Bekijk volle/desktop versie : Ooooooh my god ze zijn begonnen met zoenen



Pagina's : [1] 2 3 4

04-01-2010, 07:56
Bij mij is het weer elk jaar een uitdaging. Tot nu toe nog geen enkel keer gezoend door een man. I love mijn werkgever nu.

04-01-2010, 07:58


ja ze zijn hier ook begonnen.. van mij weten ze dat ik geen mannelijke collega`s zoen, dus gewoon een gestrekte hand

04-01-2010, 08:00

Citaat door 7alawa:
ja ze zijn hier ook begonnen.. van mij weten ze dat ik geen mannelijke collega`s zoen, dus gewoon een gestrekte hand


Gelukkig.
Heb je dat hun gewoon verteld?

Ik heb te maken met een openruimte waar zelfs collega's van andere afdeling elkaar komen groeten. Ook veel nieuwe rikken en toch goed dat ze begrijpen dat een vrouw met een diverse achtergrond het liefst niet wordt gegroet. Ik heb het gevoel dat ze het aanvoelen. Dat kan twee dingen betekenen:


1. Ze hebben wat begrepen van mijn normen
2................... Ik kijk ze zooo vies (wat ik niet hoop) dat ze me niet eens willen zoenen.

04-01-2010, 08:02
ohw hier zoen ze niet
althans nog geen zoen.

04-01-2010, 08:03



Citaat door mama_lief:
ohw hier zoen ze niet
althans nog geen zoen.


Wacht maar tot het bijna 8.30 is.

Dan moet jij ze van je afslaan.

04-01-2010, 08:06
het enige van wie ik wel graag eentje zou willen is wa7de moooooooie gozer

04-01-2010, 08:07

Citaat door mama_lief:
het enige van wie ik wel graag eentje zou willen is wa7de moooooooie gozer



Heb je die dan daar? Dat is een hele andere wereld. Ik ben hier de jonkie en de rest gaat hard richting pensioen.

Ik zou niet eens wachten als ik jou was, maar meteen erop af als hij binnenkomt.







04-01-2010, 08:08
Ik ben snel en stilletjes mijn kantoor ingedoken. Heb absoluut geen behoefte aan nieuwjaarswensen. Straks nieuwjaarsborrel. Maar zeiken over bezuinigen blablabla maar ondertussen wel de luxste (is dit een bestaand woord :hihi feestjes en borrels en etentjes geven.

04-01-2010, 08:09

Citaat door maryampje:
Ik ben snel en stilletjes mijn kantoor ingedoken. Heb absoluut geen behoefte aan nieuwjaarswensen. Straks nieuwjaarsborrel. Maar zeiken over bezuinigen blablabla maar ondertussen wel de luxste (is dit een bestaand woord :hihi feestjes en borrels en etentjes geven.




Citaat door 1_Berkania_1:
Heb je die dan daar? Dat is een hele andere wereld. Ik ben hier de jonkie en de rest gaat hard richting pensioen.

Ik zou niet eens wachten als ik jou was, maar meteen erop af als hij binnenkomt.








jes 1tje geen marokkaan maar dat is juist veel beter..
wajoow als hij zo komt he

04-01-2010, 08:10

Citaat door maryampje:
Ik ben snel en stilletjes mijn kantoor ingedoken. Heb absoluut geen behoefte aan nieuwjaarswensen. Straks nieuwjaarsborrel. Maar zeiken over bezuinigen blablabla maar ondertussen wel de luxste (is dit een bestaand woord :hihi feestjes en borrels en etentjes geven.


Laat me raden...........je werkt bij de overheid of niet?

04-01-2010, 08:13

Citaat door mama_lief:




jes 1tje geen marokkaan maar dat is juist veel beter..
wajoow als hij zo komt he



Als hij binnenkomt moet je op zijn Marokkaans zoenen:


Goedemorgan Jan-Willem: Gelukkig nieuwjaar Voor jou en jouw dierbaren Moge het een gezegend jaar zijn voor jou en al onze collegas Moge we in voorspoed leven Moge wij een gezond nieuwjaar kennen Moge we een close jaar tegemoet treden .......

04-01-2010, 08:13

Citaat door 1_Berkania_1:
Laat me raden...........je werkt bij de overheid of niet?



Juist

04-01-2010, 08:14



Citaat door 1_Berkania_1:
Als hij binnenkomt moet je op zijn Marokkaans zoenen:


Goedemorgan Jan-Willem: Gelukkig nieuwjaar Voor jou en jouw dierbaren Moge het een gezegend jaar zijn voor jou en al onze collegas Moge we in voorspoed leven Moge wij een gezond nieuwjaar kennen Moge we een close tegemoet treden .......



jan willem

04-01-2010, 08:14

Citaat door mama_lief:








Is het nou een bestaand woord of nie

04-01-2010, 08:14

Citaat door 1_Berkania_1:
Als hij binnenkomt moet je op zijn Marokkaans zoenen:


Goedemorgan Jan-Willem: Gelukkig nieuwjaar Voor jou en jouw dierbaren Moge het een gezegend jaar zijn voor jou en al onze collegas Moge we in voorspoed leven Moge wij een gezond nieuwjaar kennen Moge we een close tegemoet treden .......



Ranziggggg

Pagina's : [1] 2 3 4