Bekijk volle/desktop versie : And then it struck me..



Pagina's : [1] 2 3 4

02-01-2010, 17:55
[I don't think I'll ever get married


wat nu]

02-01-2010, 17:56


me neither

Waarom denk jij dat?

02-01-2010, 17:56
Geduld is een schone zaak.

02-01-2010, 18:03

Citaat door meyes86:
me neither

Waarom denk jij dat?


Ik denk serieus dat er geen man is die het langer uit houdt dan een dag met mij.

Ik heb een erg tegenstrijdig karakter. Ik weet niet eens wat moeilijker zal zijn,een aan de haak slaan of een behouden.

Dus..

Waarom denk jij dat?

Citaat door Lavendel_:
Geduld is een schone zaak.



Dit heeft niks met geduld te maken. Ik zoek ook niet en ben nog niet bereid die stap te zetten ondanks dat ik wel soms behoefte heb aan genegenheid en all that crap maar zie hierboven waarom niet.

02-01-2010, 18:11



Citaat door Momo_F:

Dit heeft niks met geduld te maken. Ik zoek ook niet en ben nog niet bereid die stap te zetten ondanks dat ik wel soms behoefte heb aan genegenheid en all that crap maar zie hierboven waarom niet.


genegenheid en all that crap?... haha probeer je nu op jou manier de liefde tussen man en vrouw te bagatelliseren om jezelf er van te overtuigen dat het toch niets speciaals is

en ik vind dat juist jij klaar bent om te trouwen, zelfkennis is van belang voor iemand die wil trouwen, weten hoe jezelf bent en weten wat je wel en niet wilt. en dat weet jij precies goed genoeg
so next time when you are about to get "struck" you just duck down

02-01-2010, 18:13
[QUOTE=Momo_F;76022092]Ik denk serieus dat er geen man is die het langer uit houdt dan een dag met mij.

Ik heb een erg tegenstrijdig karakter. Ik weet niet eens wat moeilijker zal zijn,een aan de haak slaan of een behouden.

Dus..

QUOTE]

Ik begrijp je want ik heb precies hetzelfde. De ene dag vind ik dit en de andere dag denk ik zo . Heel veel mensen zeggen ook dat ze mijn karakter niet begrijpen en ik begrijp er zelf ook niks van eerlijk gezegd

02-01-2010, 18:20

Citaat door 7himi:
genegenheid en all that crap?... haha probeer je nu op jou manier de liefde tussen man en vrouw te bagatelliseren om jezelf er van te overtuigen dat het toch niets speciaals is

en ik vind dat juist jij klaar bent om te trouwen, zelfkennis is van belang voor iemand die wil trouwen, weten hoe jezelf bent en weten wat je wel en niet wilt. en dat weet jij precies goed genoeg
so next time when you are about to get "struck" you just duck down


mijn persoonlijke analyst?
Ik zeg niet dat het niet speciaal is, dat was een beetje voor het effect

Ik weet maar al te goed wat ik wil maar dat zal me juist tegen werken. Ik ben nu eenmaal niet het type dat alles accepteert, ik ben te mondig, I don't care. Diegene die met me wil trouwen zal het maar moeten accepteren maar ik heb soms het gevoel dat ik alles eigenhandig saboteer, ik heb het niet eens door of ten minste, ik heb te goed door en it works for me om een muur om me heen te houden en geen gozer toe te laten.

Yeh, that's not about to happen anytime soon I'll figure it out one day.


Citaat door meyes86:




Ik begrijp je want ik heb precies hetzelfde. De ene dag vind ik dit en de andere dag denk ik zo . Heel veel mensen zeggen ook dat ze mijn karakter niet begrijpen en ik begrijp er zelf ook niks van eerlijk gezegd
Ja, ik ben ook iemand die niet heel snel begrepen wordt. Het frustreert me ook mateloos.

02-01-2010, 18:42

Citaat door Momo_F:
mijn persoonlijke analyst?
Ik zeg niet dat het niet speciaal is, dat was een beetje voor het effect

Ik weet maar al te goed wat ik wil maar dat zal me juist tegen werken. Ik ben nu eenmaal niet het type dat alles accepteert, ik ben te mondig, I don't care. Diegene die met me wil trouwen zal het maar moeten accepteren maar ik heb soms het gevoel dat ik alles eigenhandig saboteer, ik heb het niet eens door of ten minste, ik heb te goed door en it works for me om een muur om me heen te houden en geen gozer toe te laten.

Yeh, that's not about to happen anytime soon I'll figure it out one day.


haha ja ja voor het "effect"

dat vind ik nu spijtig, een huwelijk bestaat uit geven en nemen, je gaat heel wat tijd en moeite moeten steken in een relatie om die te laten lukken, het leven bestaat nu éénmaal uit ups en downs en die zul je zeker ook ervaren in het huwelijk. maar als je nu al zegt hij zal zich maar moeten neerleggen... dan geef je zo de indruk van geen moeite te willen doen, hoe verwacht je dan dat iemand de moeite voor jou zal doen? ja ok dat versta ik wel maar zodra er een gozer is die toch door komt, en die zal er doorkomen inschallah dan hoop ik toch dat je wat moeite zou doen

02-01-2010, 18:44

Citaat door Lavendel_:
Geduld is een schone zaak.



