Bekijk volle/desktop versie : mannen manipuleren



Pagina's : [1] 2

01-01-2010, 21:18
wie heeft er veel levenservaring en kan ons hier het een en ander leren, over hoe je nou met een man om moet gaan in een huwelijk.

hoe je een man kan manipuleren, zodat hij wel dingen voor je doet, hoe je het heel subtiel moet aanpakken.
dus hoe kan je als vrouw een ideale vrouw zijn, die wel alles in haar hand heeft.
alle tips zijn welkom
dus dat je de aandacht krijgt die je verdient.
veel waardering ontvangt
goede indruk maken

zo kunnen we nog eens wat van elkaar leren.

bijvoorbeeld mijn man, zou echt niet iets voor mij doen als ik zeg je [U]moet[/U] het doen!
maar ik zie als ik het anders aanpak, op een andere manier, dat hij het wel gaat doen, en dan heeft hij niet eens door meestal.

dus kom maar op met alle tips dames

01-01-2010, 22:16


Ik vraag me af hoe jou leven eruit ziet wollah, niet slecht bedoeld hoor,
maar je man willen manipuleren zodat je waardering en aandacht krijgt?? euh...als je die niet krijgt wat doe je daar dan?
En het lijkt me logisch dat als je tegen je man zegt je MOET dit doen dat hij denkt amehoela want ik zou hetzelfde denken, je kan toch normaal vragen in plaats van op zo een bitcherige manier JE MOET HET VUILNIS BUITEN ZETTEN, JE MOET WAS DRAAIEN JE MOET NAAR MIJ LUISTEREN.
Grow up behandel hem zoals je zelf behandel wilt worden dan komt het helemaal goed ( tenzij het een asshole is natuurlijk)

01-01-2010, 22:16
Het is toch geen retard, damn.

01-01-2010, 22:23
Door de islamitische adviezen in acht te nemen over hoe een vrouw moet zijn in het huwlijk (JAAA een man heeft ook regels, maar we hebben het nu even over de vrouw)

Lees dit boek, echt een aanrader:
http://www.islamproducten.nl/ik-hou-van-mijn-man.html

en koop:
"Ik hou van mijn vrouw" voor je man

01-01-2010, 22:31


gewoon een paar krokodillen tranen laten vallen, helpt altijd



oemashraf

01-01-2010, 22:34

Citaat door oemashraf:
gewoon een paar krokodillen tranen laten vallen, helpt altijd



oemashraf


Bij mij komen die tranen niet..... ik probeer aan iets zieligs te denken maar het lukt niet, hoe doe je dat?

01-01-2010, 22:34

Citaat door ikram2010:
wie heeft er veel levenservaring en kan ons hier het een en ander leren, over hoe je nou met een man om moet gaan in een huwelijk.

hoe je een man kan manipuleren, zodat hij wel dingen voor je doet, hoe je het heel subtiel moet aanpakken.
dus hoe kan je als vrouw een ideale vrouw zijn, die wel alles in haar hand heeft.
alle tips zijn welkom
dus dat je de aandacht krijgt die je verdient.
veel waardering ontvangt
goede indruk maken

zo kunnen we nog eens wat van elkaar leren.

bijvoorbeeld mijn man, zou echt niet iets voor mij doen als ik zeg je [U]moet[/U] het doen!
maar ik zie als ik het anders aanpak, op een andere manier, dat hij het wel gaat doen, en dan heeft hij niet eens door meestal.

dus kom maar op met alle tips dames



Met hem omgaan op de manier zoals jij wenst dat hij ook met jou omgaat

Gun jezelf wat je hem ook gunt, dan heeft hij daar waardering voor en geef je op die manier goed gedrag af.

Manipuleren klinkt beetje 'eng', eerlijk met elkaar omgaan, het is een huwelijk en geen één of ander spel waarbij je wilt winnen.

