Bekijk volle/desktop versie : neergeknald...



Pagina's : [1] 2 3 4

27-11-2002, 14:20
ahlan

gistere is een marokkaanse jongeman (27jaar) doodgeschoten door een belgische bejaarde man (66jaar)

het tragedie vond omstreeks 17u plaats in de schapenstraat te borgerhout...

de burgemeester en al de aanhangende shit zegt da het ni gaat om een racistische slag... ze zeggen da hij ze3ma psychisch ni in orde is...

wa vinden jullie er van? kbedoel, mocht een belg doodgeknald zijn door een marokkaan weet ik zeker da die marokkaan er ni zo makkelijk van af zal komen 'da hij psychisch ni in orde is'... wa vinden jullie da er gedaan moet worden in zulke omstandigheden? vinden jullie het verantwoord da ze alles kort en klein hebben geslagen? en hoe staan jullie tegenover 'abujajah'?

het enigste da ik momenteel kan zeggen is: ina lillahie wa ina lilahie radjioen...

bisous xxx

27-11-2002, 14:29



Citaat:
Origineel gepost door independent
ja joh echt errug, gewoon puur racisme die ouwe belg moeten ze de rest van zijn leventje opsluiten....en nee ik vind dat geen reden om alles kort en klein te slaan want, zo betrek je ook mensen erbij die er niks mee te maken hadden xx
hoe weet jij nou of het om racisme gaat of over een gestoorde psycho

27-11-2002, 14:38

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
hoe weet jij nou of het om racisme gaat of over een gestoorde psycho
waarom knal je iemand neer? er moet toch een bepaalde reden zijn, toch?

kbedoel, als die man echt psycho is, dan zou hij toch al lang opgenomen zijn?
kvind da dit meestal gewoon wordt gezegd omda ze de echte reden nog ni weten...

bisous

27-11-2002, 15:27

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
waarom knal je iemand neer? er moet toch een bepaalde reden zijn, toch?

kbedoel, als die man echt psycho is, dan zou hij toch al lang opgenomen zijn?
kvind da dit meestal gewoon wordt gezegd omda ze de echte reden nog ni weten...

bisous
ja maar zolang zijn reden niet bekend is vind ik dat wij geen uitspraken daarover mogen doen
zo komt er alleen maar nog meer haar in de wereld

27-11-2002, 19:21



Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
ja maar zolang zijn reden niet bekend is vind ik dat wij geen uitspraken daarover mogen doen
zo komt er alleen maar nog meer haar in de wereld
je zult wel gelijk hebben maar ff logisch redeneren:

in een flat wonen tientallen mensen, maar je schiet je marokkaanse buur neer....

je bent zogezegd psycho, waarom is hij int bezit van een wapen...

het is misschien gn rasictische persoon, maar kom, je gaat ni zomaar iemand neerknallen...

deze jonge is bekend als een zachtaardige persoon, iemand die een vlieg zelfs ni kwaad doet, hij is altijd met zichzelf bezig, hij is een verdraagzaam persoon maar toch wordt hij neergeknald door zijn belgische buurman, kom aan dan ga je toch wel anders beginnen te denken dan het gaat om een een psycho mens die zogezegd ni bij zijn zinnen is...

ik stel je nogmaals de vraag: stel het was een marokkaan die een belg heeft neergeknald, wedden da die marokkaan levenslang krijgt, ook al is het een psycho... denk hier maar nog eens over...

het tragisch voorval heeft zich voorgedaan, men krijgt de persoon ni terug, maar hieruit mag men wel het een en ander uit concluderen... er wordt wel gezegd da wij marokkanen ni verdraagzaam zijn, maar het is visa versa...

bisous xxx

27-11-2002, 19:29
DIE SOORT MAKEN ONS NIE VERDRAAGZAAM

27-11-2002, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
ahlan

gistere is een marokkaanse jongeman (27jaar) doodgeschoten door een belgische bejaarde man (66jaar)

het tragedie vond omstreeks 17u plaats in de schapenstraat te borgerhout...

de burgemeester en al de aanhangende shit zegt da het ni gaat om een racistische slag... ze zeggen da hij ze3ma psychisch ni in orde is...

wa vinden jullie er van? kbedoel, mocht een belg doodgeknald zijn door een marokkaan weet ik zeker da die marokkaan er ni zo makkelijk van af zal komen 'da hij psychisch ni in orde is'... wa vinden jullie da er gedaan moet worden in zulke omstandigheden? vinden jullie het verantwoord da ze alles kort en klein hebben geslagen? en hoe staan jullie tegenover 'abujajah'?

het enigste da ik momenteel kan zeggen is: ina lillahie wa ina lilahie radjioen...

bisous xxx
ja heel erg, ik heb het geoord gisteren van een bekende, en die schijnt die jongen te kennen, vreselijk gewooon!

27-11-2002, 19:32
was er niet een tijdje terug een belgische gek die een hele marokaanse familie had afgeslacht!!!!

27-11-2002, 19:38
Ik heb het ook gehoord!!!!Echt erg....IK wens de familie veel sbar,zeker nu in de Ramadan!!!Wollah ik heb veel medelijden met hen....

Die jongeren dat op die manier hebben gereageerd,hebben eigenlijk wel gelijk!!Wij willen ons ook eens laten horen en we willen ook dat er naar ons geluisterd wordt!!!!!!

