Bekijk volle/desktop versie : Innerlijk of Uiterlijk? (2010)



Pagina's : [1] 2 3 4

01-01-2010, 21:33

[ Wat staat voor jou op nummer 1? En vertel ook waarom, dus beargumenteer je antwoord!! Kijk je eerst na innerlijk of het uiterlijk, eerlijkheid is een pre

Liefs goudhart]


01-01-2010, 21:33


iedereen die zegt dat innerlijk belangrijker is, liegt

01-01-2010, 21:35
Oh , verschilt dat per jaar?

01-01-2010, 21:35
Het uiterlijk is wat ik het eerst zie. Mocht hij niet in de smaak vallen wat betreft zijn uiterlijk zal ik hem wel een 'kans' geven, innerlijk telt toch héél zwaar.

01-01-2010, 21:36


ik vindt een man moet inhoud hebben !!! dat hebben velen gewoon niet !!! deal ermee

een doel in het leven hebben.

01-01-2010, 21:39
He has both.

01-01-2010, 21:40

Citaat door Cllash:
iedereen die zegt dat innerlijk belangrijker is, liegt

Het oog wilt ook wat, dat is iets waar bijna iedereen hetzelfde over denkt.
Ik zelf, bekijk het uiterlijk wel in eerste instantie. En als dat niet om aan te zien is, met alle respect dan houdt het ook snel genoeg op. Maar meestal zijn alle mensen van Allah swt toch wel mooi.

Toch vind ik het innerlijk op nummer 1. Hoe je het went of keert, innerlijk is iets blijvends en uiterlijk niet.

Citaat door Lunatique:
Oh , verschilt dat per jaar?

Men kan van gedachten veranderen en van voornemens of iets dergelijks.
What about you? inner of uiterlijk

Citaat door thedevilherself:
Het uiterlijk is wat ik het eerst zie. Mocht hij niet in de smaak vallen wat betreft zijn uiterlijk zal ik hem wel een 'kans' geven, innerlijk telt toch héél zwaar.

Innerlijk compenseert als het ware Met nadruk op ware

Citaat door sakina_schatje:
ik vindt een man moet inhoud hebben !!! dat hebben velen gewoon niet !!! deal ermee

een doel in het leven hebben.

Iemand met een goudhart zal ik laten samen smelten met dat van mij, en indien nodig doen we een rondje ZARA

01-01-2010, 21:40
Ik ben gewoon heel eerlijk, een voor mij niet aantrekkelijke man daar zou ik niet mee kunnen samen leven, dat werkt niet echt.

Het is wel zo dat als je een mooie man/vrouw hebt en je er na een tijd achter komt dat het innerlijk verrot is, heb je er ook niet veel aan.

Eigenlijk moet je dus een combinatie hebben van beide, komt alles goed.

01-01-2010, 21:42
Het is wel de bedoeling dat jullie natuurlijk ook stemmen
Nu beragumenteren jullie wel goed, maar stemmen niet

01-01-2010, 21:42

EERLIJK :[/SIZE]

[SIZE="2"]ik kyk eerst naar uiterlyk.
het hoeft niet perfect te zyn, maar wel goed.
want ik ben namelyk ook niet perfect.
&& zoals er al werd gezegd, de inhoud moet er wezen.


01-01-2010, 21:47

Citaat door Goudhart:
Het oog wilt ook wat, dat is iets waar bijna iedereen hetzelfde over denkt.
Ik zelf, bekijk het uiterlijk wel in eerste instantie. En als dat niet om aan te zien is, met alle respect dan houdt het ook snel genoeg op. Maar meestal zijn alle mensen van Allah swt toch wel mooi.

Toch vind ik het innerlijk op nummer 1. Hoe je het went of keert, innerlijk is iets blijvends en uiterlijk niet.

Men kan van gedachten veranderen en van voornemens of iets dergelijks.
What about you? inner of uiterlijk

Innerlijk compenseert als het ware Met nadruk op ware

Iemand met een goudhart zal ik laten samen smelten met dat van mij, en indien nodig doen we een rondje ZARA


Ik heb niks aan een rotte innerlijk en een rotte uiterlijk of beiden in 1 ( nachtemerrie).
Dus wil ik een mooie innerlijk en een mooie uiterlijk! (beiden in 1).
Maar goed , vaak lopen dingen niet zoals verwacht , dus ja.

01-01-2010, 21:53

Citaat door Lunatique:
Ik heb niks aan een rotte innerlijk en een rotte uiterlijk of beiden in 1 ( nachtemerrie).
Dus wil ik een mooie innerlijk en een mooie uiterlijk! (beiden in 1).
Maar goed , vaak lopen dingen niet zoals verwacht , dus ja.

Tuurlijk is het ideaal als je twee vliegen in een klap hebt, om het zo maar even uit te leggen
Maar je moet een van de twee kiezen.

01-01-2010, 22:09



Citaat door Goudhart:
Tuurlijk is het ideaal als je twee vliegen in een klap hebt, om het zo maar even uit te leggen
Maar je moet een van de twee kiezen.


Daar doe ik niet aan.
Ik wil beiden.

Want de persoon die zegt neit voor het uiterlijk te vallen , is een leugenaar.
En de persoon die zegt op het innerlijk te vallen , zonder de uiterlijk is ook een leugenaar.

Dus deze stelling is een uitgekauwd onderwerp door de jaren heen.

01-01-2010, 22:15
Ik moet me aangetrokken voelen, ik kan niet wakker worden naast iemand waarvan ik walg. Dus als ik me aangetrokken voel tot een man, of hij nou in iemand anders ogen lelijk of knap is, dan is het goed, daarna kijk ik of hij inhoud heeft. Zoja, we have a match.

01-01-2010, 22:16
Uiterlijk brengt bij elkaar en innerlijk houdt bij elkaar? of haalt uit elkaar

Pagina's : [1] 2 3 4