Bekijk volle/desktop versie : weer luchtaanvallen op gaza



02-01-2010, 19:18

Citaat door kingmaroc:
Israeli warplanes and tanks have carried out attacks across the Gaza Strip, damaging residential areas and leaving four Palestinians wounded.

The airstrikes which targeted residential areas in northern and central Gaza Strip, caused panic among children in the region, a Press TV correspondent reported on Friday.

Witnesses said Israeli F16 fighters fired two missiles and Israeli tanks fired two shells that landed at empty areas east and northeast of Gaza City, DPA reported.

Local ambulances took the wounded from eastern Gaza to hospital for medical treatment, according to medical sources.

An Israeli army spokesman confirmed the attacks, but gave no further details, AFP reported.

Following the airstrikes, Israeli warplanes were still hovering about the strip, a Press TV correspondent reported.

The attacks were reminiscent of Israel's three-week-long onslaught on the Gaza Strip, which was launched in late December 2008 and continued into the New Year.

More than 1,400 Palestinians were killed during the 2008-2009 Israeli land, sea and air offensive in the Gaza Strip which also devastated a large part of the infrastructure, inflicting about USD 2 billion in damage on the Gazan economy. http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=115141&sectionid=351020202
.

02-01-2010, 19:21


Tja
Af en toe moet hamas een lesje geleerd worden.

02-01-2010, 19:35

Citaat door HorseMen:
Tja
Af en toe moet hamas een lesje geleerd worden.


InshAllah zullen de zionisten allemaal getroffen worden door een ongeneeslijke ziekte ..

02-01-2010, 19:38

Citaat door El_soukayna:
InshAllah zullen de zionisten allemaal getroffen worden door een ongeneeslijke ziekte ..


haatkop

02-01-2010, 19:40



Citaat door El_soukayna:
InshAllah zullen de zionisten allemaal getroffen worden door een ongeneeslijke ziekte ..


In het kader van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt...', neem ik aan dat jij van harte bereid bent er zelf ook aan te lijden?

02-01-2010, 19:41
Terecht, Hamas is weer bezig met het uitdagen van het IDF, dat is nu alweer een paark keer in het nieuws geweest de laatste weken.

Zoals horse men al zei, ze moeten af en toe weer even bij de les gebracht worden.

02-01-2010, 19:44

Citaat door HorseMen:
haatkop



verderfzaaier

02-01-2010, 19:46

Citaat door G2687:
In het kader van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt...', neem ik aan dat jij van harte bereid bent er zelf ook aan te lijden?



Nee, dank u.

Ik ben een moslima , dit wens ik alleen voor de verderfzaaiers hier op aarde. De zionisten en hun aanhangers

Gegroet