Bekijk volle/desktop versie : Wat voor relatie heb je als het altijd zo moet gaan.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

02-01-2010, 00:39
Ik zou het moeilijk vinden, ik vind dat ik en jaysen quiet staan wat dat betreft. Ik ben zijn vriendin maar zijn zus zou van hem ook met mijn broer mogen gaan bij wijze van. Ik kan geen marokkaanse vriend hebben zo'n tegenstrijdige relatie heb je dan...

x Hij wil wel bij jou zijn maar zijn zusjes mogen nergens zijn.
x Hij wil jou wel aanraken maar zijn zusjes mogen niet aangeraakt worden
x Je moet veel toneel spelen want de waarheid doet de marokkaan pijn


Een relatie met een marokkaanse jongen lijkt me zo depri..
Ik zie het echt voor me als ik denk aan een relatie met een marokkaanse jongen denk ik aan het volgende..

Na een week smsen zegt hij dat hij van haar houdt en zij zegt dat ze nooit meer een ander wil na 10 dagen hebben ze een huwelijksplan opgezet. Na 6 maanden spreken ze eindelijk af, ze stapt bij hem in zijn gehuurde auto waar hij hard ze best voor gedaan heeft dat scheelt hij rijdt een rondje schept op over ze velgen, vervolgens rijdt hij ergens een bosjes in of een parkeerplaats haalt 2 blikjes uit de koffer en daar zitten ze dan 2 uur te friemelen aan elkaar in de auto.

Dit word herhaald tot de 1 het zat is en de ander de bons geeft.
Ze kunnen niet eerlijk tegen elkaar zijn, ik vind het gewoon mooi als je in een relatie elkaar vertrouwt en er voor gaat met ze 2!

Ik denk ook eerlijk gezegd dat marokkaanse jongens niet romantisch zijn, dat ze spontaan met een reis komen naar griekenland of naar egypte.. gewoon dat spontaniteit dat ontbreekt gewoon zegt mijn gevoel ik heb zelf nooit een marokkaanse vriend gehad maar als ik een marokkaans stelletje zie zien ze er altijd zo depri uit, ik heb het gevoel dat de meisjes echt te kort komen...

Helemaal geen diepgang geen gezelligheid dat gevoel heb ik mijn jaysen daarin tegen zo anders!, ik hoop dat ik er ver naast zit amien amien.

02-01-2010, 00:41


heb het niet gelezen geen zin erin

maar een gelukkige nieuwjaar salima

02-01-2010, 00:43
ik ben jou zo zat heh met dat jayson gedoe damn womannnn !!!!!

02-01-2010, 00:44
je bent echt grappig wollah

02-01-2010, 00:45



Citaat door FaithLoveMagic:
heb het niet gelezen geen zin erin

maar een gelukkige nieuwjaar salima

't zelfde.

En lezen is niet verplicht.

Citaat door Hennainoe:
ik ben jou zo zat heh met dat jayson gedoe damn womannnn !!!!!

Wat doe je hier dan?

Dit gaat niet over jaysen maar over 'de marokkaanse man en marokkaanse vrouw' dat je dat zat bent, begrijpelijk lijkt mij na mijn uitleg.

02-01-2010, 00:47
Kortom, ik houd inderdaad van de Marokkaanse man.

02-01-2010, 00:47
Ik vind jou zó vreemd, waarom die amien amien op t eind. Rare .

02-01-2010, 00:49

Citaat door Salima.Jaysen:
Ik zou het moeilijk vinden, ik vind dat ik en jaysen quiet staan wat dat betreft. Ik ben zijn vriendin maar zijn zus zou van hem ook met mijn broer mogen gaan bij wijze van. Ik kan geen marokkaanse vriend hebben zo'n tegenstrijdige relatie heb je dan...

x Hij wil wel bij jou zijn maar zijn zusjes mogen nergens zijn.
x Hij wil jou wel aanraken maar zijn zusjes mogen niet aangeraakt worden
x Je moet veel toneel spelen want de waarheid doet de marokkaan pijn


Een relatie met een marokkaanse jongen lijkt me zo depri..
Ik zie het echt voor me als ik denk aan een relatie met een marokkaanse jongen denk ik aan het volgende..

