is ook rusten!!



Dat weet ik, voetbaltrainingen noem ik ook rust want daar doen we geen krachttrainingen.

05-01-2010, 15:15
Wat vinden jullie van deze schema, goed????

05-01-2010, 15:27
nee man veel te chaotisch die combi's die je maakt en je traint te veel. hoe kan je op de woensdag de twee grote spiergroepen pakken benen en rug plus nog 3ad wat andere spieren pfff. train minder met de juist combi's grote spier kleine spier combi's kunje overal vinden op internet plus rusten vriend anders herstellen je spieren toch niet en heeft het geen effect voor groei en kracht

05-01-2010, 15:41

Citaat door antipro:
nee man veel te chaotisch die combi's die je maakt en je traint te veel. hoe kan je op de woensdag de twee grote spiergroepen pakken benen en rug plus nog 3ad wat andere spieren pfff. train minder met de juist combi's grote spier kleine spier combi's kunje overal vinden op internet plus rusten vriend anders herstellen je spieren toch niet en heeft het geen effect voor groei en kracht



Dat weet ik maar ik wil juist me biceps en borst trainen. Kan jij een voorbeeldschema maken dan? Het is toch beter om je biceps en borst dan 2x per week te trainen?

05-01-2010, 16:02

Citaat door House_Mocro:
Dat weet ik maar ik wil juist me biceps en borst trainen. Kan jij een voorbeeldschema maken dan? Het is toch beter om je biceps en borst dan 2x per week te trainen?


dat zit tussen je oren dat van borst enzoo iedereen traint graag borst en rug is minst belangerijk voor ze maar niets in minder waar je moet ze allemaal trainen wil je er goed uit zien. nogmaals kijk internet asahbi schema voor kracht en groei en hou je daar aan..



anders kom naar denhaag mag je mee trainen

05-01-2010, 17:07
schouders mag je er gerust insteken

06-01-2010, 13:35
Is dit een betere schema dan voor mij???

Maandag: Biceps – borst – buik

Dinsdag: Voetbaltrainen

Woensdag: Benen – schouders – buik

Donderdag: Voetbaltrainen

Vrijdag: Rug (ook een beetje biceps train je erbij) - triceps - buik

Zaterdag rust

Zondag voetbalwedstrijd
Dit lijkt me een betere schema om me spiermassa te vergroten, toch????

Hoor graag van jullie.

07-01-2010, 00:39


kom maar naar mij toe,ik train je wel...HAHAHAHHA

07-01-2010, 10:52
buik niet met rug doen is niet gezond, dit is mijn schema om de 3 a 2 weken, maandag borst met biceps, dinsdag rust, woensdag rug met triceps, donderdag rust, vrijdag schouders met benen, en een oefening buik, je buik span je de hele tijd aan, dus ik focus mij wat minder erop, en dan zaterdag rust en zondag trainen, vervolgens na 2 weken dit tempo gehouden pak ik maandag borst met triceps. di vrij, woensdag rug met biceps, do vrij, vrijdag benen met schouders en dan weer zondag rennen, je spieren hebben een mechanisme die je patroon herkennen, dus verander je oefingen constant en je schema, anders krijg je spieren die op een bepaalde zwakke manier groeien

07-01-2010, 19:50

Citaat door samil:
buik niet met rug doen is niet gezond, dit is mijn schema om de 3 a 2 weken, maandag borst met biceps, dinsdag rust, woensdag rug met triceps, donderdag rust, vrijdag schouders met benen, en een oefening buik, je buik span je de hele tijd aan, dus ik focus mij wat minder erop, en dan zaterdag rust en zondag trainen, vervolgens na 2 weken dit tempo gehouden pak ik maandag borst met triceps. di vrij, woensdag rug met biceps, do vrij, vrijdag benen met schouders en dan weer zondag rennen, je spieren hebben een mechanisme die je patroon herkennen, dus verander je oefingen constant en je schema, anders krijg je spieren die op een bepaalde zwakke manier groeien



Dankjewel voor je antwoord man