Succes meid

01-01-2010, 22:37

Citaat door yaya_sale:
Bij mij komen die tranen niet..... ik probeer aan iets zieligs te denken maar het lukt niet, hoe doe je dat?

hamdoelilah dat je dat niet lukt, lijkt me ook niet gezond, was maar een grapje weer van mij, zijn jullie dat nog niet gewend



oemashraf

01-01-2010, 22:38

Citaat door oemashraf:
hamdoelilah dat je dat niet lukt, lijkt me ook niet gezond, was maar een grapje weer van mij, zijn jullie dat nog niet gewend



oemashraf


ik weet, ik weet

01-01-2010, 22:47
wil me er niet mee bemoeien maar doe het toch,
als je een goed huwelijk hebt behoor je niet op deze manier met elkaar om te gaan. jij doet je dingen gewoon en je man behoort daar waardering en respect voor te hebben en andersom ook. moet je daar eerst voor manipuleren, dan zit er een hoop mis en lekkere voorbeeld voor je kids die dit normaal gedrag gaan vinden.

01-01-2010, 23:02
Er zijn 2 manieren toegestaan in de islaam:
1)jezelf mooi maken voor je man
2)een goed woord spreken, je waardering voor hem zo nu en dan uiten.

01-01-2010, 23:08
ik heb het over vrouwen die te lief zijn.
iedere vrouw weet hoe het voelt als haar aanwezigheid als vanzelfsprekend word gevonden. Want aan het begin van een relatie zie je dat de man heel erg zijn best doet, omdat hij die vrouw wil, maar als hij haar heeft, dan zie je dat de rollen omgedraaid zijn, en dat de vrouw heel erg haar best moet doen.

Ik bedoel niet dat een vrouw zich venijnig moet gaan reageren op haar man,
ik bedoel dat en vrouw vriendelijk is maar wel flink. Daar heeft ze een hele subtiele kracht voor. en komt voor zichzelf op als hij haar grenzen overschrijdt.
en je maakt geen misbruik van mannen, want je bent altijd eerlijk.
een vrouw die haar hoofd erbij houdt, en zich niet verliest in romantische fantasieën.

ik denk dat mannen het toch prettig vinden als een vrouw, een klein scherpe kantje heeft.

hoe vaak zeuren vrouwen wel niet tegen hun man dat hij geen tijd meer vrij maakt, dat hij te vaak met zijn werk bezig is. Dat hij niet naar daar en daar mag.
En jah sommige vrouwen zijn heel slim, die weten wat ze moeten, en jah sommigen niet, en die blijven zeuren en zeuren en zeuren

snap je

01-01-2010, 23:12


Al die reacties

01-01-2010, 23:12
manipuleren binnen het huwelijk is niet echt gezond.
het wordt met de dag erger

01-01-2010, 23:24

Citaat door ikram2010:
ik heb het over vrouwen die te lief zijn.
iedere vrouw weet hoe het voelt als haar aanwezigheid als vanzelfsprekend word gevonden. Want aan het begin van een relatie zie je dat de man heel erg zijn best doet, omdat hij die vrouw wil, maar als hij haar heeft, dan zie je dat de rollen omgedraaid zijn, en dat de vrouw heel erg haar best moet doen.

Ik bedoel niet dat een vrouw zich venijnig moet gaan reageren op haar man,
ik bedoel dat en vrouw vriendelijk is maar wel flink. Daar heeft ze een hele subtiele kracht voor. en komt voor zichzelf op als hij haar grenzen overschrijdt.
en je maakt geen misbruik van mannen, want je bent altijd eerlijk.
een vrouw die haar hoofd erbij houdt, en zich niet verliest in romantische fantasieën.

ik denk dat mannen het toch prettig vinden als een vrouw, een klein scherpe kantje heeft.

hoe vaak zeuren vrouwen wel niet tegen hun man dat hij geen tijd meer vrij maakt, dat hij te vaak met zijn werk bezig is. Dat hij niet naar daar en daar mag.
En jah sommige vrouwen zijn heel slim, die weten wat ze moeten, en jah sommigen niet, en die blijven zeuren en zeuren en zeuren

snap je


Zeuren gaat in ieder geval niet helpen nee, je moet ook proberen tevreden te zijn met wat je hebt. En de relatie draait niet om 1 persoon dus je moet soms zelf ook geven, niks mis mee.
Creeer situaties waarin je aandacht kan krijgen, maar hou het positief, want het heeft de rest van je leven invloed. Je hoeft niet een kant te breken om een andere kant op te bouwen, dat is een foute gedachte. Zoals dat huil voorbeeld.

Pagina's : [1] 2