Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Het is de fout van oa de Marokkanen!!

Pagina's : [1] 2

Hamas_C
18-06-2004, 22:23

Het is een feit dat omdat oa de Marokkanen niet 1 standpunt kunnen nemen ze gebruikt worden. Ik wil graag alleen weten waarom de Marokkanen het niet met elkaar eens kunnen zijn?? Is dat omdat het ieder voor zich gaat? Of is het iets anders?? PS. Ik heb het NIET over de Moslims!!

Huey
18-06-2004, 22:29
gebruikt? Op welke manier?

a3ir
18-06-2004, 22:31
Origineel gepost door Hamas_C Het is een feit dat omdat oa de Marokkanen niet 1 standpunt kunnen nemen ze gebruikt worden. Ik wil graag alleen weten waarom de Marokkanen het niet met elkaar eens kunnen zijn?? Is dat omdat het ieder voor zich gaat? Of is het iets anders?? PS. Ik heb het NIET over de Moslims!! Leg mij is uit hoe jij het eens met iemand kan zijn als jij een andere mening hebt

Lady_Godiva
19-06-2004, 13:01
sorry maar ik snap ff niet waar je het over hebt.

Nkin
19-06-2004, 13:08

Een standpunt over wat. Zijn alle Marokkanen maar 1 mens of zijn miljoenen verschillende mensen die allemaal hun eigen mening hebben. En wat is de fout van de Marokkanen?

Moe
19-06-2004, 13:10
Origineel gepost door Lady_Godiva sorry maar ik snap ff niet waar je het over hebt. Ik ook niet...

AlHoceima_Leila
19-06-2004, 13:43
Ik ook niet

gaviel
19-06-2004, 14:20
Origineel gepost door Hamas_C Het is een feit dat omdat oa de Marokkanen niet 1 standpunt kunnen nemen ze gebruikt worden. Ik wil graag alleen weten waarom de Marokkanen het niet met elkaar eens kunnen zijn?? Is dat omdat het ieder voor zich gaat? Of is het iets anders?? PS. Ik heb het NIET over de Moslims!! Zou dat echt alleen een marokkaanse kwaal zijn???? Hollanders en Engelsen en Duitsers en en en zijn het ook niet met elkaar eens hoor.........toch? Pfff ben het nog niet eens met me zeluf :D

naoual1985
19-06-2004, 14:22
Origineel gepost door Hamas_C Het is een feit dat omdat oa de Marokkanen niet 1 standpunt kunnen nemen ze gebruikt worden. Ik wil graag alleen weten waarom de Marokkanen het niet met elkaar eens kunnen zijn?? Is dat omdat het ieder voor zich gaat? Of is het iets anders?? PS. Ik heb het NIET over de Moslims!! Ten eerste over wlke standpunt heb je het? Ten tweede zouden de Marokkanen wel heel erg saai worden als ze hetzelfde zouden denken.

Hamas_C
19-06-2004, 15:18
Origineel gepost door gaviel Zou dat echt alleen een marokkaanse kwaal zijn???? Hollanders en Engelsen en Duitsers en en en zijn het ook niet met elkaar eens hoor.........toch? Pfff ben het nog niet eens met me zeluf :D Leuk voor de Engelse en Duitsers! Maar ik heb het over de Marokkanen! En ik heb hier geen mening over, en als je goed leest staat er oa marokkanen! Heb ik geciteerd van een stuk geschreve door een Nederlander! Excusses aanvaard!

gaviel
19-06-2004, 15:23
Origineel gepost door Hamas_C Leuk voor de Engelse en Duitsers! Maar ik heb het over de Marokkanen! En ik heb hier geen mening over, en als je goed leest staat er oa marokkanen! Heb ik geciteerd van een stuk geschreve door een Nederlander! Excusses aanvaard! Kon ook niet anders :cool: Zeker eentje van de koude ground. Eeentje die denkt dat ie alles weet zekerS? Mij is geleerd dat gedeelte meningen de discussie spekken.

mimi_tangaouia
20-06-2004, 01:02
ieder mens op deze aardbol verschilt van elkaar kan niet allemaal op elkaar lijken het probleem met ons marokanen is dat wij alleen aan ons eigen hachje denken ( niet dat ik iedereen over een kan wil scheren), maar het komt vaak voor. wij willen altijd beter zijn dan andere terwijl wij juist elkaar zouden moeten helpen kijk maar bijvoorbeeld naar de turkse gemeenschap hier, er worden overal moskeeen gebouwd, ze hebben eigen comitee's verdeeld over grote steden ze helpen elkaar wij marokanen moeten er jaren over doen en met behulp van andere moslims in het buitenland om geld in te zamelen om eindelijk eens een moskee uit de grond te krijgen om maar een voorbeeld te noemen

minga
21-06-2004, 14:20

sorry waarom nu precies wij magarba...het kan elke ras wel wezen.,,,,wie is er nu perfect en geef me 1 voorbeeld van een volk dat 1000% met elkaar weet om te gaan....bestaat die wel? :rolleyes:

Heiba
21-06-2004, 14:29
Origineel gepost door Hamas_C Het is een feit dat omdat oa de Marokkanen niet 1 standpunt kunnen nemen ze gebruikt worden. Ik wil graag alleen weten waarom de Marokkanen het niet met elkaar eens kunnen zijn?? Is dat omdat het ieder voor zich gaat? Of is het iets anders?? PS. Ik heb het NIET over de Moslims!! Het antwoord op deze vraag is mijnsinziens nogal voor de hand liggend. Marokkanen hebben geen enkele organisatie, centraal orgaan of vast aanspreekpunt. As simple as that.

king_of_asilah
21-06-2004, 18:56
Eej Broeder Hamas kifash? K dacht dat we op 1 lijn zaten man. Je bent wel erg kritisch. Zo heb ik ook veel dingen over Nederlanders te zeggen. (P.S. Ik heb het niet over de Christenen en Joden)

Pagina's : [1] 2