Bekijk volle/desktop versie : fatima&karim gelukkig totdat .............



02-01-2010, 18:33
het was donker en ging naar de balkon en keek naar de sterren. het was zo mooi maar het deed me terug denken naar me verleden.

hoi mijn naam is fatima ben 18 jaar oud en woon in utrecht.
ik werd wakker door ze zonlicht in me ogen was vergeten de gordijn gister dicht te doen:P. maar ik hoorde me moeder me naar roepen. ik ging naar beneden en me haren alle kanten op. liep naar me moeder in keuken
ma: salam wa3alaikom.
ik: wa3alaikom, wat is er mama .
ma: we hebben vandaag veel bezoek dus kan je me helpen.
ik: ja is goed maar ik ga eerst douchen en ontbijten.
ma: ja is goed schat
ging naar me kamer en pakte een handdoek en me badjas en liep richting de badkamer toen kwam me broer ineens voor me staan me broer heet mo en is 20 jaar oud en gedraagt zich soms als een klein kind. hij wou me irriteren dus hij ging heel snel naaar de badkamer lopen maar het was al bezet door me vader dus we moesten allebij w8ten toen me vader na een kwatier uitkwam ging ik snel de badkamer in en deed de deur op slot en hoorde ik mo schreeuwen
mo: DOE NU DE DEUR OPEN!!!
ik: HEB JIJ EFFE LEKKER PECH DE VOLGENDE KEER MAAR BETER OP LETTEN HE
en deed de kraan open en nam een heerlijk lekker douch. kwam eruit en liep naar me kamer en trok een jogging broek aan en een t-shirt en liep naar beneden om te gaan ontbijten broodje kaas met me moeder lekkere thee. ik was klaar en liep naar me moeder.
ik: wat moet ik beginnen
ma:ga jij maar naar de woonkamer boven en ik die van beneden.
ik: ja is goed
ik liep naar boven en begon de woonkamer op te ruimen ik was klaar en toevallig hoorde ik me moeder me roepen. ik ging naar benenden en ging naar me moeder.
ma:wil je boodschappen doen voor me.
ik: ja is goed
ma: hier is boodschappelijst en vraag aan ikram of ze mee wilt en ze kan logeren als ze wilt
ik: okeej is goed
liep naar kamer en pakte me mobiel en belde ikram op en vroeg of ze mee wilt naar de appie heijn en dat ze bij me gaat logeren.
ikram: hallo
ik: heey skattie van me
ikram: heey liefie lang neit meer gesproken
ik: ja klopt maar sgatje wil je met me mee naar de appieheijn en bij me logeren
ikram: ja is goed maar effe aan me moeder vragen of ik mag
ik: okeej is goed
-
ikram: ja ik mag kom je me ophalen
ik: ja is goed
en hing op

liep naar me moeder en kreeg geld en liep naar boven om kleren aan te doen. ging me kamer in en pakte me trekte me pantalon broek en een leuk jurkje over me kont heen deed me hoofddoek naar voren en liep naar beneden en trekte balarinaas aan deed me jas aan en liep richting ikram klopte aan en en zag dat ze al alles aan had gaf haar vier kusjes en een dikkeknuffel en liep weer richting de appie heijn en we praten over dit en dat we hadden elkaan week neit gezien. opeens kwam ik tegen iemand aan .
ik: kun je niet uit..
ik was zo geschrokken en hij keek me aan met zijn mooie ogen en mooie glimlachen gwn alles het was karim
karim: sorry ik zag je niet
ik: neej maakt niks uit hoor
karim: maar ik meot gaan doei


volgende keer meer maar ik ga neti verder zonder reacties

02-01-2010, 20:45


ja nog eentjje verder,,

02-01-2010, 21:19
ik ken karim al heel lang ik en zijn zusje zijn beste vriendinnen van elkaar en ik vond hem al leuk sinds toen ik hem voor het eerst zag hij groete me maar er kwam geen woorden uit me mond en hij is een goeie vriend van me broer.
opeens hoorde ik ikram heel hard overdreven lachen
ikram: hahahahahahhah je moest hahahahahahahha eens hahahahaha je gezicht hahahaha zien hahahahahhhaha
ik keek haar zeh3ma sirieus aan.
we hadden alles gehaalt wat we nodig hadden en wat extratje en liep richting mij huis en deed de deur open en ik en ikram zagen al dat familie er al waren

de rest komt nog

02-01-2010, 21:33
lange vervolgjes plaatse!

