Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid hyperventilatie



Pagina's : [1] 2

02-01-2010, 17:58
salaam alaikoem dames,

zometeen komt er 2 broeders samen met mijn man.
1 van die broeders gaat roqia doen bij een die andere broeder bij ons thuis.
maar subhanaAllaah, ik heb extreem last van hyperventilatie en de neiging om naar buiten te gaan of anders gezegd, naar buiten te rennen.
dat ik bezeten ben wist ik allang, maar dat ik zo heftig zou reageren voordat er iets gebeurd, heb ik nog nooit meegemaakt.
heb in iedergeval oordopjes klaarliggen voor als die broeder roqia gaat doen, anders draai ik straks helemaal door!

wilde even kwijt

salaam

02-01-2010, 18:00


Wa Aleykoem Salaam

Gooi die oordopjes eruit en beluister juist de roeqiyah sessie.

Moge Allaah over je waken Ameen

wassalaam

02-01-2010, 18:01
Waarom gaan ze dat dan bij jou thuis doen? is toch niet prettig voor jou.

02-01-2010, 18:02
Moge Allah je bijstaan lieve zuster. Veel sterkte.

02-01-2010, 18:02


je DENKT dat je bezeten bent


haal het gewoon uit je hoofd


oemashraf

02-01-2010, 18:02
hij gaat toch roqia bij jou doen of begrijp ik dat verkeerd

02-01-2010, 18:04

Citaat door oemashraf:
je DENKT dat je bezeten bent


haal het gewoon uit je hoofd


oemashraf


Dat moet je niet zeggen want jij kent haar niet, ik geloofde een lange tijd niet in die dingen wel dat si7r bestaat uiteraard maar vond dat velen gewoon overdreven deden, maar nadat situatie's live heb meegemaakt denk ik er nu echt heeeeeeeeel anders over.

02-01-2010, 18:07

Citaat door UmmNaasiruddeen:
Dat moet je niet zeggen want jij kent haar niet, ik geloofde een lange tijd niet in die dingen wel dat si7r bestaat uiteraard maar vond dat velen gewoon overdreven deden, maar nadat situatie's live heb meegemaakt denk ik er nu echt heeeeeeeeel anders over.

veel mensen denken dat ze bezeten zijn. misschien zijn van de 100% maar 5% echt bezeten. allahoe a3lam uiteraard, maar geloof dit niet zo snel


oemashraf

02-01-2010, 18:13
ik ben echt wel bezeten oem ashraf!
ik heb zelf in het verleden roqia gedaan, je wilt niet weten hoe ik daarop reageerde! ging zelfs praten
en ik zie dingen enz enz gayr inshaAllaah

ze doen roqia bij mij thuis omdat die andere broeder bij zijn ouders woont, dat vindt hij niet prettig

ik ga die oordopjes echt wel gebruiken, want ik zal dan alleen zijn, en jah ik weet niet wat ik dan zal doen, misschien weglopen of slaan wat dan ook
want ik heb in het verleden roqia gedaan en dat ging niet goed
raakte zelfs verlamd voor een paar uur, ik kon niet opstaan niet praten niets

02-01-2010, 18:17

Citaat door UmmIshaaq:
ik ben echt wel bezeten oem ashraf!
ik heb zelf in het verleden roqia gedaan, je wilt niet weten hoe ik daarop reageerde! ging zelfs praten
en ik zie dingen enz enz gayr inshaAllaah

ze doen roqia bij mij thuis omdat die andere broeder bij zijn ouders woont, dat vindt hij niet prettig

ik ga die oordopjes echt wel gebruiken, want ik zal dan alleen zijn, en jah ik weet niet wat ik dan zal doen, misschien weglopen of slaan wat dan ook
want ik heb in het verleden roqia gedaan en dat ging niet goed
raakte zelfs verlamd voor een paar uur, ik kon niet opstaan niet praten niets

sorry voor mijn reactie


maar is het juist niet beter als je rouqya doet. het feit dat je zo reageerde betekent dat het wel werkt.

maar hoe leef je dan? kan je geen qoran horen, hoe leef je en wat zie je?

wat zie je, daar ben ik echt benieuwd naar


oemashraf

02-01-2010, 18:18
@ oem ashraf:
ik stuur je straks pm

02-01-2010, 18:19
oké is goed zussie


oemashraf

02-01-2010, 18:53


SobhanAllah, het lijkt me echt een zware situatie. Allah je7sen 3wenek. Moge Allah je bijstaan. Kun je niet kijken of een andere roqi je kan helpen?

02-01-2010, 19:22

Citaat door Salamaa:
SobhanAllah, het lijkt me echt een zware situatie. Allah je7sen 3wenek. Moge Allah je bijstaan. Kun je niet kijken of een andere roqi je kan helpen?


Roqia kan zij zelf doen of haar man het hoeft niet perse een imam ofzo te zijn wat velen denken,

02-01-2010, 19:34

Citaat door oemashraf:
sorry voor mijn reactie


maar is het juist niet beter als je rouqya doet. het feit dat je zo reageerde betekent dat het wel werkt.

maar hoe leef je dan? kan je geen qoran horen, hoe leef je en wat zie je?

wat zie je, daar ben ik echt benieuwd naar


oemashraf

Neem eens een kijkje naar deze topic. Zusters die dagelijks strijden tegen de bezetenheid, zusters die gezinnen hebben maar toch moedig door vechten, wallaahi heb echt bewonderingen voor deze zusters.

wassalaam

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2762637&page=307

Pagina's : [1] 2