Na een week smsen zegt hij dat hij van haar houdt en zij zegt dat ze nooit meer een ander wil na 10 dagen hebben ze een huwelijksplan opgezet. Na 6 maanden spreken ze eindelijk af, ze stapt bij hem in zijn gehuurde auto waar hij hard ze best voor gedaan heeft dat scheelt hij rijdt een rondje schept op over ze velgen, vervolgens rijdt hij ergens een bosjes in of een parkeerplaats haalt 2 blikjes uit de koffer en daar zitten ze dan 2 uur te friemelen aan elkaar in de auto.

Dit word herhaald tot de 1 het zat is en de ander de bons geeft.
Ze kunnen niet eerlijk tegen elkaar zijn, ik vind het gewoon mooi als je in een relatie elkaar vertrouwt en er voor gaat met ze 2!

Ik denk ook eerlijk gezegd dat marokkaanse jongens niet romantisch zijn, dat ze spontaan met een reis komen naar griekenland of naar egypte.. gewoon dat spontaniteit dat ontbreekt gewoon zegt mijn gevoel ik heb zelf nooit een marokkaanse vriend gehad maar als ik een marokkaans stelletje zie zien ze er altijd zo depri uit, ik heb het gevoel dat de meisjes echt te kort komen...

Helemaal geen diepgang geen gezelligheid dat gevoel heb ik mijn jaysen daarin tegen zo anders!, ik hoop dat ik er ver naast zit amien amien.


i love your stories...laat eens het koppie van je lekker jaysen eens zien

02-01-2010, 00:51

Citaat door Salima.Jaysen:
't zelfde.

En lezen is niet verplicht.

Wat doe je hier dan?

Dit gaat niet over jaysen maar over 'de marokkaanse man en marokkaanse vrouw' dat je dat zat bent, begrijpelijk lijkt mij na mijn uitleg.



nee jij moet gewoon niet zo naief doen!!!!
ik gun je jayson enzo inshallah dat jullie een toekomst hebben maar dat je dan zo zwart over je eigen volk gaat praten tfoeee gewoon gelijk allem marokkanen over een kam scheren hou toch op man! jij denkt zogenaamd dat je andermans leven kan lezen met hoe depri ze zijn als je ze ziet lopen ga naar een psygoloog je bent niet meer te helpen jij !!!

02-01-2010, 00:52
ik begrijp salima best goed.

misschien heeft ze het niet over alle marokkaanse jongens maar wel over typische marokkaanse jongens en die bestaan echt wel zo op die manier!

dan toch maar beter een jaysen

02-01-2010, 00:53

Citaat door Hennainoe:
nee jij moet gewoon niet zo naief doen!!!!
ik gun je jayson enzo inshallah dat jullie een toekomst hebben maar dat je dan zo zwart over je eigen volk gaat praten tfoeee gewoon gelijk allem marokkanen over een kam scheren hou toch op man! jij denkt zogenaamd dat je andermans leven kan lezen met hoe depri ze zijn als je ze ziet lopen ga naar een psygoloog je bent niet meer te helpen jij !!!



Wat een taalgebruik zeg..

Volgens mij lees je bijna bij elke zin ''ik denk'' en voor zover mag ik denken wat ik wil!

02-01-2010, 00:56

Citaat door Hoefijzertje:
Kortom, ik houd inderdaad van de Marokkaanse man.


En dat mag!

02-01-2010, 00:57



Citaat door basilicum:
ik begrijp salima best goed.

misschien heeft ze het niet over alle marokkaanse jongens maar wel over typische marokkaanse jongens en die bestaan echt wel zo op die manier!

dan toch maar beter een jaysen


Heb je geen last van die zwarte vak? daar in je ot

02-01-2010, 00:57

Citaat door Salima.Jaysen:
Heb je geen last van die zwarte vak? daar in je ot


klik er eens op en goed ernaar luisteren

02-01-2010, 00:59
Ik begrijp wel wat ze zegt. Trouwens de meesten nemen relaties niet een serieus. Na een tijdje zijn ze het zat...en dumpen ze je. Volgende slachtoffer kan dan komen.

Ik heb neven etc. die duizenden vriendinnetjes hebben gehad, uiteindelijk trouwen ze niet met hun want ja [I]ze kan toch ook met een andere gaan[I]

Kortom neem gewoon geen vriend. Een vriendje en ontucht plegen heeft dezelfde straf...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6