02-01-2010, 21:45


a3oedobillah ! dit meen je niet. Een verhaal zonder interpuncties en hoofdletters. Dit noem je geen verhaal

02-01-2010, 22:02
ik liep richting me moeder en gaf haar een kus en aan me tants vier kusjes en ikram deed hetzelfde en we gingen naar beneden naar de keuken we zaten daat te praten over dit en dat maar het meeste over karim.
en ik hoorde me broer binnen komen met een jongen en zijn stem herkende ik ergens van bleek dat het karim was ik was zo geschromkken dat ik hem niet eens kon aankijken .
en ikram moest natuurlijk hard gaan lachen en ik en karim en mo keken haar raar aan. toen ze dat had gemerkt ging ze blozen.
normaal ik en ikram praten over jongen en karim maar toen kwam me broer met karim de keuken binnen en ze wouden ook niet weg gaan want me broer wou neit met me neef gaan praten ze hadden zh3ma ruzie met elkaar.dus ik begon over de verjaardig van ikram ze was bijna jarig
ik: heey sgatje wat ga je doen op je verjaardig
ikram: ikweet neit ik was het eigenlijk vergeten
ik: hahah je kan naar scheveningen gaan wat drinken met meiden of barbeceuen
ikram: ja kan
karim: wnr ben je jarig
ikram: 20juni
karim: oh dan heb ik tijd ik kan mee helpen als je wilt
ik/ikram: ja is goed hulp is altijd welcome
broer: ja dan ga ik ook mee helpen dan heb ik niks te doen
karim:aaah meskina mo heeft niks te doen zonder mij
ik/ikram: hwahwahwahhahahahahaha
ik: hahaha mesina
mo: neej helemaal niet ik heb genoeg vrienden maar ik d8 effe wrm zal ik niet effe helpen
karim: hahahah smoesje
ik: hahahahaha
ikram: je mag heus wel helpen hoor

ondertussen hebben de vrouwen en de mannen al gegeten en gingen weg.
ik mo ikram gingen karim naar huis brengen aan gekomen bij zijn thuis wou hij uit stappen en zei fatima kan je naar buiten komen ik wil effe met je praten.
ik ging naar buiten ik lopp richting karim en hart bonkte in me keel
karim: ik moet je wat vertellen\
iik: javertel
karim: ik vond je al leuk toen ik je voor het eerste keer zag en ik d8 dat je neit wederzijdes was en ik d8 dat het beter zou zijn om andere meisjes te leren kennen want ik wou geen problemen met je broer maar het hielp niet
dus ik wil nu weten of het wederzijdes is.
ik was in shock toen ik dat hoorde.
ik: ja het is wederzijdes ik vond je ook leuk toen ik je vor het eerst zag
karim: dus fatima wil je me meisje zijn??????



vervolg komt inshallah morgen ik hoor het wel als ik verder moet

02-01-2010, 22:18

Citaat door Miiina.:
a3oedobillah ! dit meen je niet. Een verhaal zonder interpuncties en hoofdletters. Dit noem je geen verhaal


iedereen kan zijn fouten maken en niet doen alsof jij zo perfect bent

03-01-2010, 19:24

Citaat door hassnaaa:
iedereen kan zijn fouten maken en niet doen alsof jij zo perfect bent