En AbouJahjah is voor mij ook een held!!(sorry voor diegenen dat dit onzin vinden maar hij heeft gelijk met zijn uitspraken!!!)

By the way;kennen jullie hem? van de AEL.......

27-11-2002, 20:13
voortaan haat ik alle belgen woelah ik heb genoeg geduld gehad met hen ze deugen allemaal nie

27-11-2002, 20:27
Voor de belgen die naar VTM zien..kijk vanavond om kwart na tien naar die zender...bij telefacts gaat het over die rellen enzo...


Ina Lillahie Wa Ina Lilahie Radjioen.

Veel sterkte en sbar aan de familie... helaas dat dit nog zou kunne gebeuren..

27-11-2002, 20:32

Citaat:
Origineel gepost door mihan
was er niet een tijdje terug een belgische gek die een hele marokaanse familie had afgeslacht!!!!
das in brussel gebeurd ja...

nog zo'n tragisch ongeval...

bisous

27-11-2002, 20:37



Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
das in brussel gebeurd ja...

nog zo'n tragisch ongeval...

bisous
en was dat niet dat die schutter ook psychisch gestoord werd bevonden??!!!!

27-11-2002, 20:38

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Ik heb het ook gehoord!!!!Echt erg....IK wens de familie veel sbar,zeker nu in de Ramadan!!!Wollah ik heb veel medelijden met hen....

Die jongeren dat op die manier hebben gereageerd,hebben eigenlijk wel gelijk!!Wij willen ons ook eens laten horen en we willen ook dat er naar ons geluisterd wordt!!!!!!

En AbouJahjah is voor mij ook een held!!(sorry voor diegenen dat dit onzin vinden maar hij heeft gelijk met zijn uitspraken!!!)

By the way;kennen jullie hem? van de AEL.......
yep het enigste da we kunnen doen is de familie sbar toewensen... hoe tragisch dit voorval ook is,we moeten doorbijten...

da de jongere massaal de straat zijn opgetrokken is te begrijpen, maar kvind da men dit op een andere manier moest gedaan hebben... de familie van de vermoorde jongeman (allahie rahmoe) willen dit tragisch voorval op een stille manier verwerken, en dan komen deze jongere er min of meer van de situatie gebruik maken en ons in een nog slechter licht te verschijn laten komen... ik sta ook aan hun kant, mij ni verkeerd begrijpen hé, maar ik vind da men meer moet denken aan de wensen van de naasten, men kan een stille betoging organiseren maar ja, tis nu gebeurd en tis nog steeds bezig...

en ivm aboujahjah, waarom is hij een held? wa heeft hij gedaan? ik bedoel, voor mij heeft hij dezelfde opvattingen als een vlaams blokker... ikke eerst en de rest kan stikken... sorry hoor, maar aan hem is er nix speciaals aan... en btw, hij is tegen de emancipatie van de vrouw ...

bisous

27-11-2002, 20:44

Citaat:
Origineel gepost door mocro4life16
Ten eerste; Ina Lillahie Wa Ina Lilahie Radjioen.

Ten tweede, wens ik de ouders,familie, vrienden en alle mensen die hem gekend hebben, heel veel sterkte in deze tijd, ik weet dat het moeilijk is maar ff doorzetten.

Ten derde; wens ik de jongeren die daar ''protesteren'' veel succes toe, ik vindt het TERECHT dat ze daar protesteren, die rellen vindt ik ook goed, het gaat mij niet meer om die slechte naam die we krijgen die hebben we toch, het gaat mij erom dat ze naar ons gaan luisteren!!Wallah ik zou helemaal flippen als ik daar was, en dat ik van de burgemeester van antwerpen te horen krijg dat het om een psycho ging!!! zo what??, hij heeft een moord gepleegd, en moet vervolgd worden. maar zoals het in nederland eraan toe gaat, zijn ook die racisten in belgie wakker. dit moeten we bestrijden!!! Waarom denk je dat ze de AEL willen verbieden, omdat ze met de waarheid komen, en dan zegt die burgemeetser van antwerpen dat de AEL voor die relletjes heeft gezord, als ik op dat moment daar stond, schoot ik die burgemeester en die oude psycho dood, een enkeltje naar de hel!!!
dus omda we al een slechte naam hebben, moeten we het nog erger maken?? sorry hoor, maar hiermee ben ik het ni mee eens... ik zou, zeker nu met dit soort tragische voorval, het beste in ons naar boven laten komen, het verwerken op een stille manier... dat moet ook kunnen... het is moeilijk, ik weet het, ik heb ook mn beste vriend verloren door een ongval, dus ik weet heeeeeeel erg goed waarover ik spreek, maar kom aan, de familie vraagt uitdrukkelijk om geen misbruik te maken van de situatie, maar dit wordt toch gedaan, waarom? zijn naasten willen dit op een rustige en vreedzame manier verwerken, gun hun dit of wordt dit hun ook al ni meer gegund?

ivm ael, sommige opvattingen van het ael trekken op nix... met de nadruk op sommige... maar langs de andere zijde geef ik je wel gelijk, dankzij het ael zijn er bepaalde zaken naar boven gekomen, die het bestuur in de dofpot probeerde te doen... alhamdoellillah.... maar aboujajah's woorden, zijn soms ook maar loze woorden...

bisous

Pagina's : [1] 2 3 4