Bekijk volle/desktop versie : dua doen voor mij



Pagina's : [1] 2 3

01-01-2010, 22:55
salaam allemaal
ik hoop dat jullie allen in een goed gezondheid verkeren inshallah
ik wou jullie vragen of jullie een dua voor mij willen doen opdat ik dit jaar een vrome moslimman ga trouwen aangezien ik er helemaal klaar voor ben om te trouwen. daarom wil ik om jullie dua vragen en om mij te helpen en moge allah jullie rijkelijk belonen inshallah en al jullie dromen waarmaken inshallah.
ik dank jullie allen die mij een goede dua doet.

01-01-2010, 23:00



Citaat door juwayrija:
salaam allemaal
ik hoop dat jullie allen in een goed gezondheid verkeren inshallah
ik wou jullie vragen of jullie een dua voor mij willen doen opdat ik dit jaar een vrome moslimman ga trouwen aangezien ik er helemaal klaar voor ben om te trouwen. daarom wil ik om jullie dua vragen en om mij te helpen en moge allah jullie rijkelijk belonen inshallah en al jullie dromen waarmaken inshallah.
ik dank jullie allen die mij een goede dua doet.




'alaikoem salaam,

Denk je die te ontmoeten, of heb je je al verbonden en moet het huwelijk nog plaatsvinden?

By the way:

Moge Allah je een vrome moslimbroeder schenken meid

01-01-2010, 23:02
salaam meid
ik moet hem nog ontmoeten. en wollah wat hoop ik dat ik hem zo snel tegen kom op mijn pad.

01-01-2010, 23:06

Citaat door juwayrija:
salaam meid
ik moet hem nog ontmoeten. en wollah wat hoop ik dat ik hem zo snel tegen kom op mijn pad.
InshaAllah, heb geen haast want dat werkt nooit ook al ben je er klaar voor, doe rustig aan, houd je bezig met andere zaken en hij komt op je pad wanneer Allah dat voor jou bepaald heeft. Je kunt geen afspraak met je zelf maken dat je hem dit jaar tegenkomt, hetgeen het Lot bepaald is bij Allah.

Je kunt uiteraard wel je sabab doen, door bijv. bij familie, kennissen, vriendinnen te informeren, binnen je netwerken.

El ghair InshaAllah.

Je hebt de doe'a niet beantwoord

01-01-2010, 23:13


Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,

Altijd een teken van imaan, het vraag doen naar dua`s. Moge Ta`Ala u een vrome/praktiserende broeder doen ontmoeten.

Wa Salaam.

01-01-2010, 23:26
Salam oe alaikoem warahmatoeAllah wabarakatoehoe

Moge Allah soebhana wa ta3ala jou een vrome broeder schenken, opdat jullie een huwelijk zullen opbouwen uit liefde en harmonie, en natuurlijk dit met de zegeningen van Allah soebhana wa ta3ala!

Amien

Waalaikoem salam warahmatoeAllah wabarakatoehoe
Umm Sayff

01-01-2010, 23:41
salaam allemaal
ik dank jullie allen voor jullie dua en moge er inshallah nog meer komen. zelf denk ik er niet vaak aan en ben de hele dag bezig maar omdat ik nu goed op leeftijd ben en je ziet rondom je dat er mensen trouwen dan wil je dat ook.
ik hoop dat alles wat jullie wensen uitkomen.

01-01-2010, 23:44
InshaAllah, heb geen haast want dat werkt nooit ook al ben je er klaar voor, doe rustig aan, houd je bezig met andere zaken en hij komt op je pad wanneer Allah dat voor jou bepaald heeft. Je kunt geen afspraak met je zelf maken dat je hem dit jaar tegenkomt, hetgeen het Lot bepaald is bij Allah.

Je kunt uiteraard wel je sabab doen, door bijv. bij familie, kennissen, vriendinnen te informeren, binnen je netwerken.

El ghair InshaAllah.

Je hebt de doe'a niet beantwoord



salaam .
ik begrijp het laatse zin niet wat er bedoeld wordt, en in welke zin ik het moet lezen. graag meer uitleg

02-01-2010, 01:54
Moge Allah ons allen oprechte mannen/vrouwen schenken inshAllah!

02-01-2010, 07:46
Moge Allah je een vrome moslimbroeder schenken...Amien Arabi Alamien

02-01-2010, 11:23
ameen ya rab al3alamien voor al onze broeders en zusters.

02-01-2010, 11:36

Citaat door juwayrija:
salaam allemaal
ik dank jullie allen voor jullie dua en moge er inshallah nog meer komen. zelf denk ik er niet vaak aan en ben de hele dag bezig maar omdat ik nu goed op leeftijd ben en je ziet rondom je dat er mensen trouwen dan wil je dat ook.
ik hoop dat alles wat jullie wensen uitkomen.



Moge Allaah jou een gezegende broeder schenken. AMIEN.

02-01-2010, 13:47



Citaat door juwayrija:
salaam allemaal
ik hoop dat jullie allen in een goed gezondheid verkeren inshallah
ik wou jullie vragen of jullie een dua voor mij willen doen opdat ik dit jaar een vrome moslimman ga trouwen aangezien ik er helemaal klaar voor ben om te trouwen. daarom wil ik om jullie dua vragen en om mij te helpen en moge allah jullie rijkelijk belonen inshallah en al jullie dromen waarmaken inshallah.
ik dank jullie allen die mij een goede dua doet.



Allah ie zewzek be weld lehleil!

02-01-2010, 15:20
ameen ya rabb

02-01-2010, 15:28
Moge Allah ta'la jou dit jaar nog verblijden met een rechtschapen man..ameen.

Pagina's : [1] 2 3