Maar jouw fouten, dat kan je geen fouten meer noemen

03-01-2010, 19:32
het is maar een VERHAAL
en geen BOEK

03-01-2010, 20:10
schrijjjjffff eeeen vervolfg nu je online bent
lease:

03-01-2010, 20:29
Karim: dus fatima wil je me meisje zijn ????
Ik: ja graag karim .
Karim: wil graag je een kus geven maar je broer kan ons zien.
Ik: hahaha we spreken elkaar nog.
Ik: maar als me broer vraagt waar ging dat over dan zeg ik over je zusje.
Karim: ja is goed slaaplekker schatje
Ik: jij ook lieverd
-
En liep naar de auto ging instappen. Me broer vroeg gelijk waar ging dat over.
En ik zei hij vroeg wat over zijn zusje. Een stemmetje in me hoofd zei steeds.
I told you so,
Thuis aangekomen gingen ik en ikram naar me kamer
Ikram: ik ken je langer dan genoeg dus vertel op wat karim zei.
Ik: nou het begint zo, ik vertelde haar het verhaal van a tot z
Ikram: aaaaah wat leuk voor jullie twee.
Ik wou even online gaan en ik ging maar slapen.
Later werd ik wakker door haar want ze zat te giegelen.
Ze zat met iemand aan het praten op msn.
Ik: met wie praat je op msn?
Ikram: oh heb ik je wakker gemaakt
Ik: ja maar met wie?
Ikram: met een jongen die ik heel lang leuk vind.
Ik deed alsof ik sliep maar ik keek naar de foto op de display.
Het was me broer mo. Ik kon het niet geloven. Maar ik deed alsof ik wakker werd.
Ik: eey ik ga naar de keuken wil je wat drinken.
Ikram: ja graag wat fris
Ik: is goed komt eraan.
En liep naar beneden en zag mo op pc hij had eigenlijk ook een laptop op ze kamer maar is kapot. Ik zag hem op msn en hij praat ook met ikram en ik zag dat hij al zijn beste vrienden negeerde om met ikram te praten het was zo lief en gaf een kusje op ze wang. Hij schrok zich ter pletter. Als je ze gezicht zag je ging plat maar ik houde me in. En vroeg of hij wat wou drinken hij wou ook wat fris. Ik liep naar de keuken en pakte drie blikjes cola en een zak chips. Gaf mo zijn cola en liep weer naar boven naar me kamer en deed de licht aan en zei tegen haar dat we moesten praten.
Ikram: wat is er zei ze schrokken.
Ik: ik weet dat je mo leuk vind.
Ikram: hoe hoe weet je dat.
Ik: ik heb op de display van jullie gesprekje gekeken.
Ikram: oh okeej
Ik: wrm heb je me het niet eerder vertelt.
Ikram: ik wist niet hoe jij je zal reageren
Ik: hoe ik me zou reageren zei ik boos
Ik: schat ik wil de beste voor jou en als mo leuk vind dan ben ik blij voor je en dan moet je je kans grijpen.
Ikram: okeej schatje van me sorry love you.
Ik: geef niet love you 2 by the way ik zag dat mo iedereen negeerd om alleen met jou te praten.
Ikram: neejoh fatima ik vond hem egt leuk niet normaal meer
Ik: weetje wat ik ga een goed woordje voor je doen.
Ikram: dank je wel schatje

03-01-2010, 20:30

Citaat door habibti-ana:
schrijjjjffff eeeen vervolfg nu je online bent
lease:

dit is special voor jou schat

03-01-2010, 20:47


oepaa meidd nieuwe fannetje

04-01-2010, 13:46
ik: weet je wat ik ga een goed woordje voor je doen.
ikram: dank je wel schatje.
ik: geen dank lieverd.
ikram: eey maar wat gaan we doen morgen.
ik: vraag aan mo op msn dat jij ik en mo en karim wat leuks gaan doen.
ikram: ja is goed w8.
ik: okeej
ikram kijkt me aan met een grijns en ze zei dat we dat gaan doen en dat mo morgen karim gaat bellen of hij kan.We sliepen pas om 3uur. Ik droomde over karim terwijl nog nooit over een jongen had gedroomt.Ik zag dat ik en karim een bruiloft hadden en ik was zo blij en karim was ook heel blij en dat de mooiste jurken droeg ik was zo blij maar het bleef de raarste droom.ik wou egt dat dat egt was gebeurt. Het was al ochtend en ik wou egt niet opstaan.bleef effe op me bed liggen. en hoorde ikram me roepen en ik stond met tegen zin op. Ik liep naar de badkamer en nam een warme bad.Liep naar beneden om te gaan ontbijten en zag dat ikram en mo buiten zaten. Vroeg aan me moeder of hun twee al hadden gegeten en ze antwoorden neej dus ik pakt een twee kopies thee en 5 pannekoeken en liep naar de tuin en had hun gegeven en liep weer terug naar binnen net dat ik de deur wou open doen. Werd ik geroepen door ikram ik draaide me om en keek hun aan.
Ikram: ik moet effe met je praten.
Mo: ik laat jullie effe alleen.
Ik: wat is er schatje.
Ikram: ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Ik: nou vertel me maar eest wat de slechte nieuws was.
Ikram: okeej je gaat nu egt boos worden.
Ik: nou vertel.
Ikram: ik wou het gister tegen je zeggen maar het kwam niet uit me mond, ik heb met mo drie maanden lang. Ik werd zo boos dat ik niks zei en gwn weg liep en ik zag mo naar me kijken maar ik gunde hem geen blik. Ik liep rechtstreeks naar me kamer en ging liggen op me bed. Ik deed me ipod aan en luister naar de liedje van nejo en rihanna. Ik hoorde geklop op de deur maar ik had geen zin om te praten zag dat mo binnen kwam en naast me ging zitten.
Mo: ik heb alles gehoord van ikram wrm ben je zo boos op haar.
Ik: wrm ik zo boos ben wrm WRM IK ZO BOOS BEN.
Ik: ZIJ IS DE GENE DIE IK AL HEEL LANG KEEK WE VERTELDE ELKAAR ALLES OP WIE IK VERLIEFT WAS OF EN DAT IK MET KARIM HEBT MAAR OVER JOU EN HAAR KRIJG IK NIKS TE HOREN LEKKER IS DAT ZEG.
Mo: WAAAAT JIJ EN KARIM.
Ik: mo ik wil er nu niet over praten. En mo leip boor de kamer uit ik liep naar beneden zat tv te kijken en ik zag dat mo en ikram weg wouden gaan. Ik dacht in me zelfs ben ik niet een beetje te hard voor haar.
Ik: IKRAAAAAM SORRY SCHATJE IK HAD ZO HARD MOETEN ZIJN OP JOU IS JOU LEVEN IK HOU VAN JOU HET SPIJT ME. Ze kwam naar me toe gerent en knuffelde mij dood en ze zei het spijt mij schatje ik had het niet geheim moeten houden. En toen kwam mo binnen.
Mo: heb jij nog geen kleren aan.
Ik: waarvoor moet ik kleren aan hebben als ik tog nergens ga.
Mo: hoe bedoel je we hadden afgesproken dat jij ik en ikram en karim wat leuk gaan doen.
Ik: ja maar ik d8 van dat ik met karim heb dat ik niet meer mocht.
Mo: ikram schatje kan je ons even alleen laten.
Ikram: ja is goed schat.
Mo:luister zusie lief als karim je gelukkig maakt dan ben ik gelukkig en ik ga met karim praten.
Ik: okeej en gaf hem een kus op ze wang.

04-01-2010, 13:49
Oepaaaaaaaaaaaaaaaaa
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oepaaaaaaaaaaaaaaaaa
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oepaaaaaaaaaaaaaaaaa
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oepaaaaaaaaaaaaaaaaa
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oepaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55