Bekijk volle/desktop versie : Verkracht ? Of toch niet ?



Pagina's : [1] 2 3

02-01-2010, 15:59
Hoofdpersoon is Sarah, Zij vertelt dit verhaal. Gebasseerd op waargebeurde feiten. Namen zijn veranderd. Hoop dat jullie er wat van vinden, alle reacties zijn welkom!
Veel Leesplezier ! x

03:43 las ik op mijn wekker die naast mijn bed op het nachtkastje stond. Ik was om half 11 in bed gekropen maar kreeg geen oog dicht. Ik stond op en ging naar beneden, dronk een glas melk en kroop terug in mijn bed. Ik wou dat ik terug normaal zoals vroeger kon slapen, maar dat was verleden tijd. Ik trok mijn deken tot aan men kin en probeerde te slapen.
De volgende ochtend stond ik om half 6 op. Ik ging naar de badkamer en nam een douche. Na het ontbijt keek ik op mijn gsm: 6.12u. Ik zette de TV even op en keek naar een saaie documentaire over reptielen. Ik besefte niet dat ik terug in slaap viel tot ik de deurbel hoorde. Ik schrok wakker. Ik wist dat het Nisrine was, zij kwam mij ophalen, we gingen samen naar school.

02-01-2010, 16:04


Ik hoor het als ik verder moet

02-01-2010, 16:11
up ga verder je eerste fan

ps ik ben wel een stille lezer

02-01-2010, 16:20
Nisrine en ik hadden geen geheimen voor elkaar. Zij wist alles over mij en ik alles over haar. We staken de straat over zonder en woord te zeggen. Toen we bijna aan de school waren trok Nisrine me aan mijn arm.
Nisrine: Sarah !!! Je moet hierover praten met iemand! Je bent verandert, je bent niet meer de Sarah van vroeger, kom op! Ik wil de oude Sarah terug.
Ik kreeg tranen in mijn ogen. Ik wilde wel maar kon niet. Tegen wie moet ik het vertellen? Hoe moet ik het vertellen? Ik kon het gewoon niet.
Ik: Kom schat, denk niet te veel na over mij ! Ik red me wel.
Nisrine: Dat kan ik niet, ik ben bang dat ik het tegen iemand ga vertellen.
Ik schrok en schudde haar door elkaar.
Ik: Je houd je bek tegen iedereen!!
,,Waarover?'' Vroeg Karim verbaasd

02-01-2010, 16:40


Ik: Zijn je zakens niet ! Ga spelen
Karim was een jongen van 14. Hij woonde bij mij in de straat. Alles wat hij over mij wist ging hij bij mijn oudste broer Ilyas klikken. Hij wilde ook bij zijn groep behoren. En door alles te veraden geraakte hij dichter bij hun groepje. Wat haatte ik hem toch! Ik liep de speelplaats op en zag dat Leyla haar groepje weer lelijk keek. Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan dacht ik. Ik negeerde hun en liep naar Chaima
Chaima: Hey lieverd
Ik: Hey schat
Chaima: Hoe gaat het ?
Ik: Hmdlh , en met jou ?
Chaima: Ook goed hmdlh! Heb je trouwens je taak van Engels af?
Ik: Oh nee ! Was ik helemaal vergeten! Schat mag ik het alsjeblieft overschrijven! Ik beloof je maar voor één keer!
Chaima: Tuurlijk schatje !
De bel ging en ik liep samen met Chaima naar de klas. Chaima was een lieve meid van 17. Ze was even oud als mij. Ik zit nu al 3 jaar bij haar in de klas. Ik zat meestal ook naast haar in de klas. Chaima draagt sinds vorig jaar een hoofddoek. Ze staat er prachtig mee vind ik. ,,Sarah ! Let nou toch eens op!'' Hoorde ik die kutleerkracht zeggen.

02-01-2010, 16:54
Hoe kon ik nou opletten? Ik voelde me rot. Het liefst wilde ik naar huis. Bestond er dan niets om al het verleden te vergeten? er spookte zoveel door mijn hoofd. ,, Sarah ! Let op! '' Ik werd kwaad en stond op! Keek iedereen aan en liep weg. Was dat misschien de oplossing? Blijven lopen! Chaima liep achter me aan! ,,Sarah wacht!!'' Ik negeerde haar en liep door. Chaima hield vol en bleef achter me aan lopen. Ik werd moe en viel neer op de grond. Chaima hielp me recht en zette me op een bankje neer. Ik begon te huilen.
Ik: Schat, ga terug naar de les. Ik red me wel.
Chaima: Ik ga niet zonder jou! Ik laat je niet alleen.
Ik: Ga nou maar
Chaima: Niet voor ik weet wat er is.
ik: er is niets. Ik voel me gewoon niet goed.
Chaima : Sarah!! Zo ben je niet als jij je niet goed voelt ren je niet weg !
Ik: Kom we gaan trug naar school. Ik meld me ziek en ga dan naar huis.
Chaima; Oke schat, wil je wel niet vergeten dat je aan mij alles kan vertellen?
Ik: Dankje schat !