Leuke OT...




P.s. t was sarcasme.


@TS
verander je account in een ze3ma moslima, ga naar die andere hoekjes waar al die ze3ma moslims komen, zoek daar je man.

kans is groter, omdat daar iedereen hopeloos is.

02-01-2010, 18:45
OmG, ik ben zo verliefd op 7himi. Word snel ouder! I love you!

02-01-2010, 18:46
Wollah daar dacht ik vandaag ook aan

Ik denk niet dat iemand het een dag met mij kan uithouden laat staan voor altijd

02-01-2010, 18:51

Citaat door Vydushki:
OmG, ik ben zo verliefd op 7himi. Word snel ouder! I love you!


! ik heb echt moeten lachen om jou reactie

wie heeft jou wijs gemaakt dat jij ouder ben dan mij, ik heb je toch gezegd, toen jij nog in de zandbak speelde, was ik al meester van de glijbaan.

bijkomende info:
zanbak (1-2)
wip(2-3)
schommel(3-4)
glijbaan(5-10)

02-01-2010, 18:53



Citaat door 7himi:
haha ja ja voor het "effect"

dat vind ik nu spijtig, een huwelijk bestaat uit geven en nemen, je gaat heel wat tijd en moeite moeten steken in een relatie om die te laten lukken, het leven bestaat nu éénmaal uit ups en downs en die zul je zeker ook ervaren in het huwelijk. maar als je nu al zegt hij zal zich maar moeten neerleggen... dan geef je zo de indruk van geen moeite te willen doen, hoe verwacht je dan dat iemand de moeite voor jou zal doen? ja ok dat versta ik wel maar zodra er een gozer is die toch door komt, en die zal er doorkomen inschallah dan hoop ik toch dat je wat moeite zou doen


Ja maar je snapt het niet.. het is niet wat ik bedoel.

Het is niet zo dat ik geen rekening hou met mensen. I'm still human

De manier waarop ik het zeg kan je misschien wel doen denken van ok,dat is een egoist maar zo ben ik niet. Ik ben iemand die graag geaccepteerd wordt zo als ik ben, compromissen zul je altijd moeten sluiten,of dit nou om een huwelijk gaat of wat anders. Als je samen bent,leef je ook samen en niet als 2 individuen apart, I get that. Ik weet alleen niet of er iemand is die het aankan.

Insha'Allah

Citaat door 3alash:
Leuke OT...




P.s. t was sarcasme.


@TS
verander je account in een ze3ma moslima, ga naar die andere hoekjes waar al die ze3ma moslims komen, zoek daar je man.

kans is groter, omdat daar iedereen hopeloos is.




Citaat door Vydushki:
OmG, ik ben zo verliefd op 7himi. Word snel ouder! I love you!


ksstttt ik was al met hem bezig..

Citaat door tanger_lover:
Wollah daar dacht ik vandaag ook aan

Ik denk niet dat iemand het een dag met mij kan uithouden laat staan voor altijd


dat gevoel heb ik soms ook, ik bedoel ik heb ook mijn kwaliteiten maar het probleem is dat mijn hart en mijn verstand op twee totaaaaaal verschillende werelden zitten.
Ik weeet niet hoe ik het moet uit leggen.

02-01-2010, 18:58

Citaat door Momo_F:


dat gevoel heb ik soms ook, ik bedoel ik heb ook mijn kwaliteiten maar het probleem is dat mijn hart en mijn verstand op twee totaaaaaal verschillende werelden zitten.
Ik weeet niet hoe ik het moet uit leggen.

Juist ik bedoel niet dat ik alleen maar negatiefe karakter eigenschappen heb.
Het is gewoon dat ik soms to much ben voor de "marokkaanse man "
en al helemaal voor de schoonfamilie.

Laat ik maar niet beginnen over mijn hart en verstand die hebben al 20 jaar oorlog tegenover elkaar verklaard

02-01-2010, 19:03

Citaat door Momo_F:
Ja maar je snapt het niet.. het is niet wat ik bedoel.

Het is niet zo dat ik geen rekening hou met mensen. I'm still human

De manier waarop ik het zeg kan je misschien wel doen denken van ok,dat is een egoist maar zo ben ik niet. Ik ben iemand die graag geaccepteerd wordt zo als ik ben, compromissen zul je altijd moeten sluiten,of dit nou om een huwelijk gaat of wat anders. Als je samen bent,leef je ook samen en niet als 2 individuen apart, I get that. Ik weet alleen niet of er iemand is die het aankan.

Insha'Allah



ah ok my bad, een goede verwoording is van essentieel belang

volgens mij ben je bijlange niet zo erg als je jezelf portretteert integendeel, ik heb nog maar een paar reacties met je uitgewisseld en ik zie al dat er een heel lieve, intelligente en wat verwarde dame daar ergens achter schuilt :hihi

en je weet wat ze zeggen op ieder potje past een deksel, er zijn potjes geweest waarvan men dacht die nooit een dekseltje zouden vinden maar net zoals alle potjes hebben die ook een dekseltje gevonden...

Pagina's : [1] 2 3 4