02-01-2010, 17:03
Ik kwam thuis aan. Mama keek verbaasd. ,,Ben je nu al thuis?'' Zei ze. ,, Ja mama ik voel mij niet goed ik ga slapen.''
Ik liep de trap op en kwam mijn kamer binnen. Ik plofte neer op bed en nam mijn mobieltje. Zou ik hem bellen? Dacht ik bij mezelf? Ik wist het niet. Zonder het te beseffen drukte ik op het groene telefoontje.
Ali: Ja
Ik: Ali, ik moet je wat vertellen.
Ali: ah jij ! Donder op kk h.oer!
En hij legde de telefoon op. Wat ! ? Dacht ik bij me zelf. Ik mocht hem altijd bellen als er iets was en nu ?
Dit kan niet waar zijn ! Ik kletste op mijn wang, dit moet een droom zijn ! Ik huilde en bleef maar huilen. Opeens voelde ik me mobiel trillen.
Zou Ali terugbellen ?
Nee het was Nisrine, zij had nu pauze.
Ik: hallo?
Nisrine: Hallo schat gaat het? Ik heb het gehoord van Chaima.
Ik: Wat heb je gehoord ??
Nisrine; dat je bent weggelopen

02-01-2010, 17:03
verder...xx

02-01-2010, 17:13
Ik: mhhmm
Nisrine: Sarah ! Je kan niet blijven zwijgen!
Ik: Jij hebt makkelijk praten, als jij in mijn plaats was zou je net hetzelfde gedaan hebben!
Nisrine; Schat! Ik kom straks na school langs.
Ik: Ja hoor je doet maar
Nisrine: Doei

Wat moest ik dan doen? Tegen wie moest ik het zeggen? Ik viel in slaap. Uren later kwam Samir me broertje van 13 de kamer binnen.
Samir: a boerin sta op Nisrine is hier
Ik: Ja stuur ze naar mijn kamer
Samir: Domme koe
Nisrine kwam binnen en kwam naast me zitten.
Nisrine: Schat, ik ga jou helpen
Ik: Niemand moet me helpen ! Ik red mezelf ! Ga weg ! Ik word hier helemaal gek !
Nisrine : Doe ff normaal, je flipt helemaal
Ik: Ga me kamer uit ! En morge hoef je ook niet langs te komen! Ik kom niet naar school!
Nisrine; Wat bezielt jou toch? Ik dacht dat we vriendinnen waren
Ik: Nou , dan heb je het mis !
Nisrine keek me aan en liep weg. Wat had ik gedaan ? Waar was ik in godsnaam mee bezig? Ik werd misselijk en liep naar de wc.

02-01-2010, 17:14
verder....xxxxx

02-01-2010, 17:16
Ik ga straks verder incha allah. Ik ga eerst ff eten! x

02-01-2010, 21:34
Ik ga nu een nieuw vervolg schrijven ! x

02-01-2010, 21:47


Ik moest overgeven. Ik ging terug naar mijn kamer. Wat was ik toch dom geweest! Ik had Nisrine weggestuurd. Nisrine die altijd voor me klaarstond, waar ik met al mijn problemen terechtkon. Misschien had ze toch gelijk. Misschien moest ik het aan iemand vertellen. Mama misschien? Zou ik Nisrine bellen ? Ik nam mijn mobieltje en belde haar op
Nisrine: Ja
Ik: Nisrine, sorry voor daarnet
Nisrine: Geeft niet! Ik begrijp je wel.
Ik: Schat, ik heb nagedacht
Nisrine: Waarover?
Ik: Over dat ik het misschien toch beter aan iemand vertel, misschien aan mama ?
Nisrine: Schatje, je moet er wel helemaal klaar voor zijn!
Ik: Ja ik weet het, ik denk dat ik het haar nu ga vertellen..
Nisrine: Oke lieverd ! Veel succes
Ik: Dankje , kom je me morgen ophalen?
Nisrine: Tuurlijk schat !
Ik : Oke Bye !

Ik liep de trap af, mijn hart bonste door mijn keel.
Mama zat binnen. Ze keek naar TV.
Ik: Mama ik wil je wat vertellen
Mama: Ja Sarah
Ik: Ik euh.. ik moet eerst naar toilet

02-01-2010, 21:56
Ik hoor het als ik verder moet ! x

03-01-2010, 16:56
up meid ga snel verder

Pagina's : [1